 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
poziom halasu w misku... |
Autor |
Wiadomość |
Cyber2020
Forumowicz
Auto: mitsubishi 3000gt vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 36 Skąd: Koscierzyna
|
Wysłany: 27-02-2010, 19:13 poziom halasu w misku...
|
|
|
Witam wszystkich.
moje pytanko odnosi sie do poziomu halasu w misku przy pewnych predkosciach a zwiekszonego poprzez hmmm pewne nieszczelnesci przy szybach od strony kierowcy i pasazera...
czy mozna jakos tym swistom powietrza zapobiec ewentualnie gdzie w PL badz w UK mozna kupic takie uszczeleczki nowe ?
a jesli ktos rozwiazal ten problem w inny sposob niz poprzez wymiane uszczelek to prosilbym o rade...
rocznik 92 Mk1 |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 27-02-2010, 19:39
|
|
|
Witam, uszczelki to ciężka sprawa możesz spróbować podregulować prowadzenie szyby czasami odrobinę pomaga ale ogólnie jak chcesz się pozbyć świszczenia starych uszczelek to trzeba je wymienić, problem tylko w cenie bo w PL nowe są dostępne tylko w serwisie i kosztują ok 800zł na stronę, dużo taniej jest w tym sklepie w UK ok 500zł za komplet choć moim zdaniem wciąż dużo jak za kawałek gumy. http://www.evilempireperf...products_id=302 |
Ostatnio zmieniony przez n3000 28-02-2010, 07:38, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
 |
arturpaj [Usunięty]
|
Wysłany: 27-02-2010, 19:43
|
|
|
VITAy, ja w swoim zauważyłem świst przy 220km/h. Pod uszczelki podłożyłem elektrody w termokurczkach, do 270 nic nie słychać od szyb, ale słychać inne rzeczy. Nie muszą być elektrody, może być cokolwiek, aby dobrze docisnęło uszczelkę do szyby bez jej zgięcia. Chodzi o pogrubienie wytartej uszczelki. Zakup nowych to ok. 500pln na 3sx.com. http://www.3sx.com/store/...idProduct=24385 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 27-02-2010, 21:18
|
|
|
wymienialem uszczelki u mnie w sumie troche pomoglo, ale okazalo sie jeszcze , ze jeden mechanizm szyb jest lekko walniety i szyba od strony kierowycy jest nizej o ok 3-5mm. Zdam relacje czy calkowicie zniklon swist po wymianie. |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 27-02-2010, 23:31
|
|
|
Ja panowie tez to przerabialem, bo mi nawet woda podczas mycia czesem poleciala.
Ja nacialem delikatnie uszczelke (okolo 4mm naciecia) w gornym rogu i drugie naciecie na drugim koncu w okolocy lusterka.Naprawde delikatne naciecia.
Pozniej przeciaglem drut przez te naciecia i tym samym przez wnetrze uszczelki i na koncu przeciagnietego druta zaczepilem gabke (cos w stylu uszczelek do okien) o srednicy okolo 1cm.Nastepnie gabka zostala wciagnieta w srodek orginalnej uszczelki.
Naciecia zostaly sklejone klejem i sa bardzo malo widoczne ,bo braklo mi czasu na dopiedzczenie ich.
W ten oto sposob orginalne uszczelki tak jakby napuchly i bardziej przylegaja do szyby.
W sumie za bardzo bo na samym poczatku az ciezko bylo zamknac dzwi.
Dlatego gabka ktora zastosowalem jest taka ze jak sie ja trzyma przycisneta to sie lekko zmniejsza i w takiej pozycji pozostaje.
Po jednej nocy przy zamknietych dzwiach ,rano dzwi chodza super i brak przewiewow.
Dodam tylko ze w orginalnej uszczelce w srodku tez sie znajduje podobna gabka z tym ze u mnie byla juz chyba 1 mm |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
|
|