Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5W 2.5] Zbyt wysokie obroty silnika
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-03-2010, 19:47   

bania_85, mam rozumieć ze jak byly to dalej sa na poziomie 650RPM na rozgrzanym silniku w trakcie jego biegu jałowego :?: jezeli tak to jest to wartośc standardowa, instrukcja przewiduje 650 +/-100 RPM więc wszystko wporządku, a to ze przy odpalaniu podbija ci obroty do 2 000 RPM to normalne zachowanie, po chwili zacznie sukcesywnie opadac i po przejechaniu około 5km powinno byc w normie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 07-03-2010, 19:52   

Hmm, u mnie też zaraz po odpaleniu obroty jałowe są pod 2k. Nie mam instrukcji pod niosem i nie wiem, jakie powinny być, ale wydaje mi się, że tak jest jak powinno.
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 07-03-2010, 19:55   

U mnie po nocy -10*C i rozruchu też mam do 1500 obr/min i w miarę wzrostu temperatury silnika obroty spadają aż do 650
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
bania_85 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 65
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-03-2010, 19:58   

Dzięki za odpowedź. Właśnie nie miałem porównania do innych Galantów i cieżko było mi stwierdzić czy tak powinno być. Teraz już jestem spokojniejszy :)

Pozdrawiam i dzieki za pomoc :)
_________________
Bania

Mitsubishi Galant 2,5 V6 98r.
Skoda Felicja 1.3 GLXi 97r.
Peugeot 309 1.1 88r.
 
 
clown79 
Mitsumaniak


Auto: galant avance 2.0 02
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 121
Skąd: ireland
Wysłany: 21-04-2011, 00:11   

witam Panowie i Panie

Ja mam taki problem
kupilem gala pokazywal blad podpiolem pod kompa okazalo sie ze tps chociaz obroty mial super na jalowym ok 850 - 900 chodzil idealnie ale nie moglem wykasowac bledu kupilem TPS zmienilem wykasowalem blad bylo ok nastepnie przyszlo wymienic akumutor po jego zmianie nie wiem dokladnie kiedy silnik nie wchodzil na 900 obrotow tylko jak na wolnych to osiagal 400 slychac jest ze sinik proboje ustawic wyzsze obroty bo wskazowka faluje ale zatrzymoje sie na ok 500 obr podlanczalem kompa wielokrotnie i niewykazuje zadnych bledow, ostatnio postanowilem podniesc obroty na temp roboczej przestawiajac TPS pomoglo ustawilem na ok 900 potem ponowilem nauke ecu by obroty utrzymac na dluzej lecz gdy wystygl bylo to samo obroty spadaja do ok 450 ... czy ktos ustawial obroty mechanicznie tzn regulowal je za pomoca jakis srubek bardzo prosil bym o jakies zdjecia ktorymi srobkami i co nimi mozna ustawic bo juz nie wiem co robic :| czyscilem przepustnice uklad dolotowy powietrza szczelny spala niby normalnie prosze o sugestie pozdrawiam gal 2.0 petrol skrzynia manualna 2002 avance bez klimy
_________________
clown79
Jest Mitsubishi Galant Avance 02 2.0 :)
Byl Mitsubishi Galant 97 2.0 GLS sprzedany :(
zobacz i ocen mojego gala http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66235
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 21-04-2011, 00:20   

Tak mi się wydaje że z tego co przeczytałem, wnioskuje że wymieniłeś akumulator...czy po tym uczyłeś ECU obrotów?
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
clown79 
Mitsumaniak


Auto: galant avance 2.0 02
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 121
Skąd: ireland
Wysłany: 21-04-2011, 01:16   

ucze go obrotow raz na dwa tygodnie i opornie ta nauka mu idzie :evil:

[ Dodano: 22-04-2011, 04:37 ]
chyba juz wiem hehe ta mala srubka z gory zaraz obok tps magia musze tylko cofnac tps do pozycji poprzedniej i wyregolowac dobrze ta srubka pozdrawiam wszystkich dzieki za podpowiedzi
_________________
clown79
Jest Mitsubishi Galant Avance 02 2.0 :)
Byl Mitsubishi Galant 97 2.0 GLS sprzedany :(
zobacz i ocen mojego gala http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66235
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.