Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
CO kupić... pare modeli do wyboru
Autor Wiadomość
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 08-03-2010, 23:44   

robertdg,
Cytat:
j-rules, dzisiaj zajrzałem w dowód tego mondziaka, masa to dokładnie 1547kg
Wlasnie mi kolega odczytal z dowodu 1380... :D
moze kombi takie ciezkie by bylo? moze wyposazenie? Skad taka roznica? Gdzies musi byc blad (offtop)

Jezdzilem i Almera i Corolla - jesli chodzi o przestrzen w srodku Corolla wygrywa. Chociaz ladniejsza jest Almerka wg mnie ;) . Octavia jest typowym wyborem kalkulacyjnym i trudno ja wybrac z milosci.. z rozumu tak ale nie z uczucia ;p

a Mazdencja 626?
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 09-03-2010, 07:52   

Juiceman napisał/a:
Skoro chcesz auto oszczędne to nie będziesz deptał proste :wink:
Dlaczego nie. W dieslu jest możliwe i jedno i drugie ;) I chyba o to koledze chodzi.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 09-03-2010, 08:28   

na Lpg też, bo Galant jak dostaje obrotów ponad 4 to nie spali tez jakiś ogromnych ilosci 13-14 także i szybko i tanio:)
tak samo z dieslem jak kolega wyzej napisał

wszystko przemawia za Skodą,
_________________
jednak po 3 galantach kolei znów na RWD
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2010, 11:49   

Morfi napisał/a:
A co do wartości co podałeś to tak 5 - 5,5 tys powinno być i to sie dotyczy większości japońców, szczególnie ze zmiennymi fazami rozrzadu

Dlaczego niby silnik na zmiennych fazach ma brac olej? Takie rzeczy to chyba tylko w hondzie.
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 09-03-2010, 12:07   

i przy wartościach pow 7000 obr./min. z tego co kojarzę
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 09-03-2010, 14:45   

no jak widać w accordach to już się odbywa od 4 tys obr. w góre...
_________________
jednak po 3 galantach kolei znów na RWD
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2010, 16:54   

gigant87 napisał/a:
i przy wartościach pow 7000 obr./min. z tego co kojarzę

Przypominam, ze nie rozmawiamy o zadnym type-r tylko "zwyklej" wersji gdzie odcinka jest pewnie w okolicach 7tys rpm...
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 09-03-2010, 16:57   

dylson, każde auto, nieważne czy japończyk czy niemiec czy jakiś rumuński wynalazek spala olej jak jeździsz w okolicach odcinki.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2010, 19:18   

londolut napisał/a:
dylson, każde auto, nieważne czy japończyk czy niemiec czy jakiś rumuński wynalazek spala olej jak jeździsz w okolicach odcinki

A gdzie ja napisalem, ze tak nie jest?
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 09-03-2010, 19:24   

:arrow:
dylson napisał/a:
Dlaczego niby silnik na zmiennych fazach ma brac olej?
Faza zmienia się w górnych zakresach obrotów - dajmy na to od 4,8-5k - a w normalnych autach obrotek kończy się za 1-1,2k. Czy to nie są okolice odcinki? Jeśli się kręci wózki tak wysoko trzeba się z liczyć ze spalaniem oleju.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 09-03-2010, 22:12   

http://moto.pl/MotoPL/1,98754,4293207.html
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 09-03-2010, 22:18   

cns80 napisał/a:
Juiceman napisał/a:
Skoro chcesz auto oszczędne to nie będziesz deptał proste :wink:
Dlaczego nie. W dieslu jest możliwe i jedno i drugie ;) I chyba o to koledze chodzi.


Zgadza się, ale w Galancie to jest niemożliwe ; ) I tak jak mówi zdecydowana większość S(z)koda będzie najlepszym wyjściem.
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2010, 23:58   

Przecietne japonskie auto z benzynowym silnikiem 16v kreci sie w okolice 7tys wiec niecale 5tys to nie sa okolice odcinki. I co to ma do spalania oleju przez silniki ze zmiennymi fazami? jarekrk, zaglebil sie w temacie i twierdzi, ze silniki hondy pala olej od ok 4tys, ktos napisal, ze silniki ze zmienna faza tak maja a ja twierdze, ze tak nie maja bo co zmienna faza ma do palenia oleju?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-03-2010, 00:05   

dylson, pierwsze silniki ze zmiennymi fazami rozrządu zużywały olej, w miare biegu czas zostało to poprawione, postaram się poszukać jakichś not na temat przyczyn zuzycia oleju przez silniki ze zmiennymi fazami rozrzadu, oczywiście odnosnie Hondy, Toyota także borykała się z identycznymi problemami.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 10-03-2010, 08:38   

Toyota po wprowadzeniu do Corolli E11 po faceliftingu VVTI miała problem z olejem. Błędem okazały się pierścienie. W szczególności problem dotyczył silnika 1.4. I odradzam ten model toyoty z silnikami (Pozatym jest brzydsza od tej sprzed face) w generacji e12 poprawiono ten problem i charakteryzuje się... żadnym zużyciem oleju. (Trasa- Polska-Anglia-Polska) + kręcenie się na miejscu. Powrót maks załadowanym autem. Auto nie wykazało zużycia jakkolwiek oleju ;)


Zdrowy Vtec powinnien zbierać znikome zużycie oleju, nie zauważalne.

Jednak często zdaża się że ubywa, ponieważ zatyka się główne sitko z Vteca (filtr) vtec przestaje dobrze działać a olej nie majac jak dalej (iść) podcisnieniem dostaje się do komory spalania.

dylson napisał/a:
Przecietne japonskie auto z benzynowym silnikiem 16v kreci sie w okolice 7tys


Nie chce się sprzeczać ale raczej obniżyłbym tą wartość do 6,200.

dylson napisał/a:
jarekrk, zaglebil sie w temacie i twierdzi, ze silniki hondy pala olej od ok 4tys


To znak że zagłębiał się w zużyte modele. Zadbany silnik nie ma takich objawów.
W szczególności Hondy.
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.