Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem sprzęgła również w Subaru
Autor Wiadomość
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 08-03-2010, 21:48   

Pe.te napisał/a:
Steff napisał/a:
ale Tiguan Turek czy choćby q5 to nowe samochody spełniające te same normy co Outek i jakos poradzili sobie z napędem a w tym szrocie strach wjechać na chodnik bo zaraz MMC napisze że nie umiemy jezdzić tym złomem i mamy sobie sami naprawić

Że tak zapytam - to po co się męczysz z Outlanderem...?
Skoro auta spod znaku VAG są Twoim zdaniem takie idealne... :twisted:
bo Mistu było tanie i jest dosyć duże :lol:
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 09-03-2010, 09:50   

Steff napisał/a:
ale Tiguan Turek czy choćby q5 to nowe samochody spełniające te same normy co Outek i jakos poradzili sobie z napędem a w tym szrocie strach wjechać na chodnik bo zaraz MMC napisze że nie umiemy jezdzić tym złomem i mamy sobie sami naprawić


myślę ze jest to troszkę inna półka przede wszystkim cenowa może i jakościowa.Przymierzałem się do Q5 ale bez 250tyś nie ma co podchodzić do lepszego wyposażenia.
Ja na swojego miśka nie narzekam spełnia moje oczekiwania przy umiarkowanej cenie.Posiada homologację ciężarową i jest zarejestrowany na 5 osób a mały jest wybór 5 osobówek z homologacją
 
 
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 09-03-2010, 14:16   

13zbyszek13 napisał/a:
Steff napisał/a:
ale Tiguan Turek czy choćby q5 to nowe samochody spełniające te same normy co Outek i jakos poradzili sobie z napędem a w tym szrocie strach wjechać na chodnik bo zaraz MMC napisze że nie umiemy jezdzić tym złomem i mamy sobie sami naprawić


myślę ze jest to troszkę inna półka przede wszystkim cenowa może i jakościowa.Przymierzałem się do Q5 ale bez 250tyś nie ma co podchodzić do lepszego wyposażenia.
Ja na swojego miśka nie narzekam spełnia moje oczekiwania przy umiarkowanej cenie.Posiada homologację ciężarową i jest zarejestrowany na 5 osób a mały jest wybór 5 osobówek z homologacją
bez przesady ,można wyrwać od brokera 2.0 tdi w bardzo zbliżonej cenie do 2.2 Miska ,chyba że mówimy o 3.0 tdi a to już inna bajka i nie ma co porównywać do naszych parchów o kulturze pracy ursusa ;)
z tym ze q5 mam mały bagażnik a dla mnie to było priorytetem i zostawało albo q7 albo x5 na placu boju tyle że cenowo kosmos
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 09-03-2010, 15:12   

Q5 nie taki mały

Q5 długoś, szerokość , wysokość, rozstaw osi = 4629, 2089, 1653, 2807
O2 długoś, szerokość , wysokość, rozstaw osi = 4640, 1800, 1680, 2670

Jest jeszcze Hyundai ix35, i nowa KIA Sorento

KIA, długoś, szerokość , wysokość, rozstaw osi = 4685, 1885, 1710, 2700, bagażnik 528
ix35 długoś, szerokość , wysokość, rozstaw osi = 4410, 1820, 1660, 2640, bagażnik 591
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 09-03-2010, 16:29   

ja swojego miśka wyrwałem w ful opcji z alarmem,boxem,kólka zimowe,przegląd po 20 tyś. stały upust cenowy tzw. złota karta gratis za niewiele ponad stówkę netto i to mi wystarczy,Merc na razie wyleczył mnie z myślenia o wyższej półce , jak pisałem ja na swojego miśka na razie odpukać nie narzekam,w cztery miesiące przejechałem 15000
 
 
pretor 
Forumowicz


Auto: 2,2 diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 46
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-03-2010, 22:16   

Zbyszku ładną masz wersję, dobrze odbajerowaną, ale szkoda, że nie wziąłeś z silnikiem 2,2. Bardzo przyjemna jazda jest z tym motorem.
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 10-03-2010, 09:03   

jak kupowałem po prostu nie było 2,2 więc namówili mnie na 2,0 z Boxem . Na razie śmiga super troszkę ją wizualnie z ubrałem i jest Ok .
http://www.fotosik.pl/pok...99c1ba5b81.html
http://www.fotosik.pl/pok...2d7dda49de.html
http://www.fotosik.pl/pok...2d7dda49de.html
 
 
tcic 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 DID Intense PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 38
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-03-2010, 16:08   

Nie chcę bronić sprzęgła w Outlanderze, chcociaż na razie nie mam problemu. Ale czytałem ciekawy artykuł na temat palenia sprzęgieł w nowoczesnych dieslach. Temat jest podobno dośc powszechny. Są takie modele samochodów, które nie wymagają "podkręcania" na obrotach aby ruszyć z miejsca. Wystarczy bieg jałowy lub 1000 obrotów i auto jedzie. W takim przypadku przypalenie sprzęgła jest mniej prawdopodobne. Ale są takie modele (np. Mondeo 130PS, Passat 170 PS), które przy ruszaniu z biegu jałowego lub niskich obrotów - na 100% zgasną. Za każdym razem trzeba silnik podkręcić i rozbujać, zeby ruszyć. A wtedy problemy ze sprzęgłem murowane. Ale im bardziej wysilony silnik turbodiesla (duża moc z małej pojemności) - tym gorzej. A jeśli dochodzi odpowiednia waga auta - problemy gotowe.
Nie ma innej rady niż skrzynia automatyczna w dieslach i dużej masie. Niestety.
 
 
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 11-03-2010, 16:21   

oo mam takie same paskudne felgi jak Ty Zbyszek
ja za swojego zapłaciłem stówke ale patrząc teraz na cennik na stronie to wychodzi że lepiej było poczekac na rok 2010 bo kosztuje dokładnie tyle samo ile z 2009
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 11-03-2010, 18:30   

tcic napisał/a:
Są takie modele samochodów, które nie wymagają "podkręcania" na obrotach aby ruszyć z miejsca.


Takim jest np motur 2.2 w OII:lol: Ja nie używam wogóle gazu do ruszania w normalnej jeździe, tylko puszczam samo sprzęgło i auto rusza bez zająknięcia. Na 1 i 2 biegu toczy się tak bez gazu......
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
regon 
Forumowicz


Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 419
Skąd: Wawa
  Wysłany: 11-03-2010, 18:43   

13zbyszek13 zaje fajne masz te stopy
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 11-03-2010, 20:29   

Steff napisał/a:
oo mam takie same paskudne felgi jak Ty Zbyszek
ja za swojego zapłaciłem stówke ale patrząc teraz na cennik na stronie to wychodzi że lepiej było poczekac na rok 2010 bo kosztuje dokładnie tyle samo ile z 2009


steff ty z góry zle patrzysz na świat jakie paskudne są ładne brzytsze mają
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 12-03-2010, 00:09   

tcic napisał/a:
Ale są takie modele (np. Mondeo 130PS, Passat 170 PS), które przy ruszaniu z biegu jałowego lub niskich obrotów - na 100% zgasną. Za każdym razem trzeba silnik podkręcić i rozbujać, zeby ruszyć. A wtedy problemy ze sprzęgłem murowane
jakoś posiadacze Octavii RS z silnikami 170KM nie narzekają na sprzęgło. Różne czytam wpisy odnośnie usterek Octavii, ale sprzęgło to naprawdę rzadki temat - w przeciwieństwie do forum Outka. Więc może "murowanie" problemów ze sprzęgłem to przede wszystkim jego konstrukcja (wielkość), a nie charakterystyka ruszania.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
didku 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2,2 INSTYLE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 141
Skąd: Wrocław-Zgorzelec
Wysłany: 12-03-2010, 01:29   

Ja tam w mojej oktavce mimo ze silnik slaby, :evil: spalilem i sprzeglo i kolo dwumasowe. Wystarczylo troche gazu 2x na kostce zmrozonej - temp wzrosla, docisk pekl, sprzeglo spalone, a kolo dwumasowe fioletowe :evil:
_________________
jeszcze Panda 1.2 LPG, oktavka 1 1,9tdi, Ducato 2,3 multijet
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 12-03-2010, 05:35   

ja narazie w swoim nie miałem problemu ze sprzęgłem nie będę się martwił na przyszłość
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.