Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
14-03-2010, 10:13
słaby hamulec ręczny w colcie 1.8 GTI 90r
Autor Wiadomość
sifax 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 2
Skąd: Gromnik
Wysłany: 13-03-2010, 22:02   słaby hamulec ręczny w colcie 1.8 GTI 90r

mam zmienione nowe tarcze i klocki i podkręcone linki na maxa a ręczny dalej słaby prawie nic. proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 14-03-2010, 10:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 13-03-2010, 22:27   

Ogólnie to ręczny przy hamulcach tarczowych, to raczej za specjalny nie będzie ale jako postojowy to spokojnie musi chodzić. Jeśli klocki i tarcze są nowe to mogą być już wyciągnięte linki albo zapieczone dźwigienki w zaciskach.
_________________
E33 1991
EA5W 1997
 
 
sifax 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 2
Skąd: Gromnik
Wysłany: 13-03-2010, 23:20   

linki są raczej nie naciągnięte.http://forum.mitsumaniaki.pl/images/smiles/icon_question.gif
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-03-2010, 17:01   

zaciski na tylnej osi są po tylu latach tak zmęczone, że pozostaje ich wymiana. Ręczny działa poprzez sprężynę i prowadnicę, a ta lubi się zacierać i blokować. Rozebranie to dłubanina a z częściami trudno.
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-03-2010, 17:12   

Serek napisał/a:
Ręczny działa poprzez sprężynę i prowadnicę
Nie do konca, na ośce jest sworzeń mimośrodowy, który jak się wyciera (stndardowa przypadłośc wspólnych docisków z hamulcem awaryjnym), to choćby nie wiem jak regulować, dawać nowe klocki, tarcze to i tak nie pomoże, bo ze sworznia mimosrodowego zrobił się wałeczek i nie ma co wypchnąć tłoczka
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-03-2010, 09:03   

Pytał ktoś o części zamienne np. u Japaneze ?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.