LANCER 1500 91r 12v 4g15 |
Autor |
Wiadomość |
mariusz [Usunięty]
|
Wysłany: 29-08-2006, 20:32 LANCER 1500 91r 12v 4g15
|
|
|
Mam problem z moim miśkiem. Przy rozpędzaniu silnik buczy a efektów nie widać. Myślę że może to przepustnica. Czy ktoś może mi powiedzieć jak po kolei przeprowadzić czyszczenie. A może ktoś ma inne pomysły????? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21951 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-08-2006, 21:06
|
|
|
Zajrzyj na stronę Krzyżaka. Czyszczenie przepustnicy. |
|
|
|
 |
Maryjon
Forumowicz
Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 201 Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
|
Wysłany: 30-08-2006, 13:49
|
|
|
A masz kata jeszcze?? Może jest jeszcze ori katalyzator i jest zamulony... |
_________________ Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991 |
|
|
|
 |
mariusz [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2006, 16:05 ECU
|
|
|
Czytałem na stronie Krzyżaka o diagnozie błędów ECU a jak to zrobić w Lancerze |
|
|
|
 |
BUBU
Mitsumaniak Partyzant

Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Sie 2006 Posty: 1548 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 31-08-2006, 17:00
|
|
|
mariusz napisał/a: | Mam problem z moim miśkiem. Przy rozpędzaniu silnik buczy a efektów nie widać. |
Czy wchodzi na obroty i efektów brak ? Czy po prostu silnik muli?
Pozdrowienia |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2006, 17:04
|
|
|
mariusz napisał/a: | Czytałem na stronie Krzyżaka o diagnozie błędów ECU a jak to zrobić w Lancerze |
identycznie - zlacze masz kolo skrzyneczki bezpiecznikowej w kabinie |
|
|
|
 |
mariusz [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2006, 18:19
|
|
|
Silnik muli się jak chcę przyspieszyc np. od 60 w góre.
czy te kody do Galanta są takie same jak do Lancera???? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24332 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 31-08-2006, 20:15
|
|
|
mariusz napisał/a: | czy te kody do Galanta są takie same jak do Lancera???? |
tak
a swieci sie CE? - jak nie, to diagnoza nie ma sensu |
|
|
|
 |
mariusz [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2006, 20:27
|
|
|
CE zapala się jak dłuższy czas jadę powyżej 120 wtedy muszę przełączyć na będzynę i za jakiś czas gaśnie, jak jadę wolniej , nie zapala sie. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24332 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 31-08-2006, 20:39
|
|
|
no to bledy zostaly zapamietane - odczyt i ineterpretacja tak jak na mojej WWW |
|
|
|
 |
romek555
Mitsumaniak 00292/KMM

Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Wrz 2006 Posty: 145 Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
|
Wysłany: 10-09-2006, 21:36
|
|
|
Witam.
Miałem coś podobnego. U mnie pęknięty kompensator drgań zasysanego powietrza - taka puszka przy akumulatorze. Zasysał lewe powietrze i buczał, a ciągu nie było bo ECU dostawał informację o małej ilości powietrza. Sprawdź też opaskę gumową na mikserze i mocowanie miksera do kolektora ssącego. Wygląda ewidentnie na lewe powietrze. Może jeszcze wężyki podciśnieniowe wychodzące z kolektora ssącego.
Pozdrawiam |
_________________ Pozdrawiam
Romek
był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM |
|
|
|
 |
|