Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: josie
15-09-2006, 21:42
To z której strony jest wydech???
Autor Wiadomość
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 09-09-2006, 10:08   To z której strony jest wydech???

http://moto.allegro.pl/sh...?item=123553201 - ten ma z lewej
a ten z prawej http://www.mitsubishi-gra...26_DSC00162.JPG
a oba GTi i rocznik modelowy jakby ten sam.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-09-2006, 10:12   

Ten z Allegro jest "tjuninkowany" a jak poszukasz znajdziesz o nim parę postów w temcie wściekły Colt czy jakoś tak. Dosłownie wczoraj coś o nim było.

A wydech fabrycznie w Colcie C5X każdym jest wyprowadzony z prawej strony dzięki czemu jak masz ochotę możesz zrobić coś takiego:



Czyli wydech z kwasówki pięknie wypolerowany i przyciągający uwagę :mrgreen:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 09-09-2006, 16:12   

Nie moge znaleźć rozmowy na temat tego gti.
Ale gdy słyszę 'tuning' od razu mam złe przeczucia i wolę taki pojazd zostawić dla fana :) .
Mnie wystarczy zadbane GTi bez fajerwerków :) .

Zcipowany silnik z rozlatującą się skrzynią :) .
Mówiłem - nitro po calości zamiast chipa :) .

I jeszcze o wydechu - ten turbo ma ostatni tłumik jak nowy :) , nie wiem jak gosciu to zrobil :) .
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-09-2006, 16:20   

J@rek napisał/a:
ten turbo ma ostatni tłumik jak nowy , nie wiem jak gosciu to zrobil

Bardzo prosto - nic nie robił. W moim mimo przebiegu ponad 300000km wydech był cały i nie zardzewiały oprócz jednego elementu - elastycznego łącznika. Mogłem zmienić sam łącznik ale poszedłem po całości i jest kwasówka przelotowa wykonana dokładnie na wzór wydechu seryjnego.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 09-09-2006, 16:33   

Czyli szkopek od GTi coś odwalił, że ostatni tłumik wyglądał jak domowej roboty ze starego wiadra.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-09-2006, 16:52   

Ano
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 09-09-2006, 19:50   

pamiętasz cenę regeneracji felg?

Pomijając twoje podejście do samochodu:
Kupujesz colta w takim stanie jak Twój.
Oddajesz do lakiernika i kazesz usunąc rdzę i pyknąc lakier, ale bez przesadyzmów.
Spręzyny i amorki są totalnie nietypowe?
Bo poduszki pod silnik - juz wiem, ze tak.
Piałeś, że zdrerzak trzeba naprawić - a gdyby zrezygnować z amerykanckiego w wstawić od normalnego miska - duży byłby problem?
Po prostu rezygnacja z utrzymania względnej zgodności z pierwowzorem, a usuwanie problemów w prosty sposób, ale nie na zasadzie pudrowania syfilisa. tylko zgodnie ze sztuką, ale nie koniecznie oryginały.
Tez będą takie chore koszty?
Ostatnio zmieniony przez J@rek 09-09-2006, 19:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-09-2006, 19:51   

Nie bardzo - jeszcze nie regenerowałem.
Ale na forum o tym było.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 09-09-2006, 20:21   

regeneracja na przyklad 15 okolo 70-90.

I teraz, pomijając element emocjonalny - dbić felgi i kupić ewentualnie nowe, lub zmienić na stalowe.
I może wówczas koszty eksploatacji nie będe bardzo wysokie.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-09-2006, 17:34   

J@rek napisał/a:
dbić felgi i kupić ewentualnie nowe
Dobiś będzie bardzo ciężko - krawężniki nie dały im rady ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 10-09-2006, 19:56   

Hubeeert, skup się i udziel wmiarę wyważonej odpowiedzi :D
Gdybyś nie był związany emocjonalnie z coltem, czy wówczas wydatki tez byłyby tak wysokie?
Gdyby traktowac go jak toczydełko do pracy i z powrotem?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-09-2006, 20:26   

J@rek napisał/a:
Hubeeert, skup się i udziel wmiarę wyważonej odpowiedzi :D
Gdybyś nie był związany emocjonalnie z coltem, czy wówczas wydatki tez byłyby tak wysokie?
Gdyby traktowac go jak toczydełko do pracy i z powrotem?


Mam samochód służbowy - prywatny jest mi potrzebny jak druga dziura w d****
Remontuję go bo
1. To pamiatka
2. To rzadki model
3. Dużo ludzi mi mówi że to bez sensu a ja lubię pod prąd płynąć

Powody wymienione według ważności dla mnie
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
zyraff85
[Usunięty]

Wysłany: 12-09-2006, 09:28   

wracajac do tematu ja rure wydechowa mam po lewej stronie wydech po modyfikacjach a w miejscu orginalnego wydechu mam korek do gazu :P joke heheh
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.