Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
20-04-2010, 09:02
Auto Świat nr 13 22 marca 2010r
Autor Wiadomość
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2010, 21:26   

Krzysiek_slask napisał/a:
od razu pojawil mi sie przed oczami rezon i jego animozje z ASO z Rzeszowa.


Hubeeert napisał/a:
Krzysiek_slask napisał/a:
od razu pojawil mi sie przed oczami rezon i jego animozje z ASO z Rzeszowa.
Dokładnie tak samo miałem ja.

rezon hop hop ;-)


Zostałem wyprzedzony - tylko spojrzałem na to zdjęcie, a przed oczami miałem zdjęcie wstawione przez rezon'a: http://forum.mitsumaniaki...p=656054#656054

Sytuacja masakryczna :doubt:
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 23-03-2010, 10:51   

Hubeeert napisał/a:
rezon hop hop
żyję, żyję - nawet pomimo RB (słusznego zresztą - należało mi się). Wpisy o ASO w Boguchwale sukcesywnie uzupełniam. Macie tam nowe pismo od prawników z MMC - wczoraj wklejałem. Bardzo ciekawa lektura - zwłaszcza koniec - też czytają forum :) Nie wiem tylko czy oprócz art. 212KK czytali art. 213? Czy informowanie o faktach czytelników forum można nazwać ważnym interesem społecznym? Jesli tak, to śpię spokojnie. Gorzej jeśli napiszecie, że nie. Będę chyba miał przechlapane :oops:
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-03-2010, 12:34   

rezon napisał/a:
Czy informowanie o faktach czytelników forum można nazwać ważnym interesem społecznym


Spij spokojnie,
To raczej nich ci smieszni panowie z pewnego ASO maja koszmary nocne i wyrzuty sumienia...Zamiast przyjac temat na klate to wija sie jak piskorze i szukaja jak widzimy wytrychow jako formy obrony...zenujace i ponizej poziomu dzialalnosci kazdej ASO.
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-03-2010, 12:56   

rezon napisał/a:
Czy informowanie o faktach czytelników forum można nazwać ważnym interesem społecznym?
Moim zdaniem - jak najbardziej tak. Na skutek tego jak reklamację diler próbował załatwić i linii obrony jaką przyjął nie budzi on mojej sympatii i uwazam, że opisanie sprawy na Forum pozwoliło innym skorzystać z Twoich doświadczeń.

Co do RB - ;-)
rezon napisał/a:
należało mi się
i to jak :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 23-03-2010, 13:12   

Hubeeert napisał/a:
Co do RB - rezon napisał/a:
należało mi się
i to jak
dlatego z okazji Wielkiego Postu przyjęliśmy wyznaczoną karę z pokorą, a nawet posypaliśmy głowę popiołem :) i nie protestowaliśmy w żadnym punkcie.
Hubeeert napisał/a:
uwazam, że opisanie sprawy na Forum pozwoliło innym skorzystać z Twoich doświadczeń.
jest jeszcze jeden plus - ktoś już dostał rabat na błotnik przy zakupie. Może takich przypadków będzie więcej i będzie można wrócić z myślami do marki Mitsubishi przy kolejnym zakupie. Na razie zakup i serwisowanie Outka wyrównało brak rozrywek związanych z jego eksploatacją ;) I jeszcze w Grafix-ie mi plastiki wyczyścili pod maską - do dzisiaj mnie koszmary męczą, jakim jestem kocmołuchem, że nie wypolerowałem wszystkiego przed przeglądem :mrgreen:

[ Dodano: 23-03-2010, 13:31 ]
bartek2800 napisał/a:
tylko spojrzałem na to zdjęcie, a przed oczami miałem zdjęcie wstawione przez rezon'a
ale to w gazecie to nie moje - naprawdę. Ja mam inne kabelki - podłączenie jest bardziej artystyczne. U mnie po za tym wszystko działa (na razie), po przelutowaniu kabelków przez Automarket po zgłoszeniu wady nawet gniazdo haka jest OK.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2010, 15:41   

rezon napisał/a:
bartek2800 napisał/a:
tylko spojrzałem na to zdjęcie, a przed oczami miałem zdjęcie wstawione przez rezon'a
ale to w gazecie to nie moje - naprawdę. Ja mam inne kabelki - podłączenie jest bardziej artystyczne. U mnie po za tym wszystko działa (na razie), po przelutowaniu kabelków przez Automarket po zgłoszeniu wady nawet gniazdo haka jest OK.


Tak, inne. Ale skojarzenia wprowadziły mnie od razu do Twojego tematu :)
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-03-2010, 20:40   

A gdzie zasiali E3 w historii galanta ? :(
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 23-03-2010, 20:53   

Maretzky85 napisał/a:
A gdzie zasiali E3 w historii galanta ?
też mi się to rzuciło w oczy :D
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-03-2010, 08:22   

A co lepsze, że niby E5 najbardziej pancerną konstrukcją ? Na czele z odpadającymi kielichami ? :D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Pe.te
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2010, 14:56   

Jak często wymienia się olej w tylnym moście?
W artykule jest o tym mowa, a załączona tabela czynności serwisowych nie zawiera takiej pozycji...

P.S.
Reflektor ksenonowy w ASO - 2590? Niedawno kosztował 7000 PLN :twisted:
 
 
jerzyk85sz 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 19
Skąd: rzeszow
Wysłany: 30-03-2010, 22:44   

Olej przekladniowy skrzyni rozdzielczej (4WD) wymiana kazde 75 000 km sprawdzenie co 15 000
olej przekladniowy przedniego i tylnego napedu wymiana normalne warunki kazde 90 000km trudne warunki 45 000km sprawdzanie co 15 000km
olej przekladniowy mechanicznej skrzyni biegow wymiana normalne warunki kazde 195 000km trudne warunki kazde 90 000km sprawdzenie kazde 15 000km
_________________
jerzyk
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 04-04-2010, 18:39   

zdrowych wesołych swiąt
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-06-2013, 14:20   

warto przeczytać http://moto.wp.pl/kat,551...,wiadomosc.html :D
_________________

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 09-06-2013, 22:09   

lexus, to se nwrati :( diesel 90KM - i VW, i Mercedes, i jak się okazuje Mitsu - wieczne jednostki. Jechałem kiedyś w Krakowie taksówką Octavią - 1,9TDI 90KM - 460kkm ori turbina, silnik, itd.... se ne vrati....
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Grzesq 
Forumowicz


Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-06-2013, 16:31   

Samochodów z takim lub podobnym przebiegiem w Polsce jest duż więcej, niestety większość mimo tylu km ma przekręcone liczniki na 180000km czasami ponad 200000 :) . Kupujący są wymagający to dostają to czego oczekują h :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.