Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] Colt wariuje. Niespotykany problem. Pompa paliwa,
Autor Wiadomość
jaasiu
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2010, 13:07   [CA5A 1.8] Colt wariuje. Niespotykany problem. Pompa paliwa,

Problem powiawia się i znika od jakigoś roku. Dotyczy prawdopodobnie pompy paliwa lub przekaźnika pompy który nią steruje. Polega to na tym że od czasu do czasu samochód poprostu nie odpala. Casam po całej nocy, czasami po przejechaniu paru kilometrów po zgaszeniu samochodu już nie odpali. Problem sam znika po jakims czasie, pompa zaczyna sama działać. W tamtym roku działo sie to 1 w miesiącu, w zimie znikneło, a teraz co drugi dzień. Prosze o pomoc. Nikt nie wie jaka jest przyczyna.
Ostatnio zmieniony przez harpagan 20-04-2010, 13:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2010, 13:38   

Kondensatory w ECU sprawdzone? Dodatkowo sprawdziłbym aparat zapłonowy.
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 24-03-2010, 15:53   

miałęm podobnie, sprawdź kompa
_________________

 
 
 
jaasiu
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2010, 17:31   

Komp zrobiony ze 2 lata temu. Spalony był ale bartek uratował. :) A co może mieć wspulnego aparat zapłonowy z pompa paliwa?? Czy to ma jakiś związek ze sobą??
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2010, 18:22   

jaasiu napisał/a:
Komp zrobiony ze 2 lata temu. Spalony był ale bartek uratował. :) A co może mieć wspulnego aparat zapłonowy z pompa paliwa?? Czy to ma jakiś związek ze sobą??
A skąd pewność, że to pompa paliwa, a nie brak iskry lub za słaba iskra? Podsuwam Ci inne możliwe scenariusze.
 
 
jaasiu
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2010, 18:52   

Nie slychać jej, to taki główny objaw (jak pracuje to jest dosyć dobrze słyszalna). Nie ma ciśnienia na listwie wtryskowe i jak jest ciepły to na gazie odpala.
 
 
Maciejos 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant SE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 412
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-03-2010, 19:42   

gregorbu napisał/a:
Dodatkowo sprawdziłbym aparat zapłonowy.



Słusznie - jak tak miałem w swoim CA0.
Samochód raz odpalał, raz nie. Mogłem tydzień bez problemu przejechać wiele kilometrów, potem kilka dni nie mogłem go odpalić, potem znowu odpalał...i tak w kółko. Później było jeszcze gorzej, bo auto przerywało podczas jazdy (np. podczas wyprzedzania) i jechałem do przodu tylko siłą rozpędu.
Jeżeli wszystko sprawdziłeś (komp, świece, kable zapłonowe itd.) oprócz aparatu zapłonowego , to lepiej dłużej nie zwlekaj. Sprawdź jeszcze raz ECU - może jednak "wymruga" jakieś błędy. (poniżej masz link - poczytaj sobie)

http://forum.mitsumaniaki...t=komputer+kody
_________________
Przygoda z Mitsu nadal trwa ;-)

Mitsubishi Galant SE 2.5 V6 - 2015 - do teraz (first love...and the last...)
RIP - Nissan Primera P11 2.0 - od 2015 do 2015 (zostały żyletki)
RIP - Lancer CB4A - od 2014 do 2014 (zderzenie z dzikiem)
Colt GTi CA5A - od 2010 do 2013 ...ehhh..."No Gti No Fun" jak to mawiał Rafamalk...
Colt CA4A - od 2007 do 2010 - moje pierwsze auto...płakałem, gdy odjeżdżał w siną dal...
 
 
 
jaasiu
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2010, 21:29   

Przewody i świece wymienione. Ale nadal mi sie wydaje że to wszystko nie ma związku z niedziałająca pompą paliwa, jedynie ten komputer może być problemem bo odpowiada za sterowanie przekażnikiem (prawdopodobnie). Interesuje mnie dla czego ona czasami dziła a czasami nie. Nie wiem czy pompa zmasowana jest do nadwozia, może mase gubi. Jeśli ktoś wie jak to dziła prosze o pomoc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.