Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
twin turbo
Autor Wiadomość
bula983 
Nowy Forumowicz
bula983

Auto: mitsubishi pajero 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 25
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-03-2010, 22:34   twin turbo

Witam!
Czy obydwie turbiny daja takie samo cisnienie bo maja troche inne numery pierwsze sa takie same ale innymi sie koncza a oznaczenie to tdo4?

pozd
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 25-03-2010, 22:44   

Oczywiscie ze daja takie samo cisnienie,wkoncu ida do wspolnego dolotu (chyba ze sa zle ustawione).
Numery moga sie roznic ,poniewaz turbiny te roznia sie budowa strony zimnej ,czyli maja inne wyjscie rury wylotowej z cisnieniem doladowanego powietrza.Przednia jest normalnie zakonczona na naciagniecie weza gumowego , natomiast tylna (od strony szyby) jest zakonczona takim grzybkiem gdzie wciskasz rure metalowa z zewnetrznym oringiem i dokrecasz sruba 12(nie naciagasz weza z obejma).

Pod tym linkiem dokladnie widac wyjscia doladowanego powietrza i ich roznice

http://www.3sx.com/store/...idProduct=27449

A jezeli chodzi o np td04-9b lub td04-13g lub cos innego to roznica jest w wielkosci kola kompresii,czyli kolka ktore pompuje powietrze.Czym wieksza liczba to turbina moze podac wieksze cisnienie(po zamontowaniu controlera cisnienia).Orginalnie byly montowane td04-9b(wersja usa) i td04-13g(wersja europa)
W linku masz podane az 19t co oznacza ze sa zajebiste i mozna z nich duzo km wycisnac
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.