 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
twin turbo |
Autor |
Wiadomość |
bula983
Nowy Forumowicz bula983
Auto: mitsubishi pajero 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 25 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 25-03-2010, 22:34 twin turbo
|
|
|
Witam!
Czy obydwie turbiny daja takie samo cisnienie bo maja troche inne numery pierwsze sa takie same ale innymi sie koncza a oznaczenie to tdo4?
pozd |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 25-03-2010, 22:44
|
|
|
Oczywiscie ze daja takie samo cisnienie,wkoncu ida do wspolnego dolotu (chyba ze sa zle ustawione).
Numery moga sie roznic ,poniewaz turbiny te roznia sie budowa strony zimnej ,czyli maja inne wyjscie rury wylotowej z cisnieniem doladowanego powietrza.Przednia jest normalnie zakonczona na naciagniecie weza gumowego , natomiast tylna (od strony szyby) jest zakonczona takim grzybkiem gdzie wciskasz rure metalowa z zewnetrznym oringiem i dokrecasz sruba 12(nie naciagasz weza z obejma).
Pod tym linkiem dokladnie widac wyjscia doladowanego powietrza i ich roznice
http://www.3sx.com/store/...idProduct=27449
A jezeli chodzi o np td04-9b lub td04-13g lub cos innego to roznica jest w wielkosci kola kompresii,czyli kolka ktore pompuje powietrze.Czym wieksza liczba to turbina moze podac wieksze cisnienie(po zamontowaniu controlera cisnienia).Orginalnie byly montowane td04-9b(wersja usa) i td04-13g(wersja europa)
W linku masz podane az 19t co oznacza ze sa zajebiste i mozna z nich duzo km wycisnac |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
|
|