Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Zamulenie, przerywanie przy przyspieszaniu
Autor Wiadomość
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 31-03-2010, 08:53   

zenek_bb napisał/a:
a niejest pusta, posiada 2 "łopatki" przy wylocie z puszki filtra na "zakręcie" rury,

faktycznie zapomniałem o tym, moze dlatego za ja je wyjałem z ori rury jak jeszcze miałem
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 291
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 31-03-2010, 10:03   

a poza magicznymi łopatkami ma wystające śrubki w środku i pofałdowaną powierzchnię. Poza tym lubi parcieć, pękać, jest ubrudzona syfem z odmy ( drobiny oleju, które tworzą w środku nalot - maź ). Tak jak pisze MATi1G, kwasówke można zrobić u kogoś albo kupić na allegro za 50zł i zamienić. do tego filtr na odme.

ps. mi tez zamula, tyle że na zimnym. Problem z zapłonem i składem mieszanki.
Przerywanie..hm...przewody, świece, paliwo ( pompa - wtryski ), nieszczelny dolot
( uszczelka pod ssakiem, uszczelki wtrysków ). Powodów podejrzewam, że może być mnóstwo.
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 01-04-2010, 15:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-03-2010, 13:03   

ludzie kiedy się nauczycie, niedaje się filtru na odmę, najpierw trzeba zamontować odolejacz i zawór ciśnieniowy potem ten mały filterek "odmy"

już kiedyś o tym pisałem, ten filtr na zjechanym silniku gdzie dużo drobin oleju potrafi sie wydostawać odmą zatyka ten filtr w oka mgnieniu, potem to już tylko liczyć minuty do rozszczelnienia wału itp...wytworzone ciśnienie z przedmuchów spod pierścieni itp powodzenia, te filtry są wymyślone właśnie do montażu na odolejaczu

rurka z odmy pod auto albo:

rurka do pustej puszki, od puszki do filterka odmy, można dodatkowo zaworek zabezpieczający do puszki jeszcze zamontować, w razie wzrostu ciśnienia pow. atmosferycznego o np 50-100hPa otwiera sie zabezpieczając przed rozszczelnieniem silnika
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 31-03-2010, 13:03   

W temacie - odwrotnie założony napinacz paska balansowego i niedokręcona rolka napinacza paska rozrządu. Tyle jeśli chodzi o przyczyny główne. Dodając do tego cieknący olej z każdego uszczelniacza dołu silnika wychodzi, że właściciel miał masę szczęścia ;)
I jeszcze rolka zwrotna posiadająca luzy i nadająca się tylko do wyrzucenia :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-03-2010, 13:22   

pytanie czy to rozszczelnienie simeringów było spowodowane właśnie zamontowaniem filterka odmy bo coś mi się wydaje że tak było :D
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 31-03-2010, 19:34   

a tak a propo tego filterka przecierz to logicznie niepotrzebne dziadostwo filterek do dekla ale niby poco zeby ładnie wygladało ?? przecierz silnik tam powietrza nie zasysa dla wygladu morzna by go na antence powiesic. A propo zenek odmy pod silnik , kiedys robiłem przy eskorcie cos nie pamietam i tak patrze co za wąż ogrodowy zielony załozony na ta odme właze pod auto a tam leci po podłodze i wypuszczony koło tłumika na koncu auta myslałem ze padne ze smiechu maja ludziska pomysły
 
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2010, 19:46   

barteski napisał/a:
właze pod auto a tam leci po podłodze i wypuszczony koło tłumika na koncu auta myslałem ze padne ze smiechu maja ludziska pomysły

A jak by zostawił przy silniku to by sobie konserwacje podwozia robił po drodze do pracy,co za strata :mrgreen:
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-03-2010, 23:42   

colt dobrze mówi, nie powinno być zaraz pod silnik bo potem sieknie po podwoziu, ale żeby do końca auta ciągnąć to też przesada... wogóle jak zobaczy to ktoś na przeglądzie to Ci auto podpalą ;p przynajmniej ci od ekologii ;p filterek rzeczywiście lepiej na antenkę powiesić ;p chyba że odolejacz jak pisałem wcześniej
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 01-04-2010, 01:47   

zenek_bb, nie ma żadnego takie ustrojstwa ;) Sama seria. Uszczelniacze były gówniane po prostu. Dziś doszedł jeszcze palący się alternator :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Furman89 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 92r. 2.0B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 15-05-2010, 14:13   

no niestety u mnie wystapilo to samo z tym ze sprawdzilem cisnienie na tlokach jest dobre, dolot zmienilem ostatnio i jest szczelny, swiece tez wymienione, został juz tylko filtr paliwa i kable sprawdzic a dalej nie mam pojecia gdzie jeszcze mozna szukac... na komputer tez nigdzie nie moge go podpiac poza tym nie pali sie kontrolka poprostu zamula (przerywa) najgorzej jest na niskich biegach przy obrotach 3-4 tysiace
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-05-2010, 00:52   

zamiast podawać leki najpierw bym zrobił tomografię komputerową a potem operacje... znaczy sie najpierw bym przejechał się z dataloggerem by stwierdzić nieprawidłowości które wskażą na konkretne dolegliwości silnika... niby silnik czujników ten dużo nie ma ale drogą dedukcji ala Dr. House'a można bez problemu dojść do przyczyn... podaj email, wyślę Ci potrzebne programy i schematy kabla ECU->PC, załatw laptopa z portem COM i diagnozuj, pozbieraj wykresiki, wtedy można szukać przyczyn mam nadzieję z lepszym efektem
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Furman89 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 92r. 2.0B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 16-05-2010, 19:15   

przyda sie na przyszlosc wiec to moj mail maciekfurmaniuk@interia.pl ... odłączylem mu kleme zresetowal sie i ladnie smiga!! musial po tym jak peknieta rura byla jakis blad sobie zlapac i zle powietrze podawal
 
 
kamil4711 
Forumowicz


Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 197
Skąd: Suwałki
Wysłany: 17-05-2010, 06:41   

Furman89 napisał/a:
no niestety u mnie wystapilo to samo z tym ze sprawdzilem cisnienie na tlokach jest dobre, dolot zmienilem ostatnio i jest szczelny, swiece tez wymienione, został juz tylko filtr paliwa i kable sprawdzic a dalej nie mam pojecia gdzie jeszcze mozna szukac... na komputer tez nigdzie nie moge go podpiac poza tym nie pali sie kontrolka poprostu zamula (przerywa) najgorzej jest na niskich biegach przy obrotach 3-4 tysiace

wyjmowałeś wtryski ?
co do tego filterka , ech , poco , na co , najlepiej se na jajka powiesić i wyjść na miasto , jak już to przed tym zbiorniczek tak jak pisaliście , najlepiej podpiąć do dolotu , opary oleju delikatnie smarują przepustnice następnie osiadają na kolektorze i przykleja się kurz czy tam pył i mamy czyscutkie powietrze , minus to ze trzeba chociaz co 2-3 lata czyścić ale lepiej to niż << agro >>
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.