Przesunięty przez: glina 29-05-2014, 13:48 |
CARI 1.8 115 |
Autor |
Wiadomość |
kuzi [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2010, 21:49
|
|
|
Co do drugiego ogłoszenia: Moc: 115 KM (85 kW), Pojemność skokowa: 1600 cm3, !? |
|
|
|
 |
tasman1988
Forumowicz
Auto: Mitshubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 74 Skąd: GROJEC
|
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-02-2010, 17:19
|
|
|
w tej pierwszej cari jest troche nie zgodność z opisem, nie ma elektrycznych lusterek i nie wiadomo czy 4 szyby elektryczne czy tylko 2
Na prawej stronie przednie, tylne drzwi i błotnik na wysokości klamki wygląda jak by była rysa dosyć głęboka, na moje oko opony z przodu i z tyłu są różnej wielkości aa i przednie lampy wyglądają na różne. Ogólnie mało zdjęć i jakoś tak dziwnie wygląda.
2 cari wygląda całkiem przyzwoicie. Nie ma prawej osłonki halogena, troche mało zdjęć ale moim zdaniem cari warta obejżenia. |
|
|
|
 |
tasman1988
Forumowicz
Auto: Mitshubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 74 Skąd: GROJEC
|
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-03-2010, 22:29
|
|
|
1. Wymieniany reflektor lewy, strasznie nie wygodne zdjęcia, gra światła/cieni rozmywa kontury, ale nie wygląda źle ta cari
2. Nosek maski zakrywa lewą część grila, w opisie ma "Światła przeciwmgłowe" a takowych nie posiada, ze wskazań obrotościomierza można by stwierdzić, że autko jest na chodzie, a więc świeci się o jedna kntrolka za dużo. CE?
I jakoś tanie te autka :/ |
|
|
|
 |
tasman1988
Forumowicz
Auto: Mitshubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 74 Skąd: GROJEC
|
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27-03-2010, 17:29
|
|
|
Po mojemu za dużo za nią chce. Błotnik do wymiany i zderzak do malowania. i wydaje mi się, że też maska od tego błotnika poszła trochę w górę. Do tego coś jest nie tak z silnikiem chyba. Świeci się CE a powinien on zgasnąć. |
|
|
|
 |
zbycho77
Mitsumaniak
Auto: Renault Scenic II, Colt VI 1.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 495 Skąd: Lublin/Łęczna/Turka
|
Wysłany: 27-03-2010, 18:37
|
|
|
A moim zdaniem warto ją rozpatrzeć, jeżeli przebieg jest jak podano (możliwe bo autko nie wygląda na "wyciuchane") to kto wie. Te roczniki potrafią być nawet po 20tys, więc jakbyś z 500zł zbił na podanej cenie, to gra warta świeczki. Sprawdź ją oczywiście wcześniej na diagnostyce, by wyeliminować inne defekty. Tak jak pisze Saqu błotnik i zderzak do roboty, ale może maski nie będzie trzeba ruszać ... |
_________________ Zbyszek |
|
|
|
 |
Centosz
Forumowicz
Auto: Carisma 1,9 DiD '00r.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 426 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 27-03-2010, 19:12
|
|
|
Przebieg raczej nie realny.Zobatrzcie kierownice.Jak na 55tys. to troche wytarta, chyba że swiatło tak pada. |
|
|
|
 |
zbycho77
Mitsumaniak
Auto: Renault Scenic II, Colt VI 1.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 495 Skąd: Lublin/Łęczna/Turka
|
Wysłany: 27-03-2010, 19:54
|
|
|
Mało realny ale nie niemożliwy. Te kiery się szybko wycierają, dlatego może trochę tak wyglądać. |
_________________ Zbyszek |
|
|
|
 |
kamasxxx
Mitsumaniak Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009 Posty: 72 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 30-03-2010, 22:39
|
|
|
Widzę samochód sprowadzony z Belgii... sam mam też z Belgii przebieg 95 (przy zakupie potwierdzony książka wraz z naklejkami mitsu wewnątrz drzwi po danych badaniach)
Warto zobaczyć i sprawdzić osobiście |
_________________ Renault 19 GTD ---> Mitsubishi Carisma GDI---> ??
 |
|
|
|
 |
tasman1988
Forumowicz
Auto: Mitshubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 74 Skąd: GROJEC
|
Wysłany: 04-04-2010, 08:22
|
|
|
Panowie prosze o rade lepiej szukac nadal tego na co sie nastawilem od pocatku tj 1,6 benzyna 103 km czy przestawic sie na disla ? moje pytanie wynika z tego ze bardzo malo tych 103 sie pojawia |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 04-04-2010, 11:00
|
|
|
atrakcyjna cena, młody rocznik, auto godne uwagi, naprawa kosmetyczna, przynajmniej widzisz co trzeba zrobic, błotnik mozna wymienić lub naprawić, zderzak mozna polakierować lub wypolerowac, reflektor, wymienić albo spróbowac spolerowac rysy, ja bym obejrzał osobiście.
Cytat: | Panowie prosze o rade lepiej szukac nadal tego na co sie nastawilem od pocatku tj 1,6 benzyna 103 km czy przestawic sie na disla ? moje pytanie wynika z tego ze bardzo malo tych 103 sie pojawia |
tasman1988, jeżeli stać Cię na diesla to kup diesla, ale powiem tak jak trafisz na zaniedbane auto to koszty zaczna Cię zasysac. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 04-04-2010, 11:59, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
tasman1988
Forumowicz
Auto: Mitshubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 74 Skąd: GROJEC
|
Wysłany: 04-04-2010, 14:33
|
|
|
A co panowie sadzicie o silnikach montowanych w cari w diselu? co tam sie psuje i jakie wady cari w diselu? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 04-04-2010, 14:41
|
|
|
Silnik DiD i TD pochodzą z Renault, ogólnie rzecz biorąć, jeżeli silnik zadbany to mało awaryjny, jednakże słabymi elementami tych silników są zawór EGR - trzeba regularnie dbac o jego czystość, koło żebate wałka rozrządu - przy szrpnieciach silnikiem można zerwać na tym kole klin i przestawić rozrząd, trzeba tankowac dobre jakościowo paliwo w silnikach DID, gdyż jest to układ bezpośredniego wtrysku CommonRail, elektronika potrafi także czasami zakłopotać. Ogólnie rzecz biorąc jeżeli auto zadbane i sam będziesz dbał o auto to będziesz się z niego cieszył. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|