 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C52A 1.5] Problem, traci obroty i gaśnie, Pomocy, |
Autor |
Wiadomość |
drq777
Nowy Forumowicz
Auto: colt 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 2 Skąd: neta
|
Wysłany: 06-04-2010, 16:44 [C52A 1.5] Problem, traci obroty i gaśnie, Pomocy,
|
|
|
Witam, chciałbym wam przedstawić mój problem, mam nadzieje że mi pomożecie. Problem polega na tym, że na biegu do jazdy "D" jak się zatrzymam, obroty wariują i po chwili tak spadają że silnik gaśnie, przy okazji niekiedy zaświeci się kontrolka od oleju, mimo że oleju jest tyle co powinno być, niedawno była uszczelka wymiana na głowicy więc tam wszystko jest ok. Na biegu postojowym "P" tak samo obroty falują ale auto nie gaśnie chodź momentami jest blisko tego. Nie mam pojęcia co może być z autem. jak coś moje GG 8527207 lub piszcie w temacie. z góry dzięki;). pozdraiwam |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 06-04-2010, 17:30
|
|
|
Użyj szukajki. Jest u góry strony. Problem z obrotami był wielokrotnie wałkowany. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
drq777
Nowy Forumowicz
Auto: colt 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 2 Skąd: neta
|
Wysłany: 06-04-2010, 18:37
|
|
|
A konkretnie czego szukać? może byś jakiś link mi podesłał?;P |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 06-04-2010, 23:05
|
|
|
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=50972 tu przed chwilą podawałem.
edit
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=12237 tu masz sporo sugestii na temat niepoprawnej pracy silnika... Nie dokładnie to samo, ale koledzy piszą co trzeba zrobić żeby szukać dalej. Np od tego radzę zacząć
Krzyzak napisał/a: | do sprawdzenia:
- wyprzedzenie zaplonu
- cisnienie paliwa
- ustawienie TPS na 0.5V
- filtr (paliwo i powietrze)
- przewody podcienieniowe |
Krzyzak napisał/a: | ... TPS trzeba ustawic na 0.5V - zgodnie z procedura na mojej stronie WWW (czyli z cofnietym silniczkiem) a nie sprawdzic. Tak samo z zaplonem - ustawia sie na goracym silniku z zlaczem zaplonu podpietym do masy.
|
|
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 07-04-2010, 09:05
|
|
|
no i czyszczenie przepustnicy najpierw |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
|
|