Przesunięty przez: lukasz12 12-12-2009, 18:03 |
Sigma 24v manual |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 18-01-2010, 11:11
|
|
|
zbyszek05 napisał/a: | spoko ,spoko ...jak wyżej napisałem łukasz trzeba lewarkować mniej lub więcej z tym że manual daje troszkę frajdy i niezłe odejscie np. ze świateł można sobie pociągnąć |
Można można ale trzeba mieć dobrą skrzynie , automatem jak go nie ogłupisz (odpuszczeniem gazu i pozwoleniem na wyższy bieg) to w wielu wypadkach objedziesz cwaniaków którym sie wydaje ze sa szybcy To nie to że automat wolno zmienia biegi tylko to że za wolno reaguje na redukcję biegów od momentu wydania mu polecenia zmiany . Sama zmiana następuje szybko, zwłaszcza w górę. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 18-01-2010, 19:27
|
|
|
Zbyszek: czekam na namiary gdzie kupię u nas oryginalne pierścienie synchronizatorów, niech będzie nawet dobry zamiennik, skoro wszystko jest dostępne. |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 19-01-2010, 15:48
|
|
|
MKS Serwis
ul. Jastrzębowskiego 22
tel: +48 22-855-04-46
fax: +48 22-855-34-60
www.mksserwis.pl
e-mail: aukcje@mksserwis.pl
nr Gadu-Gadu: 3191714
rozmawiałem dzisiaj z panem z tego sklepu .sprowadzenie synchronizatorów " org" czy też zamiennika to kwestia 2 tygodni .podajesz nr.vin auta nr.skrzynki i masz taniej niż w serwisie
ponadto w każdym serwisie kupisz synchronizator do skrzyni F5m33
p.s nigdy nie kupywałem synchro bo wymieniałem skrzynię na drugą po uszkodzeniu ale dzisjaj jak usiadłem to kazdy sklep który sprzedaje synchronizatory jest w stanie je sprowadzić tym bardziej serwis .skrzyń F5m33 trochę wyszło i były stosowane ni tylko w sigmach no ale jak nie chce się szukać ? swoje synchronizatory wraz z wałkami kompletnymi sprzedałem dla twojej ciekawości za 500 zł. - dodam używane ! |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 19-01-2010, 19:02
|
|
|
Dzięki za namiary. Jak zapasowa skrzynia okaże się niewypałem to nie omieszkam skorzystać. Szukać się odechciało, jak w około 10 serwisach skrzyń i sklepach usłyszałem ,ze tylko ASO, albo po prostu "nie mamy tej skrzyni skatalogowanej" ;D A skoro ASO za blendę bagażnika krzyczy sobie około 3000zł, za listwę chromowaną zderzaka 500zł NETTO to o synchronizatory nawet nie chciałem pytać. |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 20-01-2010, 22:39
|
|
|
A czy ktoś wie gdzie dostać tarczki do sprzęgieł w autoamcie - chcę zrobić kapitalkę jednej ze skrzyń , i pasuje mi uszczelki i tarczki dostać - tylko usa? |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 20-01-2010, 22:40
|
|
|
BYŁO !!!! Leń się kłania !
Sorry ale nie jestem w nastroju do podowania linków. Polecam hasło MIDPARTS |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 22-02-2010, 13:12
|
|
|
mhm - ładna nawet mam słabość do srebrnych |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
bubek [Usunięty]
|
Wysłany: 22-02-2010, 13:15
|
|
|
Ładna, ładna, ale czy aby na pewno bezwypadkowa?? .... patrząc na przedni zderzak nie byłbym taki pewny, halogeny powinny być inne |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 22-02-2010, 13:23
|
|
|
Czemu? To jest model 93 bo ma klime z ekranikiem, one maja okrągłe halogeny.
W sumie stawiam że do konca tygodnia pójdzie.
Z tego co widze po dłuższym przyjrzeniu się wygląda to tak - maska ma dobre szczeliny - nie widze krzywego spasowania. ECS radośnie świeci alarmem [nic zaskakującego].
Kierownica w porządku, niepowycierana. Za ta cene godna uwagi pod warunkiem że reszta jest OK (skrzynia i silnik) |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 22-02-2010, 14:34
|
|
|
Witam.jeśli chodzi o przód to moja w automacie ma tak samo,rocznik 93.Silnik też już jest na czujnikach położenia wału i z zaworem EGR.Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 22-02-2010, 14:41
|
|
|
Slaw napisał/a: | Witam.jeśli chodzi o przód to moja w automacie ma tak samo,rocznik 93.Silnik też już jest na czujnikach położenia wału i z zaworem EGR.Pozdrawiam. |
To jest właśnie model 93 - przód jest stary ale pewne elementy z zewnątrz są właśnie nowsze - czyli - przeciwmgielne, kierunki z tyłu nie są białe, napis na blendzie. W środku jest inny welur (z takim wzorkiem), klima z ekranem, ma poduszkę kierowcy standardowo, zwykle ma poduszkę pasażera. A tych 94/95 - właśnie ciężko mi powiedzieć jak to jest dokładnie bo z VIN wychodzi że były modele 93 które robiono do połowy 94 jak i modele 94 robione od początku 94 - co ciekawe tylko w automacie (VIN JMBSRF16ARY, nie ma JMBSNF16ARY) dodatkowo zmieniono jeszcze wnętrze - jasno szara tapicerka, dwu kolorowy kokpit (szaro-czarny) i inne lusterko próżności dla pasażera w daszku przeciwsłonecznym. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
bubek [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2010, 22:04
|
|
|
fajny egzemplarz znalazłem TUTAJ ale deska w takim kolorze .... żeby była czarna wyglądalaby lepiej...i cenka przyzwoita
[ Dodano: 10-04-2010, 22:06 ]
a TU rarytas...z takim przebiegiem za 2,5 tys EUR!! |
|
|
|
 |
|