Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 18:03
Sigma 24v manual
Autor Wiadomość
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 18-01-2010, 11:11   

zbyszek05 napisał/a:
spoko ,spoko ...jak wyżej napisałem łukasz trzeba lewarkować mniej lub więcej z tym że manual daje troszkę frajdy i niezłe odejscie np. ze świateł można sobie pociągnąć :wink:


Można można ale trzeba mieć dobrą skrzynie ;) , automatem jak go nie ogłupisz (odpuszczeniem gazu i pozwoleniem na wyższy bieg) to w wielu wypadkach objedziesz cwaniaków którym sie wydaje ze sa szybcy :) To nie to że automat wolno zmienia biegi tylko to że za wolno reaguje na redukcję biegów od momentu wydania mu polecenia zmiany :( . Sama zmiana następuje szybko, zwłaszcza w górę.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 18-01-2010, 19:27   

Zbyszek: czekam na namiary gdzie kupię u nas oryginalne pierścienie synchronizatorów, niech będzie nawet dobry zamiennik, skoro wszystko jest dostępne. :wink:
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 19-01-2010, 15:48   

MKS Serwis
ul. Jastrzębowskiego 22
tel: +48 22-855-04-46
fax: +48 22-855-34-60


www.mksserwis.pl
e-mail: aukcje@mksserwis.pl
nr Gadu-Gadu: 3191714

rozmawiałem dzisiaj z panem z tego sklepu .sprowadzenie synchronizatorów " org" czy też zamiennika to kwestia 2 tygodni .podajesz nr.vin auta nr.skrzynki i masz taniej niż w serwisie
ponadto w każdym serwisie kupisz synchronizator do skrzyni F5m33

p.s nigdy nie kupywałem synchro bo wymieniałem skrzynię na drugą po uszkodzeniu ale dzisjaj jak usiadłem to kazdy sklep który sprzedaje synchronizatory jest w stanie je sprowadzić tym bardziej serwis .skrzyń F5m33 trochę wyszło i były stosowane ni tylko w sigmach no ale jak nie chce się szukać ? swoje synchronizatory wraz z wałkami kompletnymi sprzedałem dla twojej ciekawości za 500 zł. - dodam używane !
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 19-01-2010, 19:02   

Dzięki za namiary. Jak zapasowa skrzynia okaże się niewypałem to nie omieszkam skorzystać. Szukać się odechciało, jak w około 10 serwisach skrzyń i sklepach usłyszałem ,ze tylko ASO, albo po prostu "nie mamy tej skrzyni skatalogowanej" ;D A skoro ASO za blendę bagażnika krzyczy sobie około 3000zł, za listwę chromowaną zderzaka 500zł NETTO to o synchronizatory nawet nie chciałem pytać.
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 20-01-2010, 22:39   

A czy ktoś wie gdzie dostać tarczki do sprzęgieł w autoamcie - chcę zrobić kapitalkę jednej ze skrzyń , i pasuje mi uszczelki i tarczki dostać - tylko usa?
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 20-01-2010, 22:40   

BYŁO !!!! Leń się kłania !

Sorry ale nie jestem w nastroju do podowania linków. Polecam hasło MIDPARTS
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 22-02-2010, 13:06   

http://moto.allegro.pl/it...ishi_sigma.html
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 22-02-2010, 13:12   

mhm - ładna nawet :) mam słabość do srebrnych :P
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
bubek
[Usunięty]

Wysłany: 22-02-2010, 13:15   

Ładna, ładna, ale czy aby na pewno bezwypadkowa?? .... patrząc na przedni zderzak nie byłbym taki pewny, halogeny powinny być inne
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 22-02-2010, 13:23   

Czemu? To jest model 93 bo ma klime z ekranikiem, one maja okrągłe halogeny.
W sumie stawiam że do konca tygodnia pójdzie.
Z tego co widze po dłuższym przyjrzeniu się wygląda to tak - maska ma dobre szczeliny - nie widze krzywego spasowania. ECS radośnie świeci alarmem :) [nic zaskakującego].
Kierownica w porządku, niepowycierana. Za ta cene godna uwagi pod warunkiem że reszta jest OK (skrzynia i silnik)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 22-02-2010, 14:34   

Witam.jeśli chodzi o przód to moja w automacie ma tak samo,rocznik 93.Silnik też już jest na czujnikach położenia wału i z zaworem EGR.Pozdrawiam.
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 22-02-2010, 14:41   

Slaw napisał/a:
Witam.jeśli chodzi o przód to moja w automacie ma tak samo,rocznik 93.Silnik też już jest na czujnikach położenia wału i z zaworem EGR.Pozdrawiam.


To jest właśnie model 93 - przód jest stary ale pewne elementy z zewnątrz są właśnie nowsze - czyli - przeciwmgielne, kierunki z tyłu nie są białe, napis na blendzie. W środku jest inny welur (z takim wzorkiem), klima z ekranem, ma poduszkę kierowcy standardowo, zwykle ma poduszkę pasażera. A tych 94/95 - właśnie ciężko mi powiedzieć jak to jest dokładnie bo z VIN wychodzi że były modele 93 które robiono do połowy 94 jak i modele 94 robione od początku 94 - co ciekawe tylko w automacie (VIN JMBSRF16ARY, nie ma JMBSNF16ARY) dodatkowo zmieniono jeszcze wnętrze - jasno szara tapicerka, dwu kolorowy kokpit (szaro-czarny) i inne lusterko próżności dla pasażera w daszku przeciwsłonecznym.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
bubek
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2010, 22:04   

fajny egzemplarz znalazłem TUTAJ ale deska w takim kolorze .... żeby była czarna wyglądalaby lepiej...i cenka przyzwoita

[ Dodano: 10-04-2010, 22:06 ]
a TU rarytas...z takim przebiegiem za 2,5 tys EUR!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.