Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] skrzynia biegów? sprzęgło? - zle wchodzi dwójka...
Autor Wiadomość
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 15-04-2010, 13:27   

No i jak Macieju? To te cięgna były problemem? W moim nowym nabytku 5tkę ciężko co w ogóle wbić :(
_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
Maciejos 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant SE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 412
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-04-2010, 23:09   

Havoc napisał/a:
No i jak Macieju? To te cięgna były problemem? W moim nowym nabytku 5tkę ciężko co w ogóle wbić :(



Tak, tak - wybacz, że dopiero teraz odpisuję :-(
Odkąd mam wyregulowane cięgna , Colciachą jeździ się po prostu bajecznie :-)
U mnie raz piątka, raz dwójka - na następny dzień trójkę ciężko było wbić - pomogła , wspomniana wcześniej, regulacja cięgien skrzyni.
Moja rada jest taka - podjedź do jakiegoś najbliższego mechanika i poproś, żeby przyjrzał się cięgnom - nie daj sobie wmówić od razu uszkodzenia skrzyni - bo często mechanikom nie chce się grzebać w okolicach ( i w samej) skrzyni - trzeba się trochę napocić, by zrobić sobie dojście do cięgien no i potem trochę trzeba pokręcić kluczami, by to ustrojstwo wyregulować - a zarobek dla mechanika jest mały (ja zapłaciłem 20 zł) - no i odsyłają z kwitkiem, że to już trzeba całą skrzynię wymienić - a to już wydatek dość spory dla kieszeni właściciela auta (...no i spory zarobek dla mechaników)
_________________
Przygoda z Mitsu nadal trwa ;-)

Mitsubishi Galant SE 2.5 V6 - 2015 - do teraz (first love...and the last...)
RIP - Nissan Primera P11 2.0 - od 2015 do 2015 (zostały żyletki)
RIP - Lancer CB4A - od 2014 do 2014 (zderzenie z dzikiem)
Colt GTi CA5A - od 2010 do 2013 ...ehhh..."No Gti No Fun" jak to mawiał Rafamalk...
Colt CA4A - od 2007 do 2010 - moje pierwsze auto...płakałem, gdy odjeżdżał w siną dal...
 
 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 21-04-2010, 15:40   

Dzięki wielkie. Tak zrobię, mam nadzieję że pomoże :)

[ Dodano: 29-10-2010, 08:29 ]
No, może by tak w końcu zrobić coś z tą skrzynią. Prawie wszystko w miśku co ważniejsze naprawione przed zimą.
Jedno pytanie jeszcze. Tak odnośnie oleju do skrzyni, ile litrów trzeba wlać. Są sprzedawane w pojemnikach 1L, to wystarczy, czy ze 2 brać?
_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.