 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CAxA] skrzynia biegów? sprzęgło? - zle wchodzi dwójka... |
Autor |
Wiadomość |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 15-04-2010, 13:27
|
|
|
No i jak Macieju? To te cięgna były problemem? W moim nowym nabytku 5tkę ciężko co w ogóle wbić |
_________________ Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90
 |
|
|
|
 |
Maciejos
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant SE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 412 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15-04-2010, 23:09
|
|
|
Havoc napisał/a: | No i jak Macieju? To te cięgna były problemem? W moim nowym nabytku 5tkę ciężko co w ogóle wbić |
Tak, tak - wybacz, że dopiero teraz odpisuję
Odkąd mam wyregulowane cięgna , Colciachą jeździ się po prostu bajecznie
U mnie raz piątka, raz dwójka - na następny dzień trójkę ciężko było wbić - pomogła , wspomniana wcześniej, regulacja cięgien skrzyni.
Moja rada jest taka - podjedź do jakiegoś najbliższego mechanika i poproś, żeby przyjrzał się cięgnom - nie daj sobie wmówić od razu uszkodzenia skrzyni - bo często mechanikom nie chce się grzebać w okolicach ( i w samej) skrzyni - trzeba się trochę napocić, by zrobić sobie dojście do cięgien no i potem trochę trzeba pokręcić kluczami, by to ustrojstwo wyregulować - a zarobek dla mechanika jest mały (ja zapłaciłem 20 zł) - no i odsyłają z kwitkiem, że to już trzeba całą skrzynię wymienić - a to już wydatek dość spory dla kieszeni właściciela auta (...no i spory zarobek dla mechaników) |
_________________ Przygoda z Mitsu nadal trwa
Mitsubishi Galant SE 2.5 V6 - 2015 - do teraz (first love...and the last...)
RIP - Nissan Primera P11 2.0 - od 2015 do 2015 (zostały żyletki)
RIP - Lancer CB4A - od 2014 do 2014 (zderzenie z dzikiem)
Colt GTi CA5A - od 2010 do 2013 ...ehhh..."No Gti No Fun" jak to mawiał Rafamalk...
Colt CA4A - od 2007 do 2010 - moje pierwsze auto...płakałem, gdy odjeżdżał w siną dal... |
|
|
|
 |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 21-04-2010, 15:40
|
|
|
Dzięki wielkie. Tak zrobię, mam nadzieję że pomoże
[ Dodano: 29-10-2010, 08:29 ]
No, może by tak w końcu zrobić coś z tą skrzynią. Prawie wszystko w miśku co ważniejsze naprawione przed zimą.
Jedno pytanie jeszcze. Tak odnośnie oleju do skrzyni, ile litrów trzeba wlać. Są sprzedawane w pojemnikach 1L, to wystarczy, czy ze 2 brać? |
_________________ Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90
 |
|
|
|
 |
|
|