Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kratki nawiewu.
Autor Wiadomość
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 15-09-2007, 09:24   

OLO_OLO8 napisał/a:
Te kleje łączą plastik topiąc je (stapiając je razem)

Wątpię wszystkie plastiki które kleiłem nie skleiłem.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 15-09-2007, 10:09   

Takie kleje są dobre na jedną góra dwie regulacje. Powinny być z takich fajnych grubych plastików jak w VW albo Toyocie,no ale wtedy by straciły swój urok.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 17-09-2007, 09:55   

Ja probowalem nin super glue i nic nic daje. Nie trzyma.
Najgorsze sa te male czpienie, na ktorych w sasadzie trzyma sie kratka i dzieki ktorym mozna ja obracac- a te mam wlasnie polamane. Nie da sie posklejac, zbyt mala powierzchnia by klej dobrze zlapal.
_________________

 
 
 
mariusz-jagi
[Usunięty]

  Wysłany: 04-10-2007, 21:11   

Witam.
Tez miałem problem z połamanymi kratkami. Wymieniłem raz i potem opracowałem swój patent.
Polega to na tym, iż wyjmuję kratkę i zabieram do domu :) w celu regeneracji.
Najpierw wyjmuję resztki sworznia który ułamał się i wyrzucam go. Potem ustawiam połamany płatek nawiewu tak, bym widział miejsce ułamania przez otwór w obudowie, a następnie rozgrzewam nad gazem (palnikiem) szpilkę i kiedy jest już "świecąca" wkładam przez otwór obudowy i wpycham taką rozgrzaną ile się zmieści (ok. 2-3mm) w ten płatek nawiewu. Uważając by szpilkę wcisnąć równolegle do osi obrotu płatka nawiewu (poprostu by szpilka nie wyszła bokiem przez płatek :!: ). Potem nadmiar wystającej szpilki odcinam płaskimi szczypcami tak by nie wystawało poza obudowę nawiewu :)
Potem pozostaje już tylko złożyć wszystko i OK :D
Jednak zaznaczam, że trzpień szpilki jest troszkę cieńszy niż oryginalny i potem trzpień płatka nawiewu wykazuje lekki luz, ale poza tym można potem swobodnie sterować nawiewem i to sie liczy 8)

Moim zdaniem jest to element zbyt delikatny w tym aucie.
(zapachy samochodowe mocowane na kratce nawiewu to nie tego modelu)
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 04-10-2007, 21:17   

Proponował bym drobna modyfikację - wziąć szpilkę z łebkiem-koralikiem na końcu i zawczasu ją odciąć od strony ostrza tak by po wbiciu w listek główka-koralik była dokładnie w otworku i wtedy nie będzie luzu na listku bo łepek wypełni otworek.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
mariusz-jagi
[Usunięty]

Wysłany: 04-10-2007, 21:42   

Masz racje. Ale wykonanie tego będzie znacznie trudniejsze, a mamy tylko jedną szanse :!: wykonując to tym sposobem. Mnie ten luz nie przeszkadza, a przynajmniej nie obawiam się że będzie cosik wystawać poza obudowę i w następstwie tego obcierać o element deski już po zamontowaniu.
Ale bardzo dobra uwaga.
Pozdrawiam.
 
 
vienek
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2007, 12:54   

Witam
A ja na wystającą szpilkę nasunąłem izolację zdjętą z przewodu elektrycznego o przekroju bodajże 1mm kwadrat, tak że w sumie średnica jest niemal identyczna jak oryginalnego bolca.
 
 
paleoas
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2007, 14:27   

Witam
Czy kratki boczne przed i po lifcie mają ten sam rozmiar i pasują jedne do drugich?
 
 
krzych_o
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2007, 20:57   

No to ja się podzielę doświadczeniem bo tą walkę akurat przeszedłem :D

Wyjąć nie problem, problem był założyć. Z klejenia klejem superglue wynik wyszedł ok.40% naprawionych po włożeniu;)
A wkłada się to tak - od strony pasażera banał - otwieracie schowek do 3/4 zakresu i wkładacie swoje zgrabne rączki od yłu aby wycelować trzpień na "zamknięcie nawiewu". Druga strona to już gorzej, ale tez się da - odkręcacie dolną część obudowy pod kierownicą (4śrubki) potem wyjmujecie głośniczek i swoją zgrabną rączką od tyłu łapiecie kratkę nacelowując trzpieniem na prowadnicę. Ot i cała filozofia... a zajęło mi to 3 dni :mrgreen:

Pozdrawiam
Krzysiek

PS.A te kratki to rzeczywiście się nadają na przemiał.
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 16-04-2010, 09:07   

paleoas napisał/a:
Witam
Czy kratki boczne przed i po lifcie mają ten sam rozmiar i pasują jedne do drugich?

sorry za odgrzewanie tematu, ale czy kratki przed i po lifcie -te boczne- są identyczne?
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-04-2010, 19:11   

Jeżeli masz przed liftem, to mam na zbyciu komplet lewa i prawa (szare). Kupiłem dla siebie, ale ja mam czarne, a nie zauważyłem jakoś tego szczegółu. :D
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 16-04-2010, 20:00   

mam po lifcie, ale dzięki, mam niebieskie, ale to znaczy , że nie są identyczne po i przed liftem?
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-04-2010, 16:21   

Te boczne kratki różniły się z wyglądu paroma szczegółami, np inaczej wyglądało kółko od zamykania nawiewu, i ten od sterowania nawiewem, a te środkowe to już się bardzo różniły.
 
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 19-04-2010, 14:13   

ok, dzięki
 
 
sterydzik 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: rzeznik
Wysłany: 08-07-2010, 22:57   

Ja swoje kratki kupiłem na allegro (oczywiście z rozbiórki). Trzeba tylko bacznie uważać na kolorystykę. Oczywiście zakładając nową kratkę uwaliłem ją, skleiłem potem super glutem ale klej puścił bardzo szybko więc teraz każda nowa osoba wsiadająda do auta ma prikaz "NIE DOTYKAĆ KRATEK"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.