Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6W] Przyczyny za wyoskiego ciśnienia
Autor Wiadomość
wilk88 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21-04-2010, 15:44   

Może rzeczywiście spróbuję sobie sam coś skonstruować. Tylko jaka mniej więcej będzie potrzebna końcówka, żeby wkręcić w ten gwint (da się to do czegoś porównać ;) ) I gdzie to się dokładnie wkręca (prosił bym o zdjęcie). Wybaczcie tyle, tak dla Was oczywistych, pytań ale tak to jest kiedy okazuje się , że mechanicy są jeszcze większymi laikami niż ja...

[ Dodano: 21-04-2010, 15:46 ]
Albo po prostu sobie kupię taki miernik ( chociaż jestem chwilowo, spłukany )
_________________
"Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."


(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment ;)

-Mitsubishi Galant EA6W
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-04-2010, 16:43   

Czujnik jest na klucz 24, gwint 1/8x28, czujnik cisnienia oleju znajduje sie na podstawie filtra oleju, zobacz zdjęcia w tym temacie http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#682666 3-cia fotka
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
wilk88 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21-04-2010, 18:11   

robertdg napisał/a:
Czujnik jest na klucz 24, gwint 1/8x28, czujnik cisnienia oleju znajduje sie na podstawie filtra oleju, zobacz zdjęcia w tym temacie http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#682666 3-cia fotka


24?! Taki duży? Nie spodziewał bym się, mam nadzieję, że mój ojciec ma taki rozmiar :)
Teraz tylko czy dobrze odczytuję rozmiar gwintu 1/8 (cala)to średnica zewnętrzna a 28 to liczba zwojów na cal? Czyli wystarczy że kupię odpowiedni nypel tego typu ( http://allegro.pl/item990...zewnetrzny.html ), jeden koniec wkręcam w obudowę a w drugi jakiś wężyk od menometru i mam "home-made" miernik ciśnienia oleju?
_________________
"Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."


(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment ;)

-Mitsubishi Galant EA6W
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-04-2010, 19:07   

wilk88, dobrze odczytujesz, kupujesz odpowiedni nypel, no i wszystkie polaczenia robisz szczelne, na koncu manometr i mierzysz ciśnienie oleju, zmierz na biegu jałowym, a pozniej przy wyzszych obrotach, tak jak pisał na 1-ej stronie deejay
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 21-04-2010, 22:57   

Większość czujników w komplecie z zegarami ma "końcówkę" 1/8 NPT.
Tutaj masz przykład czego szukasz:
T-piece: http://cgi.ebay.co.uk/AX-...=item1c11d7a869

zegarek z czujnikiem: http://cgi.ebay.co.uk/Oil...=item563ac6c57e

a sam czujnik do zegarka wygląda tak: http://cgi.ebay.co.uk/REP...=item2eac3eac0c

To oczywiście przykłądy, ale będziesz wiedział czego szukać :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.