Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
29-05-2007, 23:29
[EA3 2.4]przepustnica w GDI
Autor Wiadomość
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 22-04-2010, 13:15   

Kręcąc wałem korbowym przy pomocy klucza - wtedy powolutku ustawiasz sobie układ zaworow na jaki masz ochotę :)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
DMX 
Forumowicz

Auto: Galant 2.4 GDI 150Ps
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 46
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 22-04-2010, 13:36   

Bartku to wiem ze musze krecic walem ale powiedz mi kiedy bede wiedzial ze w np 1 cylindrze sa zamkniete zawory?? jak to zobaczyc ze sie domknely ??
_________________
Davido
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 22-04-2010, 13:38   

Albo zdejmij osłonę wałków rozrządu, albo organoleptycznie wlewając odrobinę np. nafty i patrząc czy ucieka :)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
DMX 
Forumowicz

Auto: Galant 2.4 GDI 150Ps
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 46
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 22-04-2010, 13:48   

No dobrze ale jak bede wlewal nafte to cos tam sie wleje do kompry cylindrow a z tamtad moze sie przedostac do oleju a jak sciagne oslone rozrzadu to sa jakies znaki czy jak to wyglada ??
_________________
Davido
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 22-04-2010, 13:51   

ściągając osłonę będziesz widział krzywki naciskające zawory. Olej po myciu silnika i tak warto zmienić, natomiast przeciwko problemom ze sprężaniem płynu zapobiega "przewietrzenie" silnika czyli chwila kręcenia rozrusznikiem z wykręconymi świecami....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
DMX 
Forumowicz

Auto: Galant 2.4 GDI 150Ps
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 46
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 22-04-2010, 14:02   

Czyli musze sciagnac pokrywe zaworow?? i krzywki w gorze to komora zamknieta?? a olej wlasnie wymienialem. pokomplikowalo sie;p myslalem ze bez sciagania pokrywy tylko oslone rozrzadu trzeba zdjac . Bo chyba inaczej tego nie wyczyszcze??
edit by cns80: bez wulgaryzmów
_________________
Davido
Ostatnio zmieniony przez cns80 22-04-2010, 14:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
j13mk 
Mitsumaniak


Auto: był Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 284
Skąd: Car-nice (West Coast)
Wysłany: 22-04-2010, 15:06   

DMX napisał/a:
Bo chyba inaczej tego nie wyczyszcze??
Zawsze możesz pobawić się w czyszczenie "jakimiś" super/hiper zaawansowanymi technologicznie środkami do czyszczenia przepustnicy i całego dolotu. Gdzieś oglądałem jak w JuEsEj czyszczą bez rozbierania silnik FSI w Audi... pod ciśnieniem wprowadza się jakiś specyfik, na uruchomionym silniku. Co do efektu takiego czyszczenia - nie wypowiadam się.
_________________
01706/KMM - J13MK
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.