 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wtrysk gazu lub Sekwencja - TwinTurbo |
Autor |
Wiadomość |
NOMERCY
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GT TT VR4 - 400HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 23 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 20-04-2010, 20:59 Wtrysk gazu lub Sekwencja - TwinTurbo
|
|
|
Jaką najlepiej założyć instalacje LPG do 3000GT TwinTurbo ?
Czy to jest możliwe, jeśli jak to jaka instalacja ? |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 20-04-2010, 23:07
|
|
|
jestes peweien ze chcesz to zrobic?
z tanich paliw to proponuje metanol |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 20-04-2010, 23:17
|
|
|
z ciekawosci jak 3000gt sprawuje sie na metanolu ? |
|
|
|
 |
white90
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 608 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: 20-04-2010, 23:46
|
|
|
Widzialem i jechalem jako pasazer Legnumem kolegi z forum ktory mial zalozony gaz w angli i nie nazekal takze wydaje mi sie ze do 3kgt tt tez da sie to zrobic ale polecam mocniejszy reduktor i wtryski zeby to ogarnac |
_________________ Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 20-04-2010, 23:59
|
|
|
mam progresywny system wtrysku metanolu ale w maxymalnym momencie ok 20% zdaje sie
jest wpuszcznae dysza 510cc ok 75% metanolu 25% wody.
efekt egt z 900 do 800 stopni i prawie lub kopletny brak spalania stukowego nawet przy 1,4 - 1,5 bara |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 21-04-2010, 07:28
|
|
|
NOMERCY napisał/a: | Jaką najlepiej założyć instalacje LPG do 3000GT TwinTurbo ?
Czy to jest możliwe, jeśli jak to jaka instalacja ? |
Hehe pisałeś żeby ci polecić firmę tuningową która zrobi ci 500 koni bo chcesz mieć najszybsze 3000gt w Polsce a teraz piszesz że chcesz założyć gaz ?? haha. |
|
|
|
 |
white90
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 608 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: 21-04-2010, 13:51
|
|
|
n3000 napisał/a: | NOMERCY napisał/a: | Jaką najlepiej założyć instalacje LPG do 3000GT TwinTurbo ?
Czy to jest możliwe, jeśli jak to jaka instalacja ? |
Hehe pisałeś żeby ci polecić firmę tuningową która zrobi ci 500 koni bo chcesz mieć najszybsze 3000gt w Polsce a teraz piszesz że chcesz założyć gaz ?? haha. |
Da sie to zrobic ale napewno sie nie oplaca
Nie mozna miec wszystkiego
wiec albo oszczednosc albo moc |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 22-04-2010, 00:19
|
|
|
troche cie nie rozumiem....albo łysinka , albo loczki |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
NOMERCY
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GT TT VR4 - 400HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 23 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 22-04-2010, 16:34
|
|
|
Jeśli nie to trudno, myślałem że wtrysk gazu nie ujmie nic z mocy, ale jeśli tak się sytuacja przedstawia to zostanę przy PB98 |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 22-04-2010, 17:46
|
|
|
nie wiem czy nie ujmie , tylko pytanie co chcesz zrobic z tym autem? skoro gaz to rozumiem ze bedziesz robil ze 10-15k km rocznie?miminum
w takim wypadku moze byc to ciezki temat dla kieszeni, bo zwykel czesci eksploatacyjne jednak kosztuja dosc sporo.. nie lepiej kupic drugie auto doprzemieszczania sie z punktu A do B?
z drugiej strony widzialem we wroclawiu subuaru STI na gaz....tylko po co |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 26-04-2010, 14:51
|
|
|
Jak czytam tego rodzaju tematy to robi mi się słąbo... chce 500KM i najlepiej co by jeździć za darmo... a tak nawiasem mówiąc to przy 500KM na pewno będzie ciężko jezdzić na PB98... |
|
|
|
 |
sebabvb
Nowy Forumowicz
Auto: GTO VR4 TWIN TURBO 1992
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 11 Skąd: Clonmel/Płock
|
Wysłany: 04-08-2010, 22:52
|
|
|
abo rybki albo akwarium |
|
|
|
 |
|
|