Kazdy galant ma ikone niezapietych pasow ?? |
Autor |
Wiadomość |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 20-04-2010, 12:52
|
|
|
Ja mam pod fotelem dwie wtyczki wolne do wpięcia tam kabla, biała i czarna, ale z fotela nie wychodzą żadne kable. Pewno u mnie nic takiego jak kontrolka pasów nie możne działać ? |
_________________ pablo diablo |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 20-04-2010, 13:01
|
|
|
Kabel tak naprawdę nie jest przymocowany do fotela, a do wysięgnika z mocowaniem pasów, który jest przykręcony śrubą do fotela. Możesz spróbować dopaść gdzieś ze szrotu taki fotel i spróbować, albo kombinować z taką częścią z foteli z FTO (ale wtyczki są chyba inne).
Najpierw sprawdż, czy w zegarach masz żaróweczkę tam gdzie trzeba. Jak jest i się nie pali, tzn. że instalacja nie jest podłączona, i samo podłączenie wtyczki nic nie da.
Jak nie ma żaróweczki, a po wkręceniu sie będzie palić, to wystarczy poszukać odpowiedniego fotela (jak wyżej). |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 20-04-2010, 18:57
|
|
|
ja dzisiaj szukałem tej wtyczki i nie znalazłem, prawdopodobnie nie ma instalacji poprowadzonej...
Żarówki sa wszystki w zegarach, sprawdzałem jak próbowałem zrobić czujnik poziomu płynu spryskiwaczy ale również bez skutku niestety... |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
Kunek
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2008 Posty: 72 Skąd: Galway/Bardo
|
Wysłany: 21-04-2010, 14:36
|
|
|
Nie wiem dlaczego nie świeci? Mam wszystko podpięte i żarówka jest sprawna. |
_________________ -->Mój Galant<-- |
|
|
|
 |
werdew
Forumowicz

Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 369 Skąd: Berkshire/Wokingham
|
Wysłany: 21-04-2010, 18:05
|
|
|
Przepraszsm ze zapytam, a tak naprawde to do czego to ma byc?
Bo ja wiem, czy mam zapiete pasy i bez kontrolki. |
_________________ So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 21-04-2010, 18:28
|
|
|
Do tego aby przypomnieć Ci, że masz je zapiąć xD To tak jak z światłami nie każdy wsiadając pamięta aby je włączyć. |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
cerber [Usunięty]
|
Wysłany: 22-04-2010, 21:16
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | fj_mike napisał/a: | Kontrolka niezapiętych pasów przypomina tylko o zapięciu pasów. Nie informuje cię czy masz pasy zapięte lub nie.
|
No właśnie, że nie.
Opcjonalnie, pod fotelem kierowcy jest kostka do której trzeba podłączyć kabelek zwisający z fotela i połączony z gniazdem zapięcia pasów. Jak pasy kierowcy nie zapięte - obwód elektryczny otwarty - kontrolka się świeci. Zapięcie pasów (wsuniecie do gniazda) powoduje zamknięcie obwodu.
bartekino: Jeśli ci się świeci kontrolka, to pewnie masz rozłączoną kostkę pod fotelem, albo przetarte, naderwane kabelki. Ewentualnie wymieniłeś fotel na taki co nie ma kostki, więc w tej idącej spod podłogi musisz zewrzeć piny. Sprawdź, też gniazdo mocowania pasów. |
A w instrukcji obsługi napisano że "lampka ta błyska po ustawieniu włącznika zapłonu w pozycji "ON" i wyłącza się po kilku sekundach"
Z tego opisu nie wynika interakcja z zapięciem pasów |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 22-04-2010, 21:19
|
|
|
cerber napisał/a: | Z tego opisu nie wynika interakcja z zapięciem pasów |
Doszedłem do tego samego wniosku. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 22-04-2010, 22:25
|
|
|
Cóż, niedowiarkom muszę zrobić fotki kontolki na chodzącym silniku |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
cerber [Usunięty]
|
Wysłany: 23-04-2010, 08:28
|
|
|
Co gorsze to u mnie też się nie pali ta lampka. A ze mam Hi-contrast to nawet nie bardzo wiem gdzie ta lampka może być zlokalizowana. Może faktycznie przydałaby się fotka ale zapięcia pasu i miejsca z którego z tego zapięcia wychodzi kabel.
EDIT
Już znalazłem, lampka jest tuż pod rysunkiem dystrybutora paliwa,
[ Dodano: 23-04-2010, 12:38 ]
Kunek napisał/a: | u mnie jest tak mam oryginalne fotele elektryczne i oryginalne zegary high contrast, patrzyłem pod fotel i wszystko mam podpięte, jest tam kilka wtyczek, tylko mi nie świeci kontrolka od pasów. Wypatrzyłem przewód idący od zapięcia i jest on wpięty właśnie w białą wtyczkę. Jak przyświeciłem latarką na zegary to widać że kontrolka jest. Co może być przyczyną nie świecenia?
Zaciekawił mnie ten temat |
A czy wy czasem nie pokazujecie wtyczek od poduszek bocznych ?
Myśłę że czas przepatrzyć schematy elektryczne
[ Dodano: 09-09-2010, 23:43 ]
Witam
Postanowiłem odświeżyć temat bo po pół roku znalazłem trochę czasu na wyjęcie wskażników. Niestety lampka która mi nie działała (tak przypuszczałem) nie była spalona. Była sprawna a kontrolka się nie paliła.
Po sprawdzeniu ścieżki zasilającej lampkę okazało się że na wtyczce do zegara D01 nie ma okablowania (wraz z blaszką we wtyczce) rozprowadzonego.
Nie znalazłem też nigdzie schematu elektrycznego który by cokolwiek mówił o tym obwodzie w zegarach H-C.
Prośba więc do forumowiczów o udostępnienie schematu elektrycznego dla obwodu lampki od pasów.
Ponawiam również prosbę do swinks_UK o zdjęcia zapięcia pasów z okablowaniem.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|