Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galancik sam gaśnie W TRAKCIE JAZDY
Autor Wiadomość
kotos0 
Forumowicz


Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 99
Skąd: Tłuszcz\Warszawa
  Wysłany: 23-04-2010, 21:40   Galancik sam gaśnie W TRAKCIE JAZDY

Witam mam problem poniewarz samochód zaczoł sam gasnąć. Nie ważne jest czy chodzi na obrotach czy nie poprostu ma widzimisie i gaśnie. Dziś zdarzylo mi sie to 4 razy i jest to bardzo niebezpieczne. Gaśnie i na benzynie i na LPG przewody i świece mają 3 miesiące. Sprawdzałem je podociskałem i nic...dalej to samo.
_________________
kotos0@wp.pl
 
 
kuba18 
Forumowicz

Auto: Galant 2,0 V6 1996 EXCEED
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 46
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 23-04-2010, 22:09   

najlepiej zrobisz jak pojedziesz na diagnostyke. niech Ci go podłacza i zobacza co sie dzieje niech chodzi az zgasnie sam powinien sie jakis błąd pojawic....jaki ma przebieg twoj Gal?
 
 
galant1.8 
Forumowicz
Meloman


Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 59
Skąd: Elbląg
Wysłany: 23-04-2010, 23:06   

moj mial podobne oznaki tylko gasl raz dziennie na przyklad , i u mnie byl aparat zaplonowy do wymiany , ogolnie modul zaczal sie psuc ... kilka dobrych zlotych to niestety kosztuje
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-04-2010, 23:55   

masz trudnosci z odpaleniem po zgasnieciu auta :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 24-04-2010, 17:42   

galant 1.8 U mnie moduł padł to złożyłem zewnętrzny za 20PLNów i już 24tysiące przejechane :) Też odstraszyła mnie cena nowego modułu czy też aparatu :evil: Tylko nie wiem jak u kolegi w V6 jest układ zapłonowy :(

I tak jak pyta kolega Robert to też miałem problem z ponownym odpaleniem kiedy to kończył się moduł.
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
galant1.8 
Forumowicz
Meloman


Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 59
Skąd: Elbląg
Wysłany: 24-04-2010, 22:47   

tak jak mówisz areksz121, ja miałem jeszcze przygody z tym bo jeden mi przysłali i jeden czujnik był w nim popsuty i raz dało się uruchomić silnik normalnie a za drugim razem palił np. na trzy świece tylko , ale już później dostałem drugi i było ok , ja osobiście trochę balem się tego modułu zewnętrznego

jeździłem z tym moim nadpsutym modułem jakiś czas , ale pewnego dnia poprostu strzeliło coś pod maska myślałem ze pasek , ale okazało się ze to już był koniec modułu
_________________
Meloman :-)

Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy :) )
Piszę poprawnie po polsku
.

Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 25-04-2010, 11:50   

Hmm...teraz przyszło mi coś do głowy...na schematach elektrycznych naszych Galów jest zgrubna budowa modułu do V6...4 tranzystorki i jedna bramka cyfrowa, którą muszę rozkminić, żeby jak najmniej miejsca to zajmowało...Ta bramka też odpowiedzialna jest za sterowanie pompy paliwa i chyba obrotomierza jak pamiętam. Żebym miał aparat od V6 uszkodzony chociażby to by było pomocne. Ale mój post tu nic nie wnosi...SORKI za OT


Edit:
A czy jest w ogóle iskra??? Bo nic nie było powiedziane.
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
kotos0 
Forumowicz


Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 99
Skąd: Tłuszcz\Warszawa
Wysłany: 25-04-2010, 15:07   

Witam ponownie po przerwie. Z odpaleniem tak naprawde jest różnie raz odpali raniutko za pierwszym razem a czasem trzeba chwilkę pokręcić. Teraz w weekend tak jakby się uspokoił i zgasł tylko raz. W tym tygodniu odda go na sprawdzenie może coś wykryją.
_________________
kotos0@wp.pl
 
 
galant1.8 
Forumowicz
Meloman


Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 59
Skąd: Elbląg
Wysłany: 25-04-2010, 18:14   

odstaw najlepiej do jakiegoś elektryka , ja swojego postawilem do mechanika , wszystko niby sprawdzali , diagnostyka , cisnienia , iskre itp. ale stał ponad dwa tygodnie , a jak postawiłem do elektryka to robił samochód ja wiem jakieś połtora dnia , rano odstawiłem przed 8 a drugiego dnia o 11 już był gotowy :)
_________________
Meloman :-)

Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy :) )
Piszę poprawnie po polsku
.

Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.