Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Niestabilne obroty
Autor Wiadomość
Seven
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2010, 20:51   Niestabilne obroty

Wariują mi obroty na rozgrzanym silniku :/

http://sevenxblades.wrzut...SsgGsu/mov06490

Wiem że tu mądre głowy siedzą - help ><
 
 
lombard 
Forumowicz
JESTEM HARDCOREM !!!

Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 266
Skąd: Koszalin
Wysłany: 22-04-2010, 22:19   

Ja tam specem od 3000gt nie jestem ale obstawiam silniczek krokowy :) .Pewnie pasuje też od eclipse i paru galantów - używkę kupisz za ok 150 zeta .
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 22-04-2010, 22:32   

Kolega mnie uprzedzil z silniczkiem krokowym.Ja od tego rozpoczalbym poszukiwania,bo przecierz on odpowiada za wolne obroty.
Tu masz linka jak do niego sie dostac i go rozkrecic.Czesto wystarczy go wyczyscic,zreszta zobacz sam jak moze on wygladac usmolony.Jest on pod przepustnica,wystarczy odkrecic rure dolotowa.

http://www.stealth316.com/2-isc-iac.htm

Zobyczylbym jeszcze na ustawienie srubki SAS.W linku masz ja na pierwszym rysunku.Jest ona na samej gorze przepustnicy,odrazu mozna ja zauwazyc.Sluzy ona do regulacji obrotow,choc w prawdzie w malym zakresie,ale sprawdz ja.

Daj wiecej szczegolow,czy to tylko na postoju ,czy tez cos dzieje sie podczas jazdy
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Seven
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2010, 23:34   

Generalnie jak odpalam samochód mam zdziebka wyższe obroty, i wszystko pracuje jak w zegarku. A kiedy się nagrzeje i rozrusza, to takie cukierki jak na filmiku. Wskazówka obrotomierza spada co chwilę. I to właśnie bardziej na postoju, bo jak już się rusza to idzie równo.
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 23-04-2010, 07:09   

Tak jak napisał udi, sprawdzić i wyczyścić korkowiec no chyba ze już padnięty czyli pracuje w innym zakresie ale ECU nie widzi go jako uszkodzonego to korkowiec do wymiany jak coś to mam kilka sztuk takiego korkowca na zbyciu
 
 
wujekwaldus 
Forumowicz

Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-04-2010, 08:54   

Ty, Seven, jakiś znajomy samochód masz, z darłowa kupiłeś? jak się sprawuje:)?
ja jeszcze za swoich czasów miałem ten sam problem, na postoju bawił się obrotami, mechanik wyczyścił mi silniczek krokowy i problem znikł. Pozdrawiam.
 
 
Seven
[Usunięty]

Wysłany: 24-04-2010, 09:03   

Tia z Darłowa :] Kawał drogi z Wawy swoją drogą.

A silniczek dzisiaj postaram się rozmontować.

Dam znać jak mi z tym poszło ><
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 24-04-2010, 12:36   

tak troche OT... jakie masz fele i zawieszenie? bo tak patrze na fotke pod twoim podpisem i naprawde ladnie to wyglada.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Seven
[Usunięty]

Wysłany: 24-04-2010, 12:49   

Powiem ci że nie wiem co to za fele były ... jakieś 19' 120/5. Zapakowane były na centrujących dystansach i pływających nakrętkach na 3 zwoje wbitych ><.

Teraz stoi na 17' Proline b700 (http://www.felgi.pl/felga/250,1645/felgi_pro_line_b700.htmlx)

I też jest git.

[ Dodano: 08-05-2010, 16:49 ]
Wie ktoś może gdzie w miarę tanio nowy silniczek krokowy dostać? Nic nie pomogło czyszczenie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.