 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wtryski |
Autor |
Wiadomość |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-04-2010, 09:03
|
|
|
luki_84, A wiesz jaką oporność maja wtryski w poszczególnych silnikach? zapytaj użytkowników instalacji gazowych czy w swoich maja emulatory wtryskiwaczy. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 29-04-2010, 13:29
|
|
|
mario mario napisał/a: | Na przykład w magikach była partia trefna w pewnym okresie czasu i mogą ci się trafić wtryski z takiej partii |
W sumie to racja.
mario mario napisał/a: | zdarzają się. Magiki po przejechaniu kilku tysięcy wymagają kalibracji i dalej śmigają |
Pierwsze slysze. MJ sie rozkalibrowuja Chyba pomyliles z Valtekami. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-04-2010, 14:59
|
|
|
Nie, nie pomyliłem, nie jest to takie rozkalibrowanie jak w waltekach, zderzaki się sklepują i wymaga to korekty, no fakt kalibracja w tym przypadku to nieodpowiednie słowo, po takiej korekcie są super do póki któryś nie padnie. Zaleta jest to że wymieniasz pojedyncze a nie całą listwę. Ja biorę matrixy HS jak się uda to wersję snap-in. MJ 60 zł MX HS 120 zł, ale chyba warto. |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 29-04-2010, 15:28
|
|
|
mario mario napisał/a: | zderzaki się sklepują i wymaga to korekty |
To w kazdym moze sie zdarzyc ze zderzakami. Poprawny montaz raczej minimalizuje takie skutki.
mario mario napisał/a: | HS jak się uda... ale chyba warto |
No podobno bardzo dobrze dawkuja, czyli sa oszczedne. Nie mialem z nimi jednak do czynienia. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 29-04-2010, 16:08
|
|
|
W Wagonie mam instalację Landi z reduktorem typu "domek " i z Medami. Głośnie są, ale słychać je tylko na zewnątrz - w środku przy dmuchawie ustawionej na 1/4 mocy już ich nie słychać, więc tragedii nie ma. Mają jedną zaletę - nic absolutnie z nimi się nie dzieje. Co 15000 km wymieniam filtry fazy lotnej i ciekłej, jeździł na podłym gazie i jedynym wyznacznikiem podłości gazu było duże spalanie - nic więcej nie dało cynku, że zaprzyjaźniona stacja LPG oszukuje - dla porównania na 38 l gazu normalny przebieg 250 km w mieście - na chrzczonym 180.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-04-2010, 20:33
|
|
|
Meedyy, widziałem w akcji, fakt pukają trochę, ale są dobre, tylko ta cena. |
|
|
|
 |
luki_84
Mitsumaniak

Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 131 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-04-2010, 04:54
|
|
|
mario mario napisał/a: | A wiesz jaką oporność maja wtryski w poszczególnych silnikach? |
No właśnie nie wiem. Przeglądając manual montażu STAGA 300, zaciekawił mnie najbardziej temat wtyczek-nie wiem czy Europa/Bosch pasują na nasze wtryski Pb.
A jak jest ze sterowaniem wtryskiwaczy Pb ( sekwencyjny, półsekwencyjny, full group) |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 30-04-2010, 07:35
|
|
|
luki_84 napisał/a: | sekwencyjny |
Zaznacz w STAGu: standard
Bartek, ile na wtryskach juz zrobiles Jakie filtry FL zakladasz
luki_84 napisał/a: | zaciekawił mnie najbardziej temat wtyczek-nie wiem czy Europa/Bosch pasują na nasze wtryski Pb |
nie rozumiem za bardzo. Chodzi o te nowe "podniesienia" z rozgalezieniem PB/LPG Pewnie nie, bo tu nie ma zadnych wtyczek... |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-04-2010, 10:14
|
|
|
luki_84, o co ci chodzi z tymi wtyczkami europa bosh, do wtrysków gazowych masz inne wtyczki i mają one pasować do całej elektroniki gazowej i wtryskiwaczy, a co do tego mają wtryski pb? |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
luki_84
Mitsumaniak

Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 131 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-04-2010, 16:19
|
|
|
Chodzi mi o to, że wtryski Pb też podłączasz do sterownika LPG. Ma on wyłączyć wtryski Pb w czasie jazdy na LPG i emulować ich pracę.
Znalazłem przed chwilą fotkę i chyba będzie pasować.
http://www.professautogas.../stagkitbig.jpg |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 30-04-2010, 17:10
|
|
|
>30 000, filtry zakłada gazownik - nie mam bladego jakie - skuteczne |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|
|