 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
PROBLEM Z ECS!!! |
Autor |
Wiadomość |
MaslanA
Forumowicz
Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 34 Skąd: Iceland
|
Wysłany: 14-02-2010, 12:22 PROBLEM Z ECS!!!
|
|
|
Witam wszystkich mitsu-maniaków !!!
mam następujący problem z ECS gdy odpalam torpedę zapala się domyślnie tour, gdy naciskam guzik ECS zapala się SPORT ale zaraz po ruszeniu obydwie pozycje (TOUR, SPORT,)
zaczynają mrugać jednocześnie .... oco kaman ?? |
_________________ "Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-02-2010, 12:25
|
|
|
a czy auto podnosi sie lub opuszcza przy danych pozycjach tzn. czy przy tour lekko sie podnosi a przy sport opuszcza? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 14-02-2010, 12:40
|
|
|
Kosior to nie jest zawieszenie pneumatyczne żeby się podnosiło i opuzczało, najczęstszą przyczyną problemów z ECS są wtyczki z kablami łączące gniazda na amortyzatorach ze sterownikiem a dokładniej mówiąć ich pierwszy łącznik z dwoma wtyczkami i gumową pokrywką która przykrywa amortyzator, te kabelki sa bardzo cienkie i bardzo często pękają mimo że izolacja na nich jest cała (sprawdź miernikiem czy jest przejscie na tych kabelkach), druga częsta przypadłość to odłamanie się kabelka od jednego z pinów na wtyczce w amortyzatorze w obu przypadkach komputer od ECS przechodzi w tryb awaryjny i będą mrugać ci obie lampki tour i sport na tablicy, wyłączenie zapłonu powoduje reset sterownika i po ponownym włączeniu zapłonu wyglada ze jest wszystko ok do czasu aż sterownik przy próbie zmiany twardości amortyaztora wykryje brak połączenia co skutkuje ponownym wejsciem w tryb awaryjny. Awaria sterownika zdarza się bardzo rzadko ale możesz go rozebrać i sprawdzic czy kondensatory nie wylały, znajduje sie on w bagażniku po prawej stronie za plastikowymi osłonami. |
Ostatnio zmieniony przez n3000 14-02-2010, 12:59, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
MaslanA
Forumowicz
Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 34 Skąd: Iceland
|
Wysłany: 14-02-2010, 12:54
|
|
|
n3000, dzięki za pomoc posprawdzam i dam znać, jeszcze raz dzięki |
_________________ "Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 |
|
|
|
 |
arturpaj [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2010, 21:26
|
|
|
Witam panów. I znowu miałem problem, tym razem z ECS. Zaświeciły się dwa błędy, 61 i 64, jak też migała żarówka TOUR. Zasugerowało mi to, że może się coś dziać z kompem ECS, po jego otwarciu okazało się, że są wylane wszystkie 3 kondensatory 47uF/16V, a te na 50V nieruszone. Po wymianie ich na nowe 47uF/50V wszystko wróciło na swoje miejsce.
PS: Jak ktoś ma zdjęty ogranicznik prędkości,obojętnie jak (programem czy fizycznie), to zaświeci się błąd 24 na ECU, brak odczytu z czujnika prędkości. Co ja się naszukałem, żeby to znaleźć to moje. A sam go ściągałem programowo |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 13-05-2010, 08:06
|
|
|
W stealtah nie powinno być ogranicznika prędkości, ograniczenie do 180km/h miały tylko modele na rynek japoński i angielski, masz założony ECU od GTO ? |
|
|
|
 |
arturpaj [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2010, 22:29
|
|
|
Jestem w posiadaniu trzech kompów MD159966, jak też kilku kompów od opla i forda. Każdy z nich jest z ogranicznikiem 252 km/h +/_ 10 km/h. Niestety nie ze wszystkich udaję się zdjąć to ograniczenie, albo delimiter jest aktywny do pierwszego odpięcia napięcia, albo w ogóle nie reaguje na zerowanie którejkolwiek komórki. |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 14-05-2010, 07:50
|
|
|
Niemieckie auta to zgoda maja ogranicznik do 250 ale sam jechałem całkowicie seryjnym stelthem tt 270km/h poza tym w autach na rynek usa nie było ogranicznika zarówno w 3kgt jak i stealth, ja też mam ecu MD159966 i spokojnie przekraczam sporo ponad 250 ale w ecu ważniejszy jest numer E2T niż numer serii. Druga sprawa to widzę że masz rocznik 93r wiec masz rozdzielone czujniki położenia wału i wałka a ecu MD159966 jest do aut 91-92r bez dodatkowych czujników od roku 93 były ecu o numerach MD190663 i MD192589 a na californie MD188205 z uwagi na dodatkowy czujnik temperatury w EGR. Jak mi podasz miesiąc z którego masz auto to ci podam dokładny numer serii i numer E2T jaki powinien mieć Ecu do twojego autka. |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 14-05-2010, 10:34
|
|
|
N3000 imponujesz mi |
|
|
|
 |
|
|