Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Matejko
14-01-2007, 16:01
[Cari 1.9DI-D] DID, brak paliwa, odpowietrzanie ukladu paliw
Autor Wiadomość
Tomashi 
Forumowicz


Auto: Cari DI-D 102 KM '01 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 391
Skąd: R.Śl.
Wysłany: 29-10-2008, 09:15   

[Hmm...to w DID jest kontrolka? Mam Cari z 2001 i nic się nie świeci...]
EDIT: właśnie się wczoraj zapaliła :D
Fakt - zapowietrzanie się DI-Da jest kłopotliwe: przy wymianie filtra paliwa, mechanik miał spore problemy, żeby uruchomić autko. Kolega wyżej opisał procedurę odpowietrzania.

Tak więc, wskazówka dochodzi do poziomu "czerwonego", na liczniku ok. 100 km do "końca" paliwa i jadę na stację.

EDIT:
u mnie sygnał "pi-pi" słychać jeżeli do końca paliwa zostało mniej niż 100 km (wg. kompa).
_________________
*** porzuciłem Niemca dla euro-Japończyka :D ***
...i wróciłem znów do Niemca ;)
 
 
Rad79 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 03 1.9 DID
Kraj/Country: UK
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 22
Skąd: Bradford
Wysłany: 03-04-2010, 20:44   Wymiana Filtra paliwa DID

Odnowie temat


Czy ten pojemnik w ktorym znajduje sie filtr paliwa powinien byc podczas wymiany kompletnie zatopiny w paliwie (diesel) czy to jakas nietypowa oznaka ? Cari 1.9 DID. Tzn caly ten "kubek" w ktorym znajduje sie filtr jest zalany paliwem niby ok ale czy tak powinno byc ? Bo stracilem moc i juz nie wiem co jest grane. Tak jakby turbina nie startowala wogole chociaz czasem czuje ze jak sie rozgrzeje silnik to lapie kolo 2500-2600 obrotow.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-04-2010, 20:51   

Tak ten pojemnik powinen być napełniony paliwem, musisz podjechac do warsztatu i podpiąć auto pod kompa aby sprawdzić co moze byc przyczyna takiego zachowania.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Faraday 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 252
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 13-05-2010, 23:30   

Dzisiaj przy wymianie filtra paliwa zaskoczyło mnie to, że auto nie chciało odpalić :(
Tzn. odpaliło na kilka sekund i zgasło. Później nic. Odpowietrzałem układ paliwowy ale widocznie powietrze jednak się dostało do pompy.
Początkowo przeraziłem się, że coś popsułem... Mam nadzieję, że to tylko zapowietrzenie układu i szybko uda się to naprawić.

Mam pytanie:
Gdzie można dokupić złączkę przewodu paliwowego, która znajduje się tuż przy pompie?
Podczas zdejmowania pękł jeden "ząbek" i teraz jest niezbyt fajnie.... :doubt:
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 14-05-2010, 07:55   

Faraday napisał/a:
Mam nadzieję, że to tylko zapowietrzenie układu
Zapowietrzyłeś tylko układ. Podpompuj pompką paliwo i powinno być ok.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Faraday 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 252
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 16-05-2010, 19:24   

andrew84 napisał/a:
Faraday napisał/a:
Mam nadzieję, że to tylko zapowietrzenie układu
Zapowietrzyłeś tylko układ. Podpompuj pompką paliwo i powinno być ok.

Pompowałem wielokrotnie.
Próbowałem nawet pompować podczas odpalania... odpiąłem wąż od pompy paliwa, wypompowałem powietrze z wężyka i nadal nic.
Ciągle zastanawia mnie, do czego jest wtyczka na dekielku filtra paliwa. Po odłączeniu jej auto odpaliło (być może to tylko zbieg okoliczności)

Wystraszyłem się, że coś popsułem :(

Do tego akumulator się rozładował.
Na szczęście już wszystko jest OK. Niedługo zabieram się za wymianę oleju. Wie ktoś może jaki kluczyk jest potrzebny do odkręcenia korka spustowego? :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-05-2010, 19:39   

Faraday napisał/a:
do czego jest wtyczka na dekielku filtra paliwa
czujnik wody
Faraday napisał/a:
Wie ktoś może jaki kluczyk jest potrzebny do odkręcenia korka spustowego?
Jak sie nie myle to kwadrat bodajze 8mm
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Faraday 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 252
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 17-05-2010, 15:57   

robertdg napisał/a:
Faraday napisał/a:
do czego jest wtyczka na dekielku filtra paliwa

czujnik wody

Czyli co? Powinna być podłączona, prawda? :-)
U mnie jest wyłączona..
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-05-2010, 16:12   

Powinno byc podłaczone
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
MikeDID 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9DID, 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 86
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-04-2011, 00:53   

Czujnik wody - ok. Z tego co widzę mam dwa bezpieczniki do podgrzewaczy.
Jeden do podgrzewacza cieczy chłodzącej, drugi teoretycznie do podgrzewania paliwa.

Czy w takim przypadku ta wiązka co idzie do dekielka nie jest do podgrzewacza?


Jeśli tam podgrzewacza nie ma to gdzie w takim razie jest?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.