Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mój nowy pojazd
Autor Wiadomość
Grasshopper
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2009, 16:51   

Nadszedł czas na kolejnego posta po dłuższej przerwie... Z dumą oświadczam, że uznaję sezon 2009 za zakończony i z niecierpliwością czekam na wiosnę :mrgreen: Szczęśliwie obyło się bez gleb, więc tym bardziej się cieszę.

Udało mi się już wymienić olej, filtry, płyn chłodniczy no i sprawdziłem nieszczęsny luz zaworowy... I tutaj rodzą się moje wątpliwości. Czy zakładając, że nikt wcześniej tego luzu nie regulował możliwym jest, że jest on za mały? Luzy, które nie mieszczą się w normie zaznaczyłem na czerwono. Jedyne, co udało mi się wyczytać, to to, że zbyt mały luz może spowodować wypalenie gniazd zaworów - tylko tak się zastanawiam, czy dla zlikwidowania takich różnic warto zdejmować wałki rozrządu... Proszę o podpowiedź, bo nie chciałbym mieć później nieprzyjemności z tego powodu :)

 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 18-05-2010, 10:57   

Luzy zaworowe mają tendencję do zacieśniania się. Lepiej mieć większy luz (nie za duży, bo będzie stukać) niż za mały.
Zwłaszcza 3 0 4 cylinder masz zdecydowanie do poprawki. Lepiej niech Ci ustawią na jakieś 0.28 czyli bliżej górnej granicy.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Grasshopper
[Usunięty]

Wysłany: 18-05-2010, 15:01   

cns80, dzięki za radę. Od mojej ostatniej wiadomości prace poszły znacznie do przodu i tym sposobem wymieniłem cały napęd, przewody hamulcowe na te w stalowym oplocie, dodałem kilka małych "ulepszeń" no i oczywiście luz zaworowy też postanowiłem za namową kolegów z innych forów poprawić. Jednak nie taki diabeł straszny jak go malują i wszystko poszło gładko z wałkami :) . Wyregulowałem tak, żeby wypadł +/- w środku tolerancji i na razie nic nie wskazuje na to, żeby coś było nie tak. Dwukółka śmiga jak opętana :twisted:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.