 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Mój nowy pojazd |
Autor |
Wiadomość |
Grasshopper [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2009, 16:51
|
|
|
Nadszedł czas na kolejnego posta po dłuższej przerwie... Z dumą oświadczam, że uznaję sezon 2009 za zakończony i z niecierpliwością czekam na wiosnę Szczęśliwie obyło się bez gleb, więc tym bardziej się cieszę.
Udało mi się już wymienić olej, filtry, płyn chłodniczy no i sprawdziłem nieszczęsny luz zaworowy... I tutaj rodzą się moje wątpliwości. Czy zakładając, że nikt wcześniej tego luzu nie regulował możliwym jest, że jest on za mały? Luzy, które nie mieszczą się w normie zaznaczyłem na czerwono. Jedyne, co udało mi się wyczytać, to to, że zbyt mały luz może spowodować wypalenie gniazd zaworów - tylko tak się zastanawiam, czy dla zlikwidowania takich różnic warto zdejmować wałki rozrządu... Proszę o podpowiedź, bo nie chciałbym mieć później nieprzyjemności z tego powodu
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 18-05-2010, 10:57
|
|
|
Luzy zaworowe mają tendencję do zacieśniania się. Lepiej mieć większy luz (nie za duży, bo będzie stukać) niż za mały.
Zwłaszcza 3 0 4 cylinder masz zdecydowanie do poprawki. Lepiej niech Ci ustawią na jakieś 0.28 czyli bliżej górnej granicy. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Grasshopper [Usunięty]
|
Wysłany: 18-05-2010, 15:01
|
|
|
cns80, dzięki za radę. Od mojej ostatniej wiadomości prace poszły znacznie do przodu i tym sposobem wymieniłem cały napęd, przewody hamulcowe na te w stalowym oplocie, dodałem kilka małych "ulepszeń" no i oczywiście luz zaworowy też postanowiłem za namową kolegów z innych forów poprawić. Jednak nie taki diabeł straszny jak go malują i wszystko poszło gładko z wałkami . Wyregulowałem tak, żeby wypadł +/- w środku tolerancji i na razie nic nie wskazuje na to, żeby coś było nie tak. Dwukółka śmiga jak opętana |
|
|
|
 |
|
|