Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Fajna kierownica
Autor Wiadomość
seba
[Usunięty]

Wysłany: 19-09-2006, 19:19   

Ja mam taką w domu...

została mi po colcie CA0...

taką by mogli montować w każdym mitsu... bo te 2-ramienne w jajkach były tragiczne...

więcej fotek na www.sebastian85.fotosik.pl


 
 
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 19-09-2006, 20:42   

no ale ona nie jest taka fajna, jak ta, o której tu gadamy :) .
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 19-09-2006, 20:48   

Najfajniejsza jest ta, którą pokazał tomusn, tylko szkoda że niedostępna :(
 
 
seba
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2006, 11:16   

no jest ładniejsza, ale róznia sie tylko ramionami u dołu, reszta prawie identyczne...
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 20-09-2006, 11:23   

czyli jak to jest? im więcej ramion, tym lepiej?
mi się moja podoba, ale gdym mógł, wstawił bym tę z Lancera (czteroramienną)

żeby mieć inaczej niż inne Colty
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-09-2006, 11:29   

Ja powiem tak - czteroramienna kierownica zawsze mi się podobała, ale musi być ona dobrze wykonana. W przypadku tej z fotki górne ramiona są skierowane lekko w dół. Jechałem ostatnio Galantem E32 z 1992 i też miał 4ram. kierowicę, gdzie górne ramiona były skierowane w górę i... zasłaniały to co dla mnie najważniejsze - czyli przełączniki i część zegarów. Od tamtej pory już wiedziałem, że to było złe rozwiązanie.
Warto się czasem przymierzyć, bo nie zawsze ładne = praktyczne.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-09-2006, 12:26   

tomusn napisał/a:
czyli jak to jest? im więcej ramion, tym lepiej?


Moim zdaniem nie. Kierownica jest po prostu ładna lub brzydka.

tomusn napisał/a:
mi się moja podoba, ale gdym mógł, wstawił bym tę z Lancera (czteroramienną)


Ja również, ale na razie mam taką jak Ty i też mi się podoba.
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 20-09-2006, 12:32   

a i tak najważniejsze jest to, o czym inni mogą pomarzyć, regulacja góra-dół i przód-tył, wg mnie to jest genialne. no i wspomaganie, bo co mi po ładnej kierownicy jak muszę się z nią namęczyć (wybaczcie chłopaki z C51, ale jechałem VWGolfII bez i się zmęczyłem)
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-09-2006, 14:39   

tomusn napisał/a:
wybaczcie chłopaki z C51, ale jechałem VWGolfII bez i się zmęczyłem)


Nie przesadzaj. Facet jesteś.
 
 
08/15
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2006, 15:53   

Cytat:
Nie przesadzaj. Facet jesteś

To jest argument! Szczegolnie, ze ci najwieksi twardziele maja gdzies Mitsubishi i popylaja do pracy Krazami z niedopompowanymi oponami na przedniej osi, co by wiekszy opor stawialy. :P
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-09-2006, 21:52   

tomusn napisał/a:
no i wspomaganie, bo co mi po ładnej kierownicy jak muszę się z nią namęczyć (wybaczcie chłopaki z C51, ale jechałem VWGolfII bez i się zmęczyłem)


C52 8v w większości jeśli nie wszystkie nie mają wspomagania. Ale nie jest tak źle - w miarę lekko się kręci. Nawet na gumach 185
 
 
devil1985
[Usunięty]

Wysłany: 21-09-2006, 21:58   

ja u siebie w lancerku mam taka jak zapodal J@rek jest moze ona ladniejsza od pozostalych ale jest strasznie duza (ok 37cm) i sie zastanawiam nad zmiana na cos mniejszego. ta co zapodal tomusn jest super tez nigdy nie widzialem takiej:P
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 25-09-2006, 09:35   

Josie... nie jest do końca jak piszesz z tym pasowaniem kierownic pomiędzy Lancer - Colt - nie ze wszystkich modeli posują do siebie... różnią sie wilowyoustem i odsadzeniem wielowypustu.... dodam jeszcze że nawet np: pomiedzy Colt - a Colt amerykaniec nie pasują kierownice...
Także proszę uważać i w ciemno niczego nie kupować, ja sugerowałbym przymiarkę...

Co do kierownicy jaka została tu zaprezentowana... jest OK... ale tak czy inaczej nie zamieniłbym za moją :mrgreen: OMP 360mm odsadzenie 90mm trzyramienna - skórzana...

Pozdrawiam
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2006, 20:33   



Czyli ten ją sam zamontował?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.