czujnik cisnienia paliwa |
Autor |
Wiadomość |
konradsd
Forumowicz
Auto: nic
Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 50 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 18-05-2010, 18:10 czujnik cisnienia paliwa
|
|
|
witam ponownie, dzisiaj dzownil do mnie mechanik i mam do wymiany czujnik cisnienia paliwa który znajduje sie na listwie pod maska taki czarny ma 3 piny jest to urzadzenie elektryczne nie jest to zawor jak mi powiedzieli w jednej z hurtowni po podani rocznika i rodzaju silnika powiedzieli ze czujnik mam ale w pompie wc a na listwie pod maska mam zawór mechaniczny, przypomnam moje auto 1.8 gdi rok 2001 122konie, tak wiec szukam takiego czujnika dzownilem do japaneze to tam maja ale koszt 1240z ; / bardzo duzo wiecie moze czy sa zamienniki do tego czy mozna takic zujnik naprawic, chce jutro jechac do mechanika zeby mi go wymontowal i bede szukal bo ogolnie to w niektorych hurtowniach sami nie wiedza a ja przez to robie sie zielony |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 18-05-2010, 18:19
|
|
|
wepnij się woltomierzem w ten czujnik jeżeli nie pokazuje napiec (poszukaj na forum) to do wymiany poszukaj używki
podaj vin to sprawdze numer części
wstępnie sprawdziłe kosztuje około 100 dolarów ale dla pewności potrzebuje vin
http://partmaster.com.ua/...rderPrice=price |
|
|
|
 |
konradsd
Forumowicz
Auto: nic
Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 50 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 18-05-2010, 20:06
|
|
|
tak wiec mój numer nadwozia to : XMCLNDA2A1F016361
rozumiem ze mam postepowac zgodnie z ta instrukcja http://forum.mitsumaniaki...ghlight=evoscan
jutro postaram sie podpiac tak jak jest napisane powyzej
zostal podłączony woltomierz i cisnienie jest bardzo slabe z tego co mi powiedzial mechanik, mowi ze sprawdzal wszystko i zostaje albo regulator cisnienia paliwa, albo sam czujnik, czujnik mam z lewej strony a regulator z prawej, jutro bede mial sam czujnik wrzuce fotke, czy jest jakis sposób żeby sprawdzic sam czujnik bojedyne co sie nasówa to włożyc go do innej carismy i zobaczyc co sie bedzie dzialo |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20-05-2010, 00:15
|
|
|
Albo z innej włożyć do twojej żeby sprawdzić, tak też można |
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
Wysłany: 20-05-2010, 00:51
|
|
|
Jeśli dobrze kojarzę, to wystarczy odłączyć czujnik ciśnienia paliwa. Jeśli wtedy będzie dobrze tzn, że padł czujnik. Jeśli nie, to regulator. Pompa sama w sobie nie powinna się zepsuć. To co najczęściej ulega usterkom to regulator ciśnienia paliwa (jest czasem zbyt mocno otwarty (wraca zbyt dużo paliwa) i benzyna nie dociera pod odpowiednim ciśnieniem do wtrysków. |
_________________ Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB
Obecnie: F34 |
|
|
|
 |
konradsd
Forumowicz
Auto: nic
Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 50 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 20-05-2010, 13:06
|
|
|
mam juz numer części jest to czujnik ciśnienia paliwa MR560127
GIGANT87 mam odłaczyc czyli odczepic przewód czy wykrecic ten czujnik bo wykrecony jak bedzie to wydaje mi sie ze bedzie tym paliwem żygal na zewnatrz? wiec jak? |
|
|
|
 |
aren195612
Forumowicz
Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 384 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 20-05-2010, 17:01
|
|
|
konradsd, Jeżeli układ paliwowy w twoim autku jest sprawny, bo chyba tak zakładasz /zakładasz, że masz właściwe ciśnienie na listwie paliwowej w całym zakresie obrotów i obciążeń/, to nawet po zdjęciu wtyczki z sensora /właśnie tego: MR560127- o którym wspominasz/ auto ma się kręcić aż do "odcinki", normalnie wchodzić na obroty, ciśnienie w Evoscanie jest wtedy na poziomie 80bar /sam jestem ciekaw "skąd on to wziął"/. Realne- u mnie- mierzone manometrem 50bar. Błąd ECU oczywiście wywali, bo musi, w/g manuala ma wywalić powyżej 69bar. Zmierzone , sprawdzone w moim MSS GDI.
Ale ty kombinujesz. Ten twój mechanik nie może tak po prostu zmierzyć ciśnienie na listwie paliwowej manometrem???, jeżeli nie może, zmień go.
Powtórzę ci coś co ci już pisałem jak przymierzałeś się do wymiany filtra w baku: ” Tak po omacku to kosztów narobisz ………. …. a problemu nie rozwiążesz.” |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 21-05-2010, 01:24
|
|
|
miałem uszkodzony ten sam czujnik kręcił mi tylko do 4000 potwierdzam ze po zdjęciu wtyczki auto kreci się do odcięcia ale wyskakuje CE i więcej znacznie pali koszt używanego 30 funtów |
|
|
|
 |
konradsd
Forumowicz
Auto: nic
Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 50 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 21-05-2010, 14:40
|
|
|
duzo wyjasnil mi aren i dzisiaj u mechanika wlasnie sprubuje z wyciagnieta wtyczka, jesli to nie da to pomiar manometrem na listwie jesli nie bedzie mial takiego urzadzenia bo miec nie musi to do aso, zeby mi zdiagnozowali co jest, pozdrawiami dzieki wszystkim za pomoc ,pewnie jeszcze sie tutaj nie raz odezwe
wlasnie dzwonilem, w aso mitsubishi w bydgoszczy pelna diagnostyka 320zł
[ Dodano: 21-05-2010, 19:26 ]
po odlaczeniu czujnika auto gasnie |
|
|
|
 |
|