 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2A] Problem z uruchomieniem |
Autor |
Wiadomość |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-05-2010, 13:48
|
|
|
miziek, ale powinien mrugać brak błędów. |
|
|
|
 |
Lucas_Lucky
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2,0 16V 4WD (2006)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 42 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-05-2010, 14:09
|
|
|
Ostatnio miałem taki sam problem. Szarpanie i kłopoty z rozruchem (2,5V6)
Nie było iskry.
Powód - syf i wilgoć w aparacie zapłonowym.
Po wyczyszczeniu i wysuszeniu wszystko ok. |
|
|
|
 |
lego86
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 93 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 19-05-2010, 18:32
|
|
|
Miałem podobne problemy. Po wymianie przewodów wysokiego napięcia wszystko wróciło do normy |
_________________ Moja historia z GALANT EA2A 2.0 GLS `97
Jesteś tym, czym wierzysz, że jesteś.
 |
|
|
|
 |
axg [Usunięty]
|
Wysłany: 19-05-2010, 20:54
|
|
|
Sprawa wygla tak : wymienilem swiece, zalozylem drugi komplet cewek , sprawdzilem przewody, podmienilem tez TPS , bez efektu. Pokrecilem tez krokowcem, niestety nie przynioslo to zadnych efektow. Odpinalem czujnik temperatury , rezystancja ok 2,6k ohm , nic sie nie dzieje.
Po przekreceniu kluczyka kontrolka silnika zapala sie i nie gasnie, auto nie zapala.
Przy zwarciu pinow w zlaczu diagnostycznym kontrolka silnika nie wymruguje bledow. Chyba czeka mnie holowanie do serwisu i spore wydatki . |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 19-05-2010, 21:06
|
|
|
a ja bym zaczoł od najprostrzej rzeczy czyli filtra paliwa później sprawdził napięcie na pompce paliwa i czy w ogóle ona pracuje, jeszcze winny może być czujnik płożenia wału ale wydaje mi się że ecu wymrugało by jego błąd |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-05-2010, 22:50
|
|
|
axg napisał/a: | Odpinalem czujnik temperatury , rezystancja ok 2,6k ohm , nic sie nie dzieje. | W jakiej temperaturze? |
|
|
|
 |
axg [Usunięty]
|
Wysłany: 19-05-2010, 23:22
|
|
|
Hugo napisał/a: | axg napisał/a: | Odpinalem czujnik temperatury , rezystancja ok 2,6k ohm , nic sie nie dzieje. | W jakiej temperaturze? |
nie wiem jaka dokladnie byla na dworze , ale mysle ze z 18 st C |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 20-05-2010, 15:50
|
|
|
axg, obstawiam ze masz moze cos z instalacja elektryczna.
Zobacz szczegolnie miejsca wpiecia instalacji LPG do instalacji.
Jaki masz sterownik lpg Jak i w ktorym miejscu zamontowany Moze sie cos spalilo jak poszla woda a jest np. odwrotnie zamontowany.
Sprawdz czy nie wypiela sie listwa w sterowniku |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
axg [Usunięty]
|
Wysłany: 20-05-2010, 18:57
|
|
|
KaWu napisał/a: | axg, obstawiam ze masz moze cos z instalacja elektryczna.
Zobacz szczegolnie miejsca wpiecia instalacji LPG do instalacji.
Jaki masz sterownik lpg Jak i w ktorym miejscu zamontowany Moze sie cos spalilo jak poszla woda a jest np. odwrotnie zamontowany.
Sprawdz czy nie wypiela sie listwa w sterowniku |
Moja instalka gazu to STAG300 , laczylem sie z nia kablem za pomoca komputera i polaczenie jest bez problemu. |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 21-05-2010, 12:48
|
|
|
axg napisał/a: | Moja instalka gazu to STAG300 |
Jak odlaczysz sterownik lpg to takze nie odpalisz juz auta na Pb. Wiec mozliwe ze to sie u Ciebie stalo.
Sprawdziles w/w |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
axg [Usunięty]
|
Wysłany: 22-05-2010, 16:25
|
|
|
Pisalem juz wczesniej, ze moge sie bez problemu polaczyc z komputerem instalacji gazowej. Posprawdzalem jeszcze wpiecie komputera do wtryskiwaczy ale nie widac tam zadnych uszkodzen. Na wtorek jestem umowiony w Auto TW , zobacze jaka bedzie diagnoza.
A jeszcze jedno, czy w przypadku uszkodzenia wtryskow benzynowch ECU wymrugalo by bledy ? Pomierze jeszcze rezystancje moze to to.
Wczoraj jeszcze pomierzylem rezystancje cewek wtryskow benzynowych. Wszystko bylo ok, i sprobowalem odpalic ..... odpalilo bez problemu. Przejechalem z 20km, bledow brak, jezdzi ok, nic sie szarpie itp. Sam sie naprawil , a to niestety nie wrozy nic dobrego, bo rownie dobrze moze sie znowu popsuc
W AUTO TW obstawiaja czujnik polozenia walka rozrzadu. |
|
|
|
 |
|
|