Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A] Problem z uruchomieniem
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-05-2010, 13:48   

miziek, ale powinien mrugać brak błędów.
 
 
Lucas_Lucky 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2,0 16V 4WD (2006)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 42
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-05-2010, 14:09   

Ostatnio miałem taki sam problem. Szarpanie i kłopoty z rozruchem (2,5V6)
Nie było iskry.
Powód - syf i wilgoć w aparacie zapłonowym.
Po wyczyszczeniu i wysuszeniu wszystko ok.
 
 
lego86 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 93
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 19-05-2010, 18:32   

Miałem podobne problemy. Po wymianie przewodów wysokiego napięcia wszystko wróciło do normy
_________________
Moja historia z GALANT EA2A 2.0 GLS `97
Jesteś tym, czym wierzysz, że jesteś.
 
 
 
axg
[Usunięty]

Wysłany: 19-05-2010, 20:54   

Sprawa wygla tak : wymienilem swiece, zalozylem drugi komplet cewek , sprawdzilem przewody, podmienilem tez TPS , bez efektu. Pokrecilem tez krokowcem, niestety nie przynioslo to zadnych efektow. Odpinalem czujnik temperatury , rezystancja ok 2,6k ohm , nic sie nie dzieje.
Po przekreceniu kluczyka kontrolka silnika zapala sie i nie gasnie, auto nie zapala.
Przy zwarciu pinow w zlaczu diagnostycznym kontrolka silnika nie wymruguje bledow. Chyba czeka mnie holowanie do serwisu i spore wydatki :( .
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 19-05-2010, 21:06   

a ja bym zaczoł od najprostrzej rzeczy czyli filtra paliwa później sprawdził napięcie na pompce paliwa i czy w ogóle ona pracuje, jeszcze winny może być czujnik płożenia wału ale wydaje mi się że ecu wymrugało by jego błąd
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-05-2010, 22:50   

axg napisał/a:
Odpinalem czujnik temperatury , rezystancja ok 2,6k ohm , nic sie nie dzieje.
W jakiej temperaturze?
 
 
axg
[Usunięty]

Wysłany: 19-05-2010, 23:22   

Hugo napisał/a:
axg napisał/a:
Odpinalem czujnik temperatury , rezystancja ok 2,6k ohm , nic sie nie dzieje.
W jakiej temperaturze?


nie wiem jaka dokladnie byla na dworze , ale mysle ze z 18 st C
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 20-05-2010, 15:50   

axg, obstawiam ze masz moze cos z instalacja elektryczna.
Zobacz szczegolnie miejsca wpiecia instalacji LPG do instalacji.
Jaki masz sterownik lpg :?: Jak i w ktorym miejscu zamontowany :?: Moze sie cos spalilo jak poszla woda a jest np. odwrotnie zamontowany.
Sprawdz czy nie wypiela sie listwa w sterowniku :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
axg
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2010, 18:57   

KaWu napisał/a:
axg, obstawiam ze masz moze cos z instalacja elektryczna.
Zobacz szczegolnie miejsca wpiecia instalacji LPG do instalacji.
Jaki masz sterownik lpg :?: Jak i w ktorym miejscu zamontowany :?: Moze sie cos spalilo jak poszla woda a jest np. odwrotnie zamontowany.
Sprawdz czy nie wypiela sie listwa w sterowniku :?:


Moja instalka gazu to STAG300 , laczylem sie z nia kablem za pomoca komputera i polaczenie jest bez problemu.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 21-05-2010, 12:48   

axg napisał/a:
Moja instalka gazu to STAG300


Jak odlaczysz sterownik lpg to takze nie odpalisz juz auta na Pb. Wiec mozliwe ze to sie u Ciebie stalo.
Sprawdziles w/w :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
axg
[Usunięty]

Wysłany: 22-05-2010, 16:25   

Pisalem juz wczesniej, ze moge sie bez problemu polaczyc z komputerem instalacji gazowej. Posprawdzalem jeszcze wpiecie komputera do wtryskiwaczy ale nie widac tam zadnych uszkodzen. Na wtorek jestem umowiony w Auto TW , zobacze jaka bedzie diagnoza.

A jeszcze jedno, czy w przypadku uszkodzenia wtryskow benzynowch ECU wymrugalo by bledy ? Pomierze jeszcze rezystancje moze to to.

Wczoraj jeszcze pomierzylem rezystancje cewek wtryskow benzynowych. Wszystko bylo ok, i sprobowalem odpalic ..... odpalilo bez problemu. Przejechalem z 20km, bledow brak, jezdzi ok, nic sie szarpie itp. Sam sie naprawil , a to niestety nie wrozy nic dobrego, bo rownie dobrze moze sie znowu popsuc :(
W AUTO TW obstawiaja czujnik polozenia walka rozrzadu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.