Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
regulacja mieszanki paliwa [PROBLEM ROZWIAZANY]
Autor Wiadomość
lukas 
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 77
Skąd: Stąd
Wysłany: 21-05-2010, 00:52   regulacja mieszanki paliwa [PROBLEM ROZWIAZANY]

Cytat:
Gdzie i ktora srobka odpowiada za ustawienie/regulacja mieszanki paliwa?

mam miernik mieszanki paliwa w slupku i pokazuje ze jest za bogata po odebraniu auta od mechanika, musze ustawic a zbytnio niewiem gdzie to sie znajduje.

Pozdrawiam.


[PROBLEM ROZWIAZANY] - miernik mieszanki paliwa w slupku po podlaczeniu, jakims cudem odczepil sie kabelek od digital'u. Juz zalutowalem i dziala.
_________________
Mitsubishi 3000GT VR-4 Twin Turbo -Prowler Orange/BlackTop
Ostatnio zmieniony przez lukas 19-01-2011, 02:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 21-05-2010, 09:34   

masz auto zrobione na 380hp na zupelnej serii? jakby tak bylo to raczej powinno byc ubogo:)
dawka paliwa steruje ecu, mozesz cos miec z reuglatorem paliwa , wtryskiem, ewentualnie z lambdami nie tak, moze z pzreplywka bo od tych rzeczy zalezy sklad mieszanki
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
Ostatnio zmieniony przez slawekpurc 21-05-2010, 09:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 21-05-2010, 09:34   

W 3kgt nie ma żadnej śrubki od składu mieszanki, takiej śrubki to w gaźniku raczej trzeba szukać :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.