Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Moje Mitsubishi i jego choroby
Autor Wiadomość
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 17-05-2010, 17:33   

Ja mam MD173635 E2T36279
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
oran 
Forumowicz
Mitsu


Auto: Galant 4G63 SOHC Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 47
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 18-05-2010, 16:09   

Cashpir, o to jakiś inny, hmm, masz 8 zaworów SOHC? Bo w sumie jeżeli tak to by było miło - trzeci komputerek pasujący (bo 3 wtyczki masz?).
 
 
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 18-05-2010, 17:39   

tak mam 3 wtyczki 8 zaworów SOHC poszukuje rownież liste pasujących kompów bo ostatnio mi sie spalił i szukalem z tym samym oznaczeniem ciężko było ale zdobyłem używany z rozbitego gala, a nowy kosztuje w serwisie 8700zł <wow> szok cenowy. jakby ktos posiadał liste tych kompów jakie były stosowane w tych galach proszę o podanie bo nawet serwis nie udziela takich info. Pozdrawiam
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
oran 
Forumowicz
Mitsu


Auto: Galant 4G63 SOHC Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 47
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 21-05-2010, 02:41   

Ja robiąc "risercz" dopasowałem trzy kompy póki co:

MD161184 - na allegro mi pisali, że taki będzie pasował + rudi pisał, że mu chodził gal na takim
MD167736 - taki kupiłem, ale mi się spalił, teraz idzie taki sam nowy
MD173635 - no i to ten Twój
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 25-10-2010, 17:00   

e2t 36274a oraz w2t 14474 a
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
oran 
Forumowicz
Mitsu


Auto: Galant 4G63 SOHC Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 47
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 08-11-2010, 11:47   

Dobra, teraz ładowania nie mam. Nie wiem od kiedy, ale wiem kiedy mi aku padło - wczoraj. Zauważyłem natomiast taki kabelek zwisający od alternatora - ale nie wiem gdzie go podpiąć, więc wklejam zdjęcie i proszę pomóżcie :]





Uploaded with ImageShack.us
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 08-11-2010, 14:56   

u mnie jest podłączony do pompy wspomaganie, od przodu miedzy chłodnica a pompa jest taki jak by okrągy bolec i na nim jest to osadzone. ale to chyba nic niema do ładowania, poprostu poszedł ci chyba regulator napiecia, albo juz sie skończyły szczotki
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Zysiuu 
Mitsumaniak
02353/KMM


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 108
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-11-2010, 14:58   

Jeżeli się nie mylę to ten kabel ma iść do pompy wspomagania.
 
 
oran 
Forumowicz
Mitsu


Auto: Galant 4G63 SOHC Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 47
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 08-11-2010, 15:39   

Dzięki panowie, a jeszcze pytanie mam - bo mi nagle się to stało i nie chce mi się wierzyć, że po prostu się alternator skończył (a lepiej się upewnić). Czy nie ma jakiegoś przekaźnika od ładowania, czy coś?

Bo patrzyłem na schematy to jest to połączone chyba ze skrzynką na bezpieczniki. Ale bezpieczniki wszystkie cacy, tylko przekaźniki mogłyby w takim razie wchodzić w grę.

Coś tam czytałem i to niby powinien być ten na którym na obudowie jest oznaczenie "auto choke ignition coś tam coś". Ale to by było... Bez sensu? Mowa o tej skrzynce pod maską.

ps. a co ten przewód tam przy tej pompie robi ? Bo mi to ciągle dyndało...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-11-2010, 20:31   

oran napisał/a:
ps. a co ten przewód tam przy tej pompie robi ?

podbija obroty, gdy kręcisz kierownicą
 
 
oran 
Forumowicz
Mitsu


Auto: Galant 4G63 SOHC Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 47
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 12-12-2010, 17:50   

Jak się dostać do pompy paliwa? Trzeba odkręcać bak?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-12-2010, 08:18   

nie trzeba - jest dostępna na tylnej pionowej ściance zbiornika
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.