 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C50 88-92] colt nie chce odpalic |
Autor |
Wiadomość |
karo1986
Forumowicz show must go one
Auto: Mitsubishi colt glxi 1,5 `89
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2009 Posty: 33 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 11-10-2009, 18:03
|
|
|
i jestescie tego pewni? a jakie koszta naprawy ecu? |
_________________ jeszcze bedzie przepieknie, jeszcze bedzie normalnie |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 11-10-2009, 20:38
|
|
|
Tak jak było pisane, jeżeli CE nie gaśnie to jest jakiś problem z układem elektrycznym silnika. A kondensatory profilaktycznie radziłbym wymienić, bo jeżeli się wyleją, to całe ECU będzie do wymiany. A taka naprawa nie jest droga. Można samemu lub u zaprzyjaźnionego elektryka Tu trochę o tym piszę: http://forum.mitsumaniaki...kondensator%F3w |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
karo1986
Forumowicz show must go one
Auto: Mitsubishi colt glxi 1,5 `89
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2009 Posty: 33 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 11-10-2009, 20:54
|
|
|
ok dzieki za pomoc. jutro auto idzie na warsztat wiec bedzie wiadomo co i jak.
[ Dodano: 12-10-2009, 17:51 ]
wstepna diagnoza to taka ze aparat zaplonowy nie informuje komputera ze wal sie kreci dlatego nie odpala. jutro maja go podlaczyc pod komputer i bedzie 100% wiadomo co z tym zaplonem. kolejna nieprzespana noc
[ Dodano: 13-10-2009, 19:26 ]
i nadal nic...elektryk po podlaczeniu auta pod komp stwierdzil ze nie widzi nic ciekawego i musi przejzec cala instalacje...czy to mozliwe ze jakis wredny kabelek sie odlaczyl i auto nie chce odpalic? czy moze jakis czujnik zdechl? wydaje mi sie ze skoro elektryk po podlaczeniu nie widzi usterki to aparat zaplonowy i komp sa okey tylko cos co jest pomiedzy nimi nawalilo...mechanik twierdzi ze pomimo proby uruchomienia auta swiece sa suche czyli wtryski nie przepuszczaja paliwa bo cos im nie karze...a pompa paliwa dziala na 100%. prosze o jakas rade pomoc bo osiwieje hehe |
_________________ jeszcze bedzie przepieknie, jeszcze bedzie normalnie |
|
|
|
 |
malaguti
Nowy Forumowicz
Auto: plymouth colt 1.5 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 5 Skąd: tychy
|
Wysłany: 25-05-2010, 13:55
|
|
|
witam wiem ze to stary watek ale moze juz rozwiazaliscie problem ??
mam cos podobnego i nie wiem co jest auto mi nie pali a ma iskre i wtryski dzialaja |
|
|
|
 |
|
|