Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tuning Eclipse 92r.
Autor Wiadomość
Furman89 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 92r. 2.0B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 15-05-2010, 15:18   Tuning Eclipse 92r.

Planuje w niedalekiej przyszłości trochę pobawić się z moim misiem... Chodzi zarówno o tuning wizualny jak i mechaniczny. Mam Eclispe z 1992r. 2.0 bez turbiny(150KM) z napedem na przod tak jak go fabryka stworzyła. Chciałbym poznać wasze pomysły co można z nim zrobic oprocz tego ze wszystko trzeba zmienic/naprawic zaczynajac od budy, wnętrza, zawieszenia a na silniku kończąc :D Zamierzam zainwestować około 50 tysięcy złotych jeżeli znajdę na to czas żeby się pobawić z jakimś mechanikiem bo tuning to nie tylko zapłacić ale też brać w tym udział!!
A może lepiej oddać komuś swoją eclipse a kupić coś innego?? Możecie coś polecić, mam na oku na przykład 3000GT jednak do swojego misia jest pewien sentyment bo jest to mój pierwszy samochód jakże niezawodny przez pierwszy rok włożyłem w niego więcej niż jest warty :D :D :D
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-05-2010, 00:44   

masz taką kasę zainwestuj w coś nowszego i takiego co Ci będzie odpowiadać... za te pieniądze masz dużo opcji... choćby http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C12962594

możesz za te pieniądze mieć i 500km w ecli, ale czy buda sie do tego nadaje? lepiej mieć tą moc np. w 3000gt, i będzie silnik bardziej wytrzymały moim zdaniem
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Furman89 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 92r. 2.0B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 16-05-2010, 19:20   

mozna kupic cos ladnego co dobrze wyglada i ladnie idzie ale jednak wieksza frajda jest tchnac zycie w stary dobry samochod... to bedzie samochod zabawka na weekend bo normalnie to i tak jakiegos diesla zamierzam kupic najlepiej jakies kombii albo mini vana na przyklad space star - niby to nie wyglada ale jaka wygoda, przednie fotele takie ze wysiadac sie nie chce
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-05-2010, 08:56   

kup sobie lepiej jakieś evo IV-VI bardziej sensowne chyba :P żebyś miał jeszcze GSX z 4x4 to jest sens jakiegoś dużego podnoszenia mocy a tak to max wsadzisz 4G63T silnik troche podkręcisz i będziesz miał 250KM na ośce i to max więcej i tak na glebę nie przekażesz :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 17-05-2010, 13:04   

zenek_bb napisał/a:
możesz za te pieniądze mieć i 500km w ecli, ale czy buda sie do tego nadaje? lepiej mieć tą moc np. w 3000gt, i będzie silnik bardziej wytrzymały moim zdaniem


buda sie jak najbardziej nadaje, GTO to duzo cieższy klocek a i jego modyfikacje sa dużo droższe niz 4g63 , na seryjnym silniku i seryjnych turbinach chłopaki za wielką kałużą podciągaja GTO do około 400 kucyków,ale to i tak sie zbiera jak wóz z weglem.. ecli jest mniejszy i lzejszy z szmocą 500 koni to by rwał asfalt a nie jechał, bo to sporo za dużo, znam eclipse z krk GST 390 kucy i jak na razie trakcji nie traci na suchym asfalcie i dobrze dogrzanej gumie...

jeśli chcesz coś robisz przy silniku to szukaj czesci do turbo założ jakieś16g i maks do 300 koni mozna zrobic wiecej nie bo silnik nie wytrzyma chyba ze elementy kute itp.

z drugiej jednak strony najlepiej jest sprzedać trupa i poszukać GSX,bo
Wszyc napisał/a:
GSX z 4x4 to jest sens jakiegoś dużego podnoszenia mocy

ale w PL nikt takowego zadbanego nie sprzedaje :)

wszystko zalezy od wielkości Twojego portfela
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-05-2010, 16:56   

Ja wtrącę swoje 3 grosze. Jak chcesz wycisnąć jakąś większą moc z miśka typu 300KM to po mojemu warto byłoby się rozejrzeć za napędem 4x4. Przy takiej mocy jedna ośka zmieli asfalt a nie pojedzie, że tak to nazwę :D
 
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 20-05-2010, 09:24   

bez przesady z tym ze nie pojedzie . nikt mu nie karze od razu piłowac . we wrocku kolesie maja dwie hondy jedna 235km druga to crx prawie 310km i jakos to jezdzi oczywiscie ze sie slizga ale crx warzy 1tone moim zdaniem 300km w ekli 2wd spoko do ogarniecia
wszyscy sie uczepili tego 4x4 ale w seri jak byscie spr to tylko owocuje 1litr benzin i 1 sek straty
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 20-05-2010, 19:56   

barteski napisał/a:
wszyscy sie uczepili tego 4x4

FWD do 300 koni tak ,powyżej tylko AWD
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 21-05-2010, 08:28   

MATi1G, ZGADZAM SIE :)
 
 
 
Furman89 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 92r. 2.0B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 26-05-2010, 01:44   

dobra ale czy ktos moze mi powie co zrobic zeby osiagnac te 300 koni?? wedlug niego co najlepiej dorzucic badz tez zmienic?? wolałbym przerabiac oryginalny silnik niz robic swap
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 26-05-2010, 12:59   

jak masz silnik wolnossący to tłoki,wał skrzynia sprzegło półosie ,ECU ,turbina +kolektor itd.

albo kupić seryjne 4g63T z cały osprzetem założyć turbine 16g wystroić i cieszyć sie jazda
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.