[CAxA] Głowica z 1.8 GTI w 1.6 czy spasuje?? |
Autor |
Wiadomość |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 17-05-2010, 08:17
|
|
|
Jedyna droga :
dol silnika 1.6 + glowa 1.8 i cale sterowanie.
seryjne ecu 1.8 kozystajac z czujnikow poradzi sobie ze stukami .
Pozostaje tylko jeden problem problem paliwa paliwo tylko 98 lub wyzej i tylko na dobrych stacjach. Z relacji ufoqa: zatankowanie 95 silnik odpala i odrazu gasnie, na slabym 98 strzela i pracuje bardzo nierowno (orlen) tankowanie tylko i wylacznie wysokootanowe paliwo ale chodzi to zajefajnie . Sporo fajniej niz gti.
Blok 1.8 jest wyzszy od 1.6 a wiec skok tloka nic nei zmienia, ani w jednym ani w drugim silniku tloki nie wychodza mocno ponad blok a tloki sa identyczne a wiec glowica podejdzie.
Jesli ktos chce robic na sterowaniu od 1.6 bez swinki sie nie obedzie i niewiadomo co bedzie przy zakladaniu aparatu. TEORIA jest taka ze podjedzie praktyki nikt nie testowal- a jak to mowia na oko to chlop w szpitalu umarl |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 17-05-2010, 11:13
|
|
|
czarnuch23 napisał/a: | Blok 1.8 jest wyzszy od 1.6 a wiec skok tloka nic nei zmienia, ani w jednym ani w drugim silniku tloki nie wychodza mocno ponad blok a tloki sa identyczne a wiec glowica podejdzie. |
Aleś palnął człowieku - różnica pojemności między 1.6 a 1.8 wynika tylko z różnicy skoku tłoka. Z resztą się zgadzam - tłoki 1.8 wychodzą ponad blok na ok. 0.2 mm - nie testowałem 1.6 więc co do stopnia sprężania się nie wypowiadam. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 17-05-2010, 12:26
|
|
|
Niestety bartku niezgodze sie z toba
mierzylem wiec wiem przy skladaniu swojego 1.8 na serii wydechu z 1,6 zabraklo a wiec zmusilo mnie to do przespawania dolnej czesci
4g92 243,5
4g93 263,5
4g94 286,7
Do sprawdzenia w manualu silnikow 4g9 strona : 11A-1-4 |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 17-05-2010, 12:47
|
|
|
Wysokość bloku jest inna bo..........skok tłoka jest inny
[ Dodano: 17-05-2010, 12:51 ]
HEHE gorączka od nocu piątek/sobota, dziś mam już tylko 37,5 i czuję się rewelacyjnie, ale widzę, że chyba nie bardzo - zwracam honor, przepraszam nie zrozumiałem tego co napisałeś bloki mają różną wysokość, więc wystarczy porównać skoki tłoków, żeby mieć pewność, że będzie OK
[ Dodano: 17-05-2010, 13:05 ]
Skok tłoka w 4g92 wynisi 77,5, a w 4g93 89 mm - różnica zatem jest 11,5 mm a różnica wysokości bloków aż 20 mm. - pozostaje jeszcze kwestia długości korbowodów - niestety nie podawana przez manuale |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 17-05-2010, 17:27
|
|
|
gdzies czytalem ze korby w 1.8 i 1.6 sa takie same a rozni sietylko wykorbienie na wale ale reki sobie uciac nei dam dopuki nie porownam 2 takowych a moze bede niedlugo mial taka mozliwosc |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
macieekg
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 377 Skąd: Głosków k. Piaseczna
|
Wysłany: 26-05-2010, 00:25
|
|
|
Widział ktoś w ogóle wykres takiego 1,6 z głowicą 1,8? |
_________________ Live to ride, ride to live by
Mitsubishi Colt CAO 1.6 16v |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 26-05-2010, 07:45
|
|
|
wykresu nie widzialem i ciezko bedzie go zdobyc bo maciek ma to w 4x4 ale dupochamownia mowi mi ze jest to na tyle spora roznica ze jest odczowalna jesli by znalazla sie w wawce jakas fajna hamownia 4x4 to namowie macka aczkolwiek z tym ciezko. |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-05-2010, 14:32
|
|
|
czarnuch23 napisał/a: | jesli by znalazla sie w wawce jakas fajna hamownia | Masters |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 26-05-2010, 16:29
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Masters |
ecu-performance.pl - http://www.dynoday.pl/ 19.06.2010 - fajne ceny za shamowanie
VTG
wszystkie na 4 łapki |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 26-05-2010, 20:31
|
|
|
zapisalem sie sam zobacze co wypluje moje 1.8 przed zabiegami uturbiania. (bede mial odniesienie) a czy namowie macka na testy to wyjdzie w praniu. W konczu 130 zeta droga nie biega ciekawe jak to wyglada przy rejestracji wkoncy to EXOTIC car day a colt egzotyczny nie jest:) |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-05-2010, 08:23
|
|
|
czarnuch23 napisał/a: | W konczu 130 zeta droga nie biega ciekawe |
130 to dużo za pomiar 4x4 ????- zadzwoń do Mastersa, czy VTG - tam bez 250 się nie pokazuj |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 27-05-2010, 10:44
|
|
|
Bartek napisał/a: | 19.06.2010 - fajne ceny za shamowanie |
No to mamy deadline odpalenia franka.
Bartek wybierasz się ? |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
|