 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: lukasz12 02-06-2010, 23:35 |
czesci |
Autor |
Wiadomość |
Ratava
Nowy Forumowicz
Auto: Była Sigma 12V Jest Galant TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 13 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 02-06-2010, 17:19 czesci
|
|
|
w zwiazku z tym ze jestem w kiepskiej syytuacj z kas a rozprzxedaje moja digme, wile czesci do 12v sedana w automacie! jak by co to pisac na pw |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 02-06-2010, 23:35
|
|
|
Ile razy mam się powtarzać gdzie ma być umieszczone ogłoszenie o sprzedaży? Szanujmy się nawzajem. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|
|