Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
L200 rdza
Autor Wiadomość
arts 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 18
Skąd: internet
  Wysłany: 08-06-2010, 20:52   L200 rdza

L200 przebieg 80 tys. km z 2008. Po 2 latach pojawiły się parchy na masce i drzwiach. Rdzewieje od środka. Tragedia.
 
 
konri 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 Instyle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 13
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 09-06-2010, 16:20   

daj jakieś foty jak to wygląda. u mnie nic się nie dzieje.
 
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 09-06-2010, 18:33   

bylo cos klepane? daj foty
 
 
romero 
Mitsumaniak


Auto: L200 INSTYLE/2008/136 KM/AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 629
Skąd: Łomianki
Wysłany: 09-06-2010, 20:25   

Też jestem bardzo ciekawy jak to wygląda.Tym bardziej,że mam ten sam przebieg i rocznik.
_________________

 
 
arts 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 18
Skąd: internet
Wysłany: 09-06-2010, 23:09   

Sęk w tym że właśnie wzięli do malowania w ramach gwarancji. Drzwi dopiero zgłosiłem więc foty z drzwi zrobię jak tylko auto wróci z malowania klapy. Ogólnie parchy mają od 4 do 9 mm średnicy. Samochód ani nie był stuknięty ani do tej pory malowany - chyba że malowali go w salonie przed sprzedażą. Na drzwiach parchy pojawiły się w 6 miejscach - raczej niemożliwe aby jakikolwiek kamyk w te miejsca uderzył.

Poza tym, to turbina jest cholernie głośna w tym samochodzie, do reszty niedoróbek da się przyzwyczaić :) .
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 11-06-2010, 09:34   

u mnie odpryskow jest sporo na masce i zderzaku ale zauwazylem ze jak sie jedzie z odlegloscia 20-30 m od goscia przed Toba i nie przesadza z predkoscia to wiele kropek nie przybywa, "parchy" nie ma na lakierze, tylko trzeba szybko robic zaprawki w przypadku przebicia lakieru z podkladem - ocynku nie stwierdzilem.
Turbina jest w normie, to co halasuje tak bardzo powyzej temp=20st C bylo opisywane w innym temacie ale juz nie pamietam co to :) przyzwyczaic sie mozna do wszystkiego, nawet do pekajacych resorow i ich obejm, piszczacych sworzni itp :) W ASO mowia ze trzeba zainwestowac w glosny sprzet audio i w droge :D
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-06-2010, 20:23   

namotore napisał/a:
bylo opisywane w innym temacie ale juz nie pamietam co to
wentylator, przy zapiętej maksymalnie wiskozie (powyżej temp 25 st. C)

pozdro

MOD
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
Andrzej62 
Nowy Forumowicz

Auto: L 200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 1
Skąd: Łódż
Wysłany: 04-07-2010, 22:36   

Witam, tu Andrzej62. Od półtora roku jestem posiadaczem L200, miesiąc temu zgłosiłem do serwisu pęcherz na masce. W tej chwili pęcherz już pękł, na szczęście zrobili zdjęcia wcześniej. Ale nadal brak jakiegokolwiek odzewu ze strony serwisu....
Pozdrawiam
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 06-07-2010, 07:59   

Musisz ich naciskac, dzwonic, interwencja w centrali mitsu nie pomoze, na kazda wade samochodu odpowiadaja ze wszystko jest wg "technologii mitsubishi" . Ja zwojowalem z nimi wszystkie rzeczy w sadzie. Ale to trzeba tak wiecej rzeczy zebrac na paragraf, pozdro
 
 
arts 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 18
Skąd: internet
Wysłany: 04-08-2011, 15:57   ;( 3 lata 121 tys. km - rdza na masce ponownie po malowaniu

po roku od ostatniego malowania pojawiły się znowu parchy na masce (malowało ASO z Krakowa - MOTO GABRA - lepiej z daleka od tego serwisu i salonu) - dodatkowo rdzewieje tylna klapa (ponieważ minęły 3 lata ASO już mówi że zaprawić i zamalować trzeba już na własny koszt - śmiechu warte). ASO już nie chce malować maski silnika po swoim ostatnim malowaniu i każe mi to sobie zrobić za własne pieniadze - pisałem listy do MMCars i nic to nie dalo. Ogolnie ASO to tragedia w MITSu. Pod spodem jest jeszcze gorzej - gdy pojechałem na przeglad gosc sie smial mowiac ze jeszcze nie widzial aby tak samochod 3 letni rdzewial - rdza na kazdym spawie - zapewne to od tych wstrzasow :) farba od spawow poodpadala. A samochod garazowany - jezdzi tylko po asfalcie. No i padla klima po 3 latach - dopiero pojade na jej przeglad :)
A, a propo nie oplaca sie co roku robic przegladow nadwozia - bowiem i tak gwarancja na perforacje nie obejmuje standardowej rdzy na wszystkim na czym tylko sie ona nie pojawi - a obejmuje jedynie przerdzewienie na wylot.

Ogolnie auto jezdzi (w salonach smieja sie ze nie ma sensu pzejmowac sie rdza bo to auto dla ludzi ze wsi - czytaj rolnika :) - za te pieniadze). A jedze jeszcze rownolegle Hilux-em - to auto nie rdzewieje i ogolnie mniej problemow w serwisie. Hondą - zero rdzy równiez i ponizej 6s do setki ;) oraz Skoda - to auuto jest de best - nie rdzewieje, nie psuje sie, zajefajne ASO. Chhyba najgorsza opinie mam o mitsubishi..
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 04-08-2011, 18:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 08-08-2011, 22:30   

a przechyl Ci nie przeszkadza? :D
 
 
arts 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 18
Skąd: internet
Wysłany: 09-08-2011, 09:46   powiedzieli że ten typ tak ma :) hehehe

powiedzieli że ten typ tak ma :) hehehe
 
 
mirek75 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L200 DC INSTYLE09HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 1
Skąd: Poland
Wysłany: 17-08-2011, 14:50   

Mój po 2 latach jest cały zardzewiały spód , przede wszystkim rama ,przednia osłona silnika.Po 2 miesiącach zardzewiała rama tam gdzie są numery -zgłosiłem to na przeglądzie porobili zdjęcia i wysłali do Warszawy -odpowiedz wszystko ok. Dziś cyfr już nie da się odczytac.
_________________
mirek75
 
 
arts 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 18
Skąd: internet
Wysłany: 18-08-2011, 11:21   Niezadłu porobie zdjecia tego auta to sie wszyscy posmiejemy

Myślałem dać je jeszcze do jakiegoś portalu samochodowego na przestrogę wraz z kopiami odpowiedzi z ASO i MMCars w tej sprawie :)
W końcu jesteśmy Polakami i nie możemy dawać się robić kitajcom w d..ę :)
 
 
Witold_Rybarz 
Forumowicz
Witold Rybarz

Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 155
Skąd: Brzeszcze
Wysłany: 18-08-2011, 18:11   Re: Niezadłu porobie zdjecia tego auta to sie wszyscy posmie

arts napisał/a:
Myślałem dać je jeszcze do jakiegoś portalu samochodowego na przestrogę wraz z kopiami odpowiedzi z ASO i MMCars w tej sprawie :)
W końcu jesteśmy Polakami i nie możemy dawać się robić kitajcom w d..ę :)

nie kitajcom to nasi polscy menadżerowie tak nas traktują - po polsku czyli wyj...ć wszystkich których się da
sądzę że gdyby styl pracy Mits poland był znany w Japoni to paru japończyków popełniło by sepuku z hańby
nasi nie mają twarzy zwykłe xxxxe
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.