 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA3A/W 2.4] Zbyt wysoka temperatura |
Autor |
Wiadomość |
miki4x4
Mitsumaniak Miki
Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 467 Skąd: KMY
|
Wysłany: 08-06-2010, 15:48
|
|
|
Sprawa chyba się wyjaśniła. Bez termostatu przejechałem kilka kilometrów ostro dając po garach. Temperatura doszła 1-2mm poniżej połówki i tak została.
Co do termostatu - w manualu jest napisane że otwiera się przy 82 +- 1,5 stopniach, pełne otwarcie przy 95 - 8,5mm lub więcej.
Dzięki wszystkim za pomoc |
_________________ Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 08-06-2010, 15:49
|
|
|
miki4x4, w IC pewnie dostaniesz. Czyli temp otwarcia 83 stopnie jak w dieslu. A gabarytami jak ten co masz w ręku. Coś dobiorą.
[ Dodano: 08-06-2010, 15:50 ]
I punkcik pomogl dla Krzyzaka, on pierwszy typowal przyczyne |
|
|
|
 |
miki4x4
Mitsumaniak Miki
Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 467 Skąd: KMY
|
Wysłany: 08-06-2010, 16:08
|
|
|
na jutro na 9 będzie. Całe 30 zł... |
_________________ Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-06-2010, 22:30
|
|
|
miki4x4 napisał/a: | Pisałem wyżej - silnik rozgrzewa się momentalnie. Po około 1km temp jest na połówce. |
To normalne w Misiach.
miki4x4 napisał/a: | Od początku podejrzewałem uszczelkę, ale miałem już podobne problemy w innych autach, i wtedy w komorze silnikowej były białe plamy + szary olej - tutaj tak nie mam |
bo zależy, gdzie się przepaliła - możliwości jest wiele (między cylindrami, między cylindrem a kanałem olejowym, między cylindrem a kanałem wodnym...) |
|
|
|
 |
p_bladek
Mitsumaniak

Auto: Galant 99 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 138 Skąd: Warszawa i okolice
|
Wysłany: 10-06-2010, 17:56
|
|
|
To ja jeszcze podpowiem, u mnie temperatura leciała do góry i spadała, nigdy nie weszła na czerwone pole, ale porafiła dojść do 6-7mm przed nim co jeżyło mi włos na głowie, silnik co prawda 2,5 ale lećmy dalej. Dzisiaj podjechałem do warsztatu i wymieniłem termostat. Jazda próbna i co? dalej to samo, mówię bedzie "nieźle". Przyjechałem do domu patrzę z przodu na chłodnice z tyłu i...... szok między chłodnicami tektura 50cm na 30cm (spadek po poprzednim właścicielu) wyjołem i jak reką odjoł. Moje pytanko jeszcze do Was czy jeżeli kontrolowałem sytuację i nie pozwoliłem wejsć wskazówce wyżej niż te 6mm przed czerwone pole to czy mogłem w tym wypadku przegrzać silnik ? |
_________________ Nie sztuka jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-06-2010, 23:02
|
|
|
p_bladek napisał/a: | jeżeli kontrolowałem sytuację i nie pozwoliłem wejsć wskazówce wyżej niż te 6mm przed czerwone pole to czy mogłem w tym wypadku przegrzać silnik ? | Nie. Nic mu nie będzie. |
|
|
|
 |
|
|