[CA4A] - USTAWIENIE ZAPŁONU |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 14-06-2010, 13:37
|
|
|
tttwm napisał/a: | Trochę mnie martwi jego wygląd, ale się okarze. |
wyglad nie ma zadnego znaczenia.... Moj aparat tez jest brudny
Ma działać |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-06-2010, 14:24
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | aparat tez jest brudny |
Raczej nie chodzi o to ze jest usyfiony tylko tako jakoś dziwnie. Wydaje mi się że brakuje mu też tak jak by jakiejś uszczelki pod kopułką czy gdzieś, zobaczę na 100% w domu jak porównam z moim. |
_________________
Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!! |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-06-2010, 14:50
|
|
|
Uszczelke mozesz przełożyć ze starego aparatu. |
|
|
|
 |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-06-2010, 21:35
|
|
|
Misiek pierwszy raz od prawie dwóch miesięcy odpalił. Od pierwszego kopa. Wyprzedzenia jeszcze nie ustawiałem bo nie mam strobo, ale w sobotę zamierzam to zrobić. Wsadziłem aparat tak jak był poprzedni i gra gitara. Zrobiłem nawet jazdę próbną i jest ok. Jedyny problem jaki się pojawił to zapiekły się hamulce z tyłu z lewej strony (mimo że na ręcznym nie stał), ale bez młota nie robota, koło dostało parę ciosów dzięki uprzejmości pana z parkingu który pożyczył młoteczka i odpuściło.
Dziękuję wszystkim tutaj piszącym za pomoc. |
_________________
Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!! |
|
|
|
 |
omenek
Forumowicz

Auto: Colt 1.6 CJ4A '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 71 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 14-06-2010, 22:09
|
|
|
Cieszymy się, że mogliśmy pomóc przywrócić Colcika do życia:)
Pozdrawiam. |
_________________ Zobacz mojego Colta
 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 14-06-2010, 22:45
|
|
|
tttwm napisał/a: | ale bez młota nie robota, koło dostało parę ciosów dzięki uprzejmości pana z parkingu który pożyczył młoteczka i odpuściło. |
Lepiej to zrób jak najszybciej...Miałem to samo i prawdopodobnie od tego mi wszystkie tuleje w wahaczach zaczęły skrzypieć. Na feldze można było jajka smażyć, wiadomo jaki to ma wpływ na spalanie, a dodatkowo może Ci zniszczyć oponę... Winowajca to tłoczek zacinający się w zacisku, musisz rozebrać zacisk i wyczyścić cylinderek, a tłoczek w razie potrzeby wypolerować bardzo drobnym papierem ściernym. Najlepiej by było wymienić wszystkie gumy zacisku- kupić reperaturkę zacisku.Ja zostawiłem stare, były jeszcze ok a sprawa była z gatunku nagłych...
tttwm napisał/a: | Dziękuję wszystkim tutaj piszącym za pomoc. |
Nie ma za co:) |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
|