Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] pomocy duze spalanie
Autor Wiadomość
czarny007
[Usunięty]

Wysłany: 10-06-2010, 12:27   [1G 90-94] pomocy duze spalanie

ostatnio naprawialem komputer po bledach i teraz jest ok nie pokazuje bledow a spalanie mam 20l/100km duzo czytalem na forum i na stronce krzyzaka - diagnoza - sonda lambda a wiec zmiezylem miernikiem wartosci jakie pokazuje :
czarny przewod - napiecie 12V
czarny przewod - 0,36V
bialy przewod - 0,05V
niebieski przewod - 0,12 - 0,56 dodajac i odpuszczajac gaz

na stronce krzyzaka pisze

Wskazania zawężone (np. od 0.1 do 0.6V) mogą oznaczać, że sonda się już "kończy".

prosze was o pomoc czy to sonda jest do wymiany czy moze byc cos innego
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-06-2010, 12:43   

czarny007 napisał/a:
niebieski przewod - 0,12 - 0,56 dodajac i odpuszczajac gaz
czarny007 napisał/a:
Wskazania zawężone (np. od 0.1 do 0.6V) mogą oznaczać, że sonda się już "kończy".


Akutar w Eclipse wskazania powinny być 0,1 - 1V.
Masz padniętą sondę, kup uniewrsalna 4 przewodową NTK/NGK.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
czarny007
[Usunięty]

Wysłany: 10-06-2010, 14:26   

dzieki !!!!
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 17-06-2010, 11:55   

Czarny zanim kupisz sondę i wydasz niepotrzebnie kasę to wiedz ,że pomiar "sprawności sondy" można dokonać na 3 sposoby. Datalogerem, oscyloskopem lub Woltomierzem WSKAZÓWKOWYM !! woltomierz elektroniczny (takie z wyświetlaczem) nie nadaje się do tego !
Kolejna sprawa. Lambda będzie pokazywać wartości stałe (nawet i zero) jeśli silnik jest zimny lub przez dłuższy czas pracował na wolnych obrotach. Jakkolwiek pomiaru dokonac najlepiej właśnie na wolnych obrotach po wcześniejszym "przegazowaniu"
Wartość napięcia na grzałce nie ma znaczenia. Znaczenie ma oporność.
TUTAJ między innymi procedura badania grzałki.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
kamil4711 
Forumowicz


Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 197
Skąd: Suwałki
Wysłany: 18-06-2010, 12:21   

tutaj przetłumaczyłem przez jakiś tam program ten test test pl.
_________________

 
 
czarny007
[Usunięty]

Wysłany: 22-06-2010, 18:22   

jestem wreszcie po wymianie sondy i byla walnieta dzieki chlopaki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.