 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] pomocy duze spalanie |
Autor |
Wiadomość |
czarny007 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2010, 12:27 [1G 90-94] pomocy duze spalanie
|
|
|
ostatnio naprawialem komputer po bledach i teraz jest ok nie pokazuje bledow a spalanie mam 20l/100km duzo czytalem na forum i na stronce krzyzaka - diagnoza - sonda lambda a wiec zmiezylem miernikiem wartosci jakie pokazuje :
czarny przewod - napiecie 12V
czarny przewod - 0,36V
bialy przewod - 0,05V
niebieski przewod - 0,12 - 0,56 dodajac i odpuszczajac gaz
na stronce krzyzaka pisze
Wskazania zawężone (np. od 0.1 do 0.6V) mogą oznaczać, że sonda się już "kończy".
prosze was o pomoc czy to sonda jest do wymiany czy moze byc cos innego |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-06-2010, 12:43
|
|
|
czarny007 napisał/a: | niebieski przewod - 0,12 - 0,56 dodajac i odpuszczajac gaz |
czarny007 napisał/a: | Wskazania zawężone (np. od 0.1 do 0.6V) mogą oznaczać, że sonda się już "kończy". |
Akutar w Eclipse wskazania powinny być 0,1 - 1V.
Masz padniętą sondę, kup uniewrsalna 4 przewodową NTK/NGK. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
czarny007 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2010, 14:26
|
|
|
dzieki !!!! |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 17-06-2010, 11:55
|
|
|
Czarny zanim kupisz sondę i wydasz niepotrzebnie kasę to wiedz ,że pomiar "sprawności sondy" można dokonać na 3 sposoby. Datalogerem, oscyloskopem lub Woltomierzem WSKAZÓWKOWYM !! woltomierz elektroniczny (takie z wyświetlaczem) nie nadaje się do tego !
Kolejna sprawa. Lambda będzie pokazywać wartości stałe (nawet i zero) jeśli silnik jest zimny lub przez dłuższy czas pracował na wolnych obrotach. Jakkolwiek pomiaru dokonac najlepiej właśnie na wolnych obrotach po wcześniejszym "przegazowaniu"
Wartość napięcia na grzałce nie ma znaczenia. Znaczenie ma oporność.
TUTAJ między innymi procedura badania grzałki. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
kamil4711
Forumowicz

Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 197 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 18-06-2010, 12:21
|
|
|
tutaj przetłumaczyłem przez jakiś tam program ten test test pl. |
_________________
 |
|
|
|
 |
czarny007 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-06-2010, 18:22
|
|
|
jestem wreszcie po wymianie sondy i byla walnieta dzieki chlopaki |
|
|
|
 |
|
|