 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] nie chce zapalić |
Autor |
Wiadomość |
burst [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2007, 10:06
|
|
|
0.8V to zdecydowanie za mało musi tam być 5V przy odłączonym aparacie i 12V lub 7.5V (zależy od położenia czujnika) przy podłączonym. Jeżeli na odłączonym napięcie jest niższe to padło ECU lub kabelek (zmierz napięcie na wyjściu 54 ECU), jak spada dopiero po podłączeniu aparatu to znaczy że coś wewnątrz modułu robi zwarę.
Czujnik położenia wału i TDC1 działają na identycznej zasadzie więc napięcia na nich też muszą być identyczne. Odłącz aparat i zewrzyj do masy wyjście 3 w kostce aparatu, powinny odezwać się wtryskiwacze. |
|
|
|
 |
swistak81 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2007, 19:04
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | 1 sprawdz iskre jak pisze Krzyzak
2 sprawdz palec kopulke a przedewszystkim kamien tzn grafit ktory podaje w/n ma palec
3 cewka pawerTranzystor
4 czujnik ruchu --aparat zaplonowy |
Misiek NAPRAWIONY!
Wojmi1 dostaje obiecany "pomógł". Poza tym on najtrafniej opisał usterki.
A mojemu miśkowi dolegało:
1. Od zakupu miał częściowo padnięty moduł, jak pisałem - impulsy od czujnika położenia wału zamiast 5V docierały niecałe 1V. I iskrę gubił. Ale z tym dało się jeździć. Stąd właśnie moje świece tak czerniały. I te poprzednie jak wyglądały to część z was widziała.
2. A przyczyną unieruchomienia miśka była PADNIĘTA CEWKA zapłonowa. Po wymianie oby tych części misiek ożył. W końcu!
Wielkie podziękowanie dla wszystich.
Aha jeszcze jedno. Sprawdzanie PT wegług opisu serwisówki nie jest 100%. W obu moich modułach wg tamtej instrukcji miałbym padnięty PT. A są dobre! |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 05-02-2007, 19:32
|
|
|
swistak81, dzieki |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
kumanprx [Usunięty]
|
Wysłany: 12-02-2007, 19:40
|
|
|
mam ten sam problem co ty, powiedz mi jeszcze jakie sa koszta tej twojej naprawy ? ile za nia zaplaciles ? ja jeszcze nie wiem co dokladnie jest u mnie nie tak , ale mam te same objawy prosze odpisz |
|
|
|
 |
bartek999
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1.3 95r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 5 Skąd: Radom
|
Wysłany: 23-06-2010, 23:31 mam podobny problem
|
|
|
Witam
Mam podobny problem z moim Coltem 1.3 rocznik 95, 12v, CA1A. Nagle mi zgasł podczas jazdy i nie chce odpalić.
Czy mógłby ktoś sprawdzić jaki numer ma aparat zapłonowy w tym roczniku i modelu? szukałem u siebie oznaczenia ale niestety nie znalazłem.
Gdzie znajduje się "control relay" i "engine control unit connector" ( nazwy wziete z serwisowki)
pompa pompuje paliwo, iskra jakaś jest na każdej fajce, a bledow nie ma ( sprawdzalem dioda - jeden pin w bialej kostce w okolicach bezpiecznikow) co ciekawe znalazlem tam tez cos co wyglada na gniazdo obd2 hmm...
Może ktos ma jakis pomysl oprocz tego co wyczytalem wyzej?
Prosze o pomoc.
Z gory dzieki.
Wymieniłem aparat na używany. Teraz mam problem najprawdopodobniej z wtyczkami cewki lub modułu ( czasami potrafi się coś rozłączyć i nie chce odpalić0
Czy ktoś wie czym się różni moduł zapłonowy j882 od j862 i czy można je stosować zamiennie?? |
|
|
|
 |
|
|