 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Hamulce |
Autor |
Wiadomość |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2008, 22:12 Hamulce
|
|
|
Nadszedł czas zająć się nieco hamulcami w Miśku, od jakiegoś czasu lewy przód jak by do końca nie odbijał, tz popiskuje przez chwilę po hamowaniu i przestaje?
Nic nie ściąga, sądzę, że to wina klocków, od początku jakoś dziwnie pracowały-kashayama, czy jakoś tak, piszczą i głośno hamują, jeśli można to nazwać hamowaniem.
Zaciski tylne też już się kończą, zamówiłem Lucasa na tył, na przód ferodo premier, co sądzicie o tych produktach?
Wracając do popiskiwania , czy może to być wina zacisku, jeśli tak co należy zrobić, sprawdzić podczas wymiany klocków?Jeśli chodzi o płyn, to styka zwykły dot4?
Pozdr. |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2008, 23:19
|
|
|
Płyn DOT4 wystarczy w zupełności
Klocku Lucasa z przodu sprawdzają sie idealnie co do tyłu nie wiem bo jeszcze (ale myślę że będzie podobnie) nie ruszałem( ile dałeś za tył i gdzie kupowałeś )
1. Sprawdź sobie przy okazji tarcze - ja wymieniałem bo były ostro zjechane- min to 15,4mm jak są nowe to mają 17,6mm.
2. Ja musiałem jeszcze zakupić zestaw do regeneracji zacisku(Japaneeze) bo jedna gumka przednia była zużyta i nadawała sie do wymiany.
3.Musiałem również zakupić komplet blaszek trzymających klocki bo 3 gdzieś uciekły - 2 z jednej i 1 z drugiej strony.
4. Często dolna śruba zacisku 17 jest ciężka do odkręcenia bo sie zapiecze w zacisku i jest problem, ja się z moją jedną stroną grubo męczyłem - no ale mam nadzieję że Ciebie to nie będzie dotyczyło.
5. Odgłos popiskiwania to najprawdopodobniej wina klocków- dają znać że czas je wymienić- czasami piszczą gdy są słabej jakości- tej firmy nigdy nie miałem wiec nie mogę nic napisać na ich temat.
Miłej pracy
Pozdro |
|
|
|
 |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-02-2008, 18:41
|
|
|
Dzięki za info, części zamówione u Japaneze,tak mi doradził , więc myślę, że będzie ok, tylko czy tarcze i zaciski nie wymagają naprawy, zobacze i dam znać, pozdr.
[ Dodano: 22-02-2008, 18:43 ]
tył Lucasa 65zł klocki przód 85 |
|
|
|
 |
hayabusa [Usunięty]
|
Wysłany: 22-02-2008, 21:03
|
|
|
ja robiłem ostatnoi tył ,klocki ferdo premier-super,od Japaneze oczywiście,jeśli zuważysz nierównomierne zużycie,to znak że coś się przycina-u mnie sanki z lewej strony,(to znaczy ta cześć po przeciwnej stronie tłoczka-mam nadzieje że tak się nazywa),trzeba ładnie wszystko nasmarować ,tłoczki trzeba (tylne) wciskać i wkręcać-jak by co pisz ,póki pamiętam to pomogę he he |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-02-2008, 00:21
|
|
|
sam zmieniałeś tył?? ciężko?? są problemy ze sprężyną?? |
|
|
|
 |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-02-2008, 22:30
|
|
|
Panowie, sam nie będę robił , nie mam nawet garażu, podjadę tam gdzie zawsze, czyli ASO Daewo, mam nadzieję, że nie ma tam jakiś patentów o których by nie wiedzieli?
[ Dodano: 23-02-2008, 22:35 ]
Zapomniałem zapytać ile płynu wchodzi do układu hamulcowego? |
|
|
|
 |
małkis [Usunięty]
|
Wysłany: 23-02-2008, 23:14
|
|
|
dm17 napisał/a: | 3.Musiałem również zakupić komplet blaszek trzymających klocki bo 3 gdzieś uciekły - 2 z jednej i 1 z drugiej strony. |
gdzie zamówiłeś te blaszki? Też mam pilna potrzebę |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2008, 13:22
|
|
|
Japaneze |
|
|
|
 |
hayabusa [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2008, 21:01
|
|
|
jedyna spręzyna to od ręcznego?!?nie ma z nia problemu żadnego,problem miałem z przypieczonymi tulejkami w sankach,i z wepchnięciem cylinderka ,trzeba go lekko wypchnąć i potem juz idzie -wkręcając i pchając,z drugiej strony było wszystko oki i wymiana w drugim kole trwała 20 minut ,nie wiem czy jest sens jezdzić po warsztatach,a jeszcze trzeba uważać na gumke na lince od ręcznego łatwo ją uszkodzić
poza tym w wersji z ABS lepiej nie dopuścić do sytuacji w której mozna zapowietrzyć układ,ponoc trudno jest odpowietrzyc bez maszyny-czy to prawda nie wiem,u mnie gania wszystko super ,ABS działa normalnie ,wszystko oki |
|
|
|
 |
grumens
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sedan 1,8 143 KM, Benz.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 34 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 30-06-2010, 10:04 Hamulce
|
|
|
Witam,
przymierzam sie do wymiany tarcz i klocków w swoim Miśku. Naczytałem się dużo o problemach z ABS po wymianie. Może znajdzie się osoba, która ma ten problem za sobą i podpowie na co zwrócić szczególną uwagę, by nie narobić sobie kłopotów. Tak łopatologicznie, bardzo proszę
pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 30-06-2010, 10:37
|
|
|
grumens napisał/a: | Naczytałem się dużo o problemach z ABS po wymianie. Może znajdzie się osoba, która ma ten problem za sobą i podpowie na co zwrócić szczególną uwagę, by nie narobić sobie kłopotów. | Żadnych problemów nie będziesz miał, jeżeli nie uszkodzisz czujnika, oraz ograniczysz obroty tarczy, gdy auto będzie podniesione. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
grumens
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sedan 1,8 143 KM, Benz.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 34 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 30-06-2010, 11:49
|
|
|
Dzięki robertdg, mam nadzieję, że sobie poradzę... |
|
|
|
 |
|
|