[CA4A 1.6] POMOCY Problem z stycznikiem pompy paliwa |
Autor |
Wiadomość |
nemo22 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-09-2006, 15:59 [CA4A 1.6] POMOCY Problem z stycznikiem pompy paliwa
|
|
|
Witam
Proszę o pomoc mam problem z załanczaniem pompy paliwa mianowićie stycznik który znajduje się pod radiem po zapaleniu autka rozłancza pompe paliwa ( zmieniałem już ten stycznik i nic działa tak samo jak z moim rozłancza też pompe) co może być przyczyną
Jak zewrę na sztywno stycznik normalnie mogę jeździć
PROSZĘ O POMOC PILNIE
[ Dodano: 22-09-2006, 15:33 ]
czy nikt nie potrafi mi pomoc |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 15-10-2007, 02:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2006, 12:54
|
|
|
Sprawdz komputerem, CE się nie świeci? Wymieniłeś kondensatory w ECU? |
|
|
|
 |
p0gr0m
Forumowicz
Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 248 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 24-09-2006, 18:26 nemo mam pytanie
|
|
|
jako ze u mnie od 3 tygodni zaczelo sie tez tak dziac na benzynie ze gasnie mam do ciebie kilka pytan z uwagi na to ze u mnie niewiem co moze byc przyczyna i moze wlasnie trafem bedzie to samo:
jakie masz objawy tego gasniecia? czy np gasnie zaraz po odpaleniu czy w czasie jazdy czy moze niema na to reguly i sobie gasnie kiedy chce ? bo u mnie mam taki objaw ze raz odpala i chodzi z 5 minut, raz wogole nie odpala i niechce krecic wogole silnikiem wtedy trzeba czekac jakis czas nawet pare godzin, gasnie u mnie rowniez w czasie jazdy np jade na czworce pedal gazu w stalej pozycji az tu nagle takie malutkie szarpniecie i auto gasnie jak to jest z tym u ciebie ? mam tez pytanie gdzie znajduje sie ten przekaznik o ktorym piszesz ? |
_________________ MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 25-09-2006, 11:34
|
|
|
Nie czepiałbym sie stycznika tylko sterowania... coś nie tak z instalacją... albo Ecu zalicza ostatnie podrygi życia... Miernik, próbówka i ładnie posprawdzać instalacje, gdzie zanika sterowanie, dlaczego i w jakich sytuacjach....
Nie raz po chwili sie znajdzie, a nie raz godziny pracy i prób...
Pozdrawiam |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
p0gr0m
Forumowicz
Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 248 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 26-09-2006, 00:18 no wlasnie tylko gdzie szukac i czego bo niemam juz sily
|
|
|
bo zapomnioalem dodac ze na gazie jest zero klopotow a te wyzej opisane na benzynie zaczely mi sie od paru tygodni z (miesiac) |
_________________ MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 26-09-2006, 00:29
|
|
|
Gazownicy albo poprzedni właściciel założył pewnie odłączenie pompy paliwa przy pracy na LPG. I założone to odłączenie jest najprawdopodobniej na drodze ECU-stycznik albo masa-stycznik.
No i coś szwankuje z tym pewnie - trzebaby odszukać i sprawdzić |
|
|
|
 |
nemo22 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2006, 18:43
|
|
|
przepraszam ze nie pisalem ale bylem za granica
Sprawa wygląda tak zaraz po zapaleniu odrazu gasnie i to zawsze jak wcisnę kawalek plastiku w stycznik to normalnie jezdzi
Jesli chodzi o ECU to dalem do wymaiany kondensatory i cos spartolili bo obrotomierz przestał działać i dalej działo się to samo teraz nie wiem ale zona mowila że wogóle nie zapala musze się w koncu sam za niego wziąsc i pogrzebac bo nasi cudacy mechanicy i elektronicy to patalachy ale tego chyba nikomu nie muszę mówic ze dobraego mechanika to ze swiecą trzeba szukac
Podsunicie pomysły co sprawdzac |
|
|
|
 |
|