Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik z sigmy 3.0 w lancerku? albo 6a12 2.0 v6 z gala?
Autor Wiadomość
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 26-06-2010, 00:27   

damsand, masz gotowca
http://www.nolimitmotorsport.com/prod/ML2001-S
 
 
wyderka 
Mitsumaniak


Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 820
Skąd: ZPL
Wysłany: 26-06-2010, 09:09   

fajny bajer :shock: tylko ta cena :?
 
 
damsand 
Forumowicz


Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 106
Skąd: olesno
Wysłany: 26-06-2010, 21:22   

mkm napisał/a:
damsand, masz gotowca
http://www.nolimitmotorsport.com/prod/ML2001-S



no ciekawe tylko trochu drogie ale zero dodatkowych specyfikacji?

albo to
http://cgi.ebay.com/Mitsu...=item335db762a3

http://cgi.ebay.com/Mitsu...ocharger-Turbo-
http://cgi.ebay.com/ebaym...eQ5fCarQ5fParts
_________________
http://forum.mitsumaniaki...p=683418#683418
 
 
 
kuba_195 
Forumowicz

Auto: colt 1.6 turbo
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 66
Skąd: Iława
Wysłany: 27-06-2010, 10:23   

Moj silnik leży już za garażem:P silnik 2.4 sohc 16v. już siedzi w budzie , skrzynia od 1.6 półosie, wszytko od 1.6 trzeba było przerobić trochę koło zamachowe. ogólnie silnik bez większych problemów wszedł, teraz najgorsze elektryka....
co do 1.6 to wszystko fajnie, ale koszty to te które uda ci się wyliczyć X2 i wtedy może się zmieścisz. Jakikolwiek drut mści się niemiłosiernie, jak coś robić to czasami drogo ale porządnie i zapomnieć o temaciie...ja już 2-gi rok bawie się ze swoim autem wiec to sentyment:)
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 27-06-2010, 10:26   

damsand, co Ty wlasciwie chcesz zrobic, bo z tego co linkujesz to chyba błądzisz.
i to całkowicie po omacku.
Masz juz glowice Mivec? Chyba nie.
To po co Ci jakis "chip" dla Miveca z opcja zdjecia limitera?
Podalem Ci zdjecie "gotowca" - jest nawet oznaczenie turbiny. Ty znalazłeś na ebay-u podobny kit tylko z inna turbina.
Gotowe.
Drogo? Tnij koszty.
Kup uzywana turbine (najlepiej regenerowana-taka hula ze hoho) lub chinski zamiennik, znajomy za flaszke przerobi Ci kolektor, poczytaj pare rad kolegow z linku, który radziłeś poczytac (drugi troche bezsensownie, bo ceny w tym sklepie tez wysokie – wiec odpada) i masz uturbione 4G92.
Czy jeżdżące to już sprawa drugorzedna, ale masz.
Proste?
Jak budowa cepa.
Kucy będziesz miał z „trzysta” – przeciez nikt Cie nie sprawdzi, a jak sprawdzi to się wykrecisz, ze slabo zestrojony.
Az się dziwie, ze tak malo tych „uturbien”, a wszystkie „zrobione” sa albo na sprzedaz, albo „zostala kosmetyka i strojenie”.
Moce o których się wspomina tez sa zastanawiające, bo jakbys się dobrze skupil to osiągniesz to tradycyjnym tuningiem… niestety tez nie będzie tanio.

Na powaznie.
Co nie wymyslisz-da sie zrobic. Tylko portfel Cie trzyma.
 
 
damsand 
Forumowicz


Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 106
Skąd: olesno
Wysłany: 27-06-2010, 20:45   

Powiem tak jezeli trafi mi sie sigma albo diamante i bedzie mial w dobrym stanie serduszko to swap ale nie tylko serca i okablowania rowniez hamulcow i tego co niez :ANAL: bedne . Druga opcja jest zaturbienie i nie chodzi tu o uzyskanie 300 koni czy tez 200 szczerze to 50do tych 113 by wystarczylo bo 4g92 i tak ma juz sporego buta . I moj przyjacielu wcale nie bladze po omacku doskonale wiem czego chce tylko kwestia sa glownie pieniadze i checi oraz dobre podzespoly. Poza tym zamiast dawac na flaszke wole sam sobie wykonac nie mowie zebym pozjadal wszystkie rozumy co do tuningu czy modow bo do tego to mi wiele brakuje ale posiadajac wlasny warsztat chyba moge powiedziec ze mam dobry start.

[ Dodano: 27-06-2010, 20:54 ]
mkm napisał/a:
damsand, masz gotowca
http://www.nolimitmotorsport.com/prod/ML2001-S


co do tego gotowca to oprucz tego co na zdjeciu to niewidze co jest w tym zestawi dalszych specyfikacji none a za ta cene oczekiwal bym jakis danych technicznych informojacych co to za zonk w tym worku

co ma oznaczac wedlug ciebie tradycyjny tuning naklejke z remusa na tylniej szybie co daje 5hp??
_________________
http://forum.mitsumaniaki...p=683418#683418
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 27-06-2010, 23:27   

damsand napisał/a:

co ma oznaczac wedlug ciebie tradycyjny tuning naklejke z remusa na tylniej szybie co daje 5hp??

Tak damsand dokladnie to.
 
 
damsand 
Forumowicz


Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 106
Skąd: olesno
Wysłany: 30-06-2010, 16:04   

mkm napisał/a:
damsand napisał/a:

co ma oznaczac wedlug ciebie tradycyjny tuning naklejke z remusa na tylniej szybie co daje 5hp??

Tak damsand dokladnie to.


a tak całkiem powaznie to co miales na mysli??
_________________
http://forum.mitsumaniaki...p=683418#683418
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 30-06-2010, 19:21   

Zwyklą obrobkę mechaniczna silnika.
 
 
damsand 
Forumowicz


Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 106
Skąd: olesno
Wysłany: 30-06-2010, 21:06   

mkm napisał/a:
Zwyklą obrobkę mechaniczna silnika.

Biega ci o nawiercanie polerke szlif i planowanie? to tez sa stosunowo nie male koszty
_________________
http://forum.mitsumaniaki...p=683418#683418
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 30-06-2010, 22:47   

Jakakolwiek opcje wybierzesz i tak tanio nie bedzie.
 
 
damsand 
Forumowicz


Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 106
Skąd: olesno
Wysłany: 01-07-2010, 23:58   

mkm napisał/a:
Jakakolwiek opcje wybierzesz i tak tanio nie bedzie.


a co ty bys zaproponowal/
A moze przelozyc kolektor ssacy i wydechowy z 4g63 albo 4g93 i uklad wydechowy sportowy jakis dedykowany albo listwe zmienic i splanowac glowice?
_________________
http://forum.mitsumaniaki...p=683418#683418
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 02-07-2010, 00:13   

niech mi ktos w końcu powie jak był budowany ten silnik 1.6 GTI DOHC 145 koni z generacji CAO!!! Dół 4g92 góra 4g93???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 02-07-2010, 01:17   

damsand napisał/a:
a co ty bys zaproponowal

Nie wpakowac się w niepotrzebne koszty – to podstawa.
Ja doradzic w tej chwili nic nie mogę, bo jeszcze nie zrobiłem tego u siebie, wiec nie wiem czy będzie działać.
pawela zmienil kompletny dolot z przepustnica z 4G93, „otworzył” wydech, zmienił skrzynie i twierdził, ze poprawa była znaczaca.
Ja chce pójść dalej i zmienic cała gorę, czyli zrobic 4G92 DOHC.
Jak to się zgra (i czy w ogóle zgra) nie wiem. Mam części wiec będę eksperymentować.
Jeżeli okaze się porazka to wtedy będę swapował. Najprawdopodobnie będzie to 4G63 (bez turbiny), bo w tym wypadku już nie przeciera się szlaków.
Sa w sieci bardzo dokładne opisy tego typu przekładek w większości 4G63T, ale jak da się z turbina to da się tez bez.
Nawet na naszym Forum się przewinal zeswapowany Lancer wystawiany jakis czas temu na allegro z tym silnikiem.
Natomiast najrozsądniejszym wyjsciem jest jednak zakup kompletnego 4G93.
Lancer wychodził z takim silnikiem wiec problemow nie będzie, zakup całego Colta GTI za niewielka kase, tez jest możliwy, wiec to uwazam za najrozsądniejsze wyjscie „niskobudzetowe” no i nawet u nas jest już pare osob, które to zrobily wiec w razie problemow masz kogo zapytac.
 
 
damsand 
Forumowicz


Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 106
Skąd: olesno
Wysłany: 02-07-2010, 17:15   

a przerabial ktos juz patent z 2,0 v6 24v z gala do cbo jak tak to prosze o kontakt
KUpie rozbitego gala albo 2.0 dohc v6 silnik z cala reszta?

[ Dodano: 07-11-2010, 15:02 ]
znalazlem troche artykułów ze sie da

http://www.v6lancer.com/v6lancer.htm
http://www.mivec.co.nz/fo...&t=4568&start=0
http://www.cardomain.com/...la-lumpur-un-my
no i w cko tez sie da http://www.cardomain.com/...hrist-church-bb
_________________
http://forum.mitsumaniaki...p=683418#683418
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.