awaria galanta |
Autor |
Wiadomość |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 05-07-2010, 16:55 awaria galanta
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów dziś znowu dostałem szału z moim galantem a mianowicie mam taki problem pojechałem na stacje zatankowałem pełny bak benzyny i przejechałem 80km autem zaczęło trzepać maska tak telepała, że myslałęm że sama mi się otworzy i wyskoczy z zawiasów zatrzymałem sie na kolejnej stacji auto chodzi dziwnie mam sportowy tłumik ale to co słychać teraz z niego przypomina bardziej duszącego sie harleya po podpięciu diody wymrugało ze to przepływomierz rozebrałem filtr ale on działa prawidłowo zasysa powietrze wiec nie wiem co mogło byc z nim nie tak macie jakies pomysły, wrociłem tak pyrkającym autem do domu jakies 30km przejechałem tylko na 3 biegu i musiałem utrzymywać wysokie obroty bo jak jechałem na niskich to starsznie auto się trzęsło dajcie jakieś rady co może być. juz mam dość tego auta co miesiąc w niego ładuje a w tym jestem spłukany i znowu stoi w garażu |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 06-07-2010, 10:25
|
|
|
na LUKOIL |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 06-07-2010, 21:50
|
|
|
Przepływomierz masz walnięty najwyraźniej, to, że zasysa powietrze nie ma nic do rzeczy. Musisz po prostu wymienić przepływkę.
Cały czas masz ten błąd ? Tzn cały czas jest aktywny po odpaleniu samochodu ?
I czy masz gaz ?
W razie czego ja mam przepływkę od 4G63 SOHC - jakbyś był zainteresowany to pisz na PW |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 07-07-2010, 11:38
|
|
|
Nie mam gazy czysta benzyna. Tak błąd nadal jest auto nadal chodzi jak stary harley nie sprawdzałem czy na odpalonym jest błąd myślałem, że tylko na przekręconym zapłonie sie sprawdza błędy
Maretzky85 napisał/a: | W razie czego ja mam przepływkę od 4G63 SOHC - jakbyś był zainteresowany to pisz na PW |
no jeśli będzie walnięta to chetnie zakupie ale wolałbym to sprawdzic z jamkiegos innego galanta podpiąć i zobaczyć czy to faktycznie to |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-07-2010, 19:38
|
|
|
Skoro auto nadal chodzi jakby chciało a nie mogło i jest tylko ten błąd to coś jest tu nie tak.
Albo masz walniętą przepływkę - chociaż to byłoby dziwne skoro nie masz gazu, chyba, że masz jakiś stożek czy coś...
W takim razie problem może być nie tyle w przepływce, co w kabelkach. Sprawdź czy się piny nie poluzowały we wtyczce, albo w samym przepływomierzu. Spróbuj potem podmienić może od kogoś z regionu. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 07-07-2010, 20:10 awaria galanta
|
|
|
Witam. Proponuje sprawdzic cisinienie spreżania w cylindrach. Ztego co opisujesz wygląda na uszczelke pod głowicą. Umnie wydmuchało miedzy 2 a3 cylinderm i też tak pracował jak opisujesz. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 10-07-2010, 11:16
|
|
|
No i okazało sie ze to przewody zapłonowe, jednak musze zainwestowac w NGK bo kupiłem w lutym kable SEIWA narazie chodzi ok dzieki wszystkim za porady błąd zniknął |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
|