środkowy nawiew |
Autor |
Wiadomość |
vertus72 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-09-2006, 19:17 środkowy nawiew
|
|
|
Nie znalazłem tego w innych postach, więc pytam: na środkowej konsoli są dwie kratki nawiewowe, a przy prawej regulacja z oznaczeniem niebieskim i szarym - pierwszy raz widziałem takie coś o co w tym chodzi, kręcę tym i różnicy nie widzę - co to jest?? |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 25-09-2006, 19:35
|
|
|
Zobaczysz jak włączysz klimę. Gdy na niebiesko ustawisz - dmie zimne z klimy tą kratką a jak ustawisz na szare to tą będzie dąć powietrzem nie zchłodzonym a innymi kratkami zimnym chyba że pokombinujesz z ogrzewaniem to da się tak ustawić że na nogi leci ciepłe, na szyby zimne z klimy.
PS. pociągnij zobie z FAQ -> download instrukcje po polsku do Carismy i poczytaj - jest tam to opisane. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
Ostatnio zmieniony przez saphire 25-09-2006, 19:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Cezar
Mitsumaniak Veni, Vidi, Vici

Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 13 Lip 2005 Posty: 7812 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 25-09-2006, 19:38
|
|
|
Cezar - z nieba mi spadasz - widzę że masz instrukcję i cyfraka - możesz cyknąc fotkę z tabelką wyboru olejów? Tą gdzie się wybiera od jakiej do jakiej temperatury jaki olej.
Potrzebuję tego pilnie a ta co w instrukcji w download jest nieostra i nieczytelna.
Dzięki na zapas...
EDIT: Strona z instrukcji 9-4 |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Cezar
Mitsumaniak Veni, Vidi, Vici

Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 13 Lip 2005 Posty: 7812 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 25-09-2006, 20:29
|
|
|
Hmm no ta wystawiona na forum to chyba jakas inna jest bo ta fota jest zupełnie inna niż to co jest w tym naszym forumowym pdf'ie więc jak masz tą lub jakąś inna instrukcję w dobrej jakości to może sie podzielisz? |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-09-2006, 20:33
|
|
|
 |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 25-09-2006, 21:06
|
|
|
Huh konkretnie to mi o ten wykres z instrukcji chodziło... bowiem badam pewną sprawę - w rzeczy samej mam nalepke na spodzie maski a licznikiem kilometrow kiedy był wymieniany w mojej Cari stwierdzającą iż to Mobil1 0W50 (sic!) a istniał wogóle taki kiedyś? |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-09-2006, 21:26
|
|
|
saphire napisał/a: | ari stwierdzającą iż to Mobil1 0W50 (sic!) |
istniał i istnieje raczej nadal
Generalnie zasada jest taka, że olej przystosowany jest do pracy w jakimś przedziale temperatur środowiska w którym uzytkuje się auto.
Piwerszy numer odpowiada za średnią dolną granicę tego przedziału, a drugi za górną, czyli 0W50 dostosowany był do pracy przy średnich temp. od 0 do 50 stopni. |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 25-09-2006, 22:01
|
|
|
No to zobaczcie to KLIK |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
|