Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ecumaster
Autor Wiadomość
Rako86 
Nowy Forumowicz


Auto: był sobie Eclips 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: Lublin
Wysłany: 31-03-2010, 17:44   

tak to jest, honda kminiła w stronę N/A lekkich elementów w silniku zmienne fazy rozrządu itp, mitsu wolało pompować w turbo, dlatego też uważam że lepiej zrobić turbo do gsa jak bawić się w mechaniczny tuning, no ale jak to piszecie nie wszystkim sie turbo podoba choć ja osobiście takich ludzi nie znam :P :P
 
 
Cliber 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Calibra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 17
Skąd: Koluszki
Wysłany: 28-05-2010, 23:01   

Czyli mam rozumiec ze chip tuning w eclipsiaku z turbo nie ma sensu? Zmieniajac oprogramowanie nie wydusi sie z niego zbyt duzo mocy?
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 31-05-2010, 13:38   

Cliber napisał/a:
tuning w eclipsiaku z turbo nie ma sensu

ma sens ale po wsadzeniu wiekszej dmuchawki , seryjną na wiekszym doładowaniu szybko zabijesz
 
 
Krueger 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 3.0 V6 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 9
Skąd: PRAGA PD (czyli nie Wawa)
Wysłany: 26-06-2010, 21:38   

"w wolnossącym eclipsie 4g63 30 % mocy to 45KM. O taki przyrost możesz powalczyć -co już przerabiane było pewnie po stukroć - za pomocą komletnego dolotu, wydechu z kolektorem, zrobionej głowicy ( pewnie z większymi zaworami, sprężynami i talerzami ), wałków ( przynajmniej 272/272 ), większych wtrysków i pompy, lekkiego zamachu, wyważenia gratów, mocniejszego sprzęgła, świniaka ( ecumaster ) + tłoków doprężających. Duuużo kasy, duuuużo frajdy i pewnie 200KM pęknie"

Znalazłem ten stary post Tiamata i nie mogę się powstrzymac...

Byc może mody o których piszesz pomogą, ale poważnie wątpię w te 45KM. Poza tym, co ci dadzą bardziej wydajne wtryski i pompa bez doładowania? Silnik będzie się dusił paliwem i tyle, nie zdziwiłbym się gdyby palił jak smok bez dużej poprawy mocy / Nm, bo mieszanka będzie miała gorsze a nie lepsze parametry...

Dolot i kolektory - zgoda, ale bez turbo to ci nie da takiego przyrostu. Realne wzmocnienie wolnossaka ecli bez uturbiania to problem. Przyrosty rzędu 30% bez doładowania to raczej myślenie życzeniowe... chyba że zobaczę wykaz modów, przyrost z hamowni i info, że silnik się nie rozleciał po miesiącu.
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 29-06-2010, 06:08   

Krueger, Tiamat ma jak na razie Dolot ,wałki, kolektor wydechowy + wydech i ecumaster , a na hamowni i tak wypluł ponad 160 koni gdzie na GS'a to jest super wynik
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 01-07-2010, 09:22   

Krueger napisał/a:
co ci dadzą bardziej wydajne wtryski i pompa bez doładowania?


seryjne wtryski to 275cc, podejrzewam że kończą się w okolicach 170KM. Nie pisze o tym, żeby do seryjnego gs pchać 450cc bo to sie mija z celem. Ale jak podnosisz sprawność silnika ( nie przez doładowanie ) tylko w n/a np. przez doprężenie i obróbkę głowicy to bez większych wtrysków nie pojedziesz.
ps. nie słyszałeś o wymienie wtrysków w n/a na większe? :shock:
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-07-2010, 22:40   

Tiamat napisał/a:
seryjne wtryski to 275cc

A nie 240 cc ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 05-07-2010, 09:54   

ostatnio jak zmieniałem uszczelke pod ssakiem to wyciągneliśmy wtryski. Na każdym jest napisane 275H.
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
Pablo1o 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-07-2010, 16:37   

Chyba w 2G jednak były 240 :) On miał seryjnie 145 KM a 1G w serii miał 150 KM :)
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-07-2010, 23:51   

W 7 boltach może też ? Bo ja w sumie mam te wtryski od 1G i to są 240.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-07-2010, 11:40   

Tiamat ma chyba właśnie 7bolt.
 
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 06-07-2010, 11:57   

nie zakładam, że ktoś wymieniał wtryski w wolnossącym niedłubanym 4g63 na większe tj. na 275cc chociaż nie wszystko da się wytłumaczyć :wink:
gdzieś wyczytałem, że 275cc są w 2.4 sohc mitsubishi engine 1994 thru 1998 galant or eclipse spyder.
Na własne oczy widziałem 275cc na moich wtryskach, a wyglądają jak ori i pasują idealnie. Dziwna sprawa .....
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 06-07-2010, 21:33   

Moze ktos przed Toba je wymienił na takie z Gala właśnie...nigdy sie nie dowiem jak były użytkowane nasze miśki przez porzednich właścicieli...
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-07-2010, 21:38   

Ja się chwilowo pogubiłem w temacie, który co miał :(
Ja miałem wsadzone 240 od ecli 1g 6 bolta, możliwe, że to ameryka była po prostu. W każdym razie ewidentnie mu nie pasowały. Po wsadzeniu 275 śmiga prawie tak jak powinien, ale to już nie wina wtrysków. Komputer mam prawdopodobnie europa `92 albo `91.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29-07-2010, 03:40   

Injector type and number: Electromagnetic,4;
Injector identyfication mark 4G63 2.0DOHC:
<Non-turbo> N240H (resistance 13-16Ohm)
<Turbo-M/T> B450L (resistance 2-3Ohm)
<Turbo-A/T> B390L (resistance 2-3Ohm)
Injector identyfication mark 4G61 1.6 DOHC: (Mitsubishi Mirage)
B275H

występuje też w 4G64 2.4 SOHC (Truck, Expo, Expo-LRV)
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.