 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA4A 1.6] Problem z obrotami cao 1.6 16v czy to aparat zapl |
Autor |
Wiadomość |
camel22tlen
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt 1.6 16v
Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 8 Skąd: internet
|
Wysłany: 06-07-2010, 14:25 [CA4A 1.6] Problem z obrotami cao 1.6 16v czy to aparat zapl
|
|
|
Witam ja z kolei mam taki problem. Silnik mam po remoncie, ale to sie dzialo juz wczesniej. Kiedy silnik jest zimny to zapala bez problemu i na obroty tez wchodzi, ale kiedy silnik jest rozgrzany i chodzi na wolnych, po gwatlownym wcisnieciu gazu ok. 5000 tys obortow z mula, pozniej dociaga do odciecia, a zaraz obroty spadaj znow do 5000 tys. i znow leca do odciecia i tak caly czas "faluje" sobie, czasem nawet zgasnie !!!. Ktos wie o co chodzi ? czy to moze byc aparat zaplonowy ?? a jesli to jaki moge zamienic na jaki, bo nigdzie nie moge znlezc opisu aparatow !!?? Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 15-07-2010, 12:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 06-07-2010, 15:09
|
|
|
Tutaj są informacje na temat aparatów.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46269
Tutaj masz podane jakie aparaty były montowane do 4G92,najczesciej spotykany to T6T57671.Podkreśliłem ci też aparaty z 4G13,mają takie same wartości oporu na cewce więc powinno działać,ale nie znam sie na tyle zeby jednoznacznie określić. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 06-07-2010, 21:02
|
|
|
Wszystkie z 1.6 4g92 z colta badz lancer 92-96 podejda na 100%
Z 1.3 jest inny wiec nie zakładałbym tym bardziej ze kosztuje niewiele mniej. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
camel22tlen
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt 1.6 16v
Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 8 Skąd: internet
|
Wysłany: 07-07-2010, 00:12
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Wszystkie z 1.6 4g92 z colta badz lancer 92-96 podejda na 100%
Z 1.3 jest inny wiec nie zakładałbym tym bardziej ze kosztuje niewiele mniej. |
nie wszystkie do 1,6, bo kilka rozni sie impedancja, a to napewno ma wplyw, gdyz jesli nie bylo, by wplywu, nie zrobili, by tylu rodzaji aparatow .. !! no chyyba, ze sie myle .. !! |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 07-07-2010, 16:48
|
|
|
Nie rozumiesz seria silników 4g to nie tylko ten model i nie tylko ta generacja aut....
Po prostu we wszystkich coltach 1.6 113kM 92-96 oraz lancerach 92-96 113km 1.6
montowali jeden jedyny rodzaj aparatu T6T57671... Przekładasz swobodnie cały osprzet z tych silników w kazdym egzemplarzu jest identyczny !!! |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
|
|