2.4 gdi NIE CHCE SIE ZAGZAC POWYZEJ 90 STOPNI |
Autor |
Wiadomość |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-07-2010, 14:37
|
|
|
Tego dwu pinowego. ten jednopinowy jest tylko od wskaźnika temp. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-07-2010, 14:38
|
|
|
Az się wierzyć nie chce jak to wszystko jest ze sobą powiązane. Miałem uszkodzony 2 pinowy czujnik temperatury, więc oprócz problemów z obrotami miałem też problem z wentylatorami i nawet o tym nie wiedziałem |
|
|
|
 |
DMX
Forumowicz
Auto: Galant 2.4 GDI 150Ps
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 46 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 12-07-2010, 13:12
|
|
|
A jak sie dowiedziales ze jest walniety ten 2 pinowy?? i jakie byly objawy?? |
_________________ Davido |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 12-07-2010, 13:22
|
|
|
Hugo napisał/a: | problemów z obrotami |
Z tego co pamiętam na zimnym silniku |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-07-2010, 15:15
|
|
|
DMX napisał/a: | A jak sie dowiedziales ze jest walniety ten 2 pinowy?? i jakie byly objawy?? | Nie zawsze, ale przeważnie brak ssania na zimnym silniku. Słaba reakcja (wolna) na dodanie gazu, mułowaty w pewnych zakresach obrotów, zwiększone spalanie. Za niskie obroty na rozgrzanym silniku (telepanie karoserii). Do tego bardzo zabrudzona przepustnica i było nieciekawie. |
|
|
|
 |
Members only
Mitsumaniak Tobi

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLS 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lis 2009 Posty: 67 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 12-07-2010, 23:02
|
|
|
Ja też miałem trzy japonce. Najpierw toyote corollę, potem honde Accord a też miśka i zawsze we wszystkich wskazówka od temp. stała w połowie, nigdy wyżej. To nie Opel żeby temp. podchodziła pod 95 stopni:) |
|
|
|
 |
Sikub
Mitsumaniak Hałdziarz
Auto: Galant Wagon 2.0 + LPI Vialle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2008 Posty: 113 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-07-2010, 17:57
|
|
|
DMX Jesli chcesz sie upewnic ze wentylator Ci sie wlaczy to uzbroj sie w mega cierpliwosc. Uruchom samochod na wolnych lub wiekszych obrotach i czekaj. Ja mam co prawda 2.0 ale jak restartowalem kompa to z zimnego pracowal ok 40 min na wolnych pozniej podkrecilem na jakies 2700 kolejne 15 min pracy i dopiero uslyszalem wentylator. Aha jeszcze mialem wiewy okryte zeby nie wlatywalo chlodniejsze powietrze.
Jak mowil kolega wczesniej nie szukaj problemu gdzie go nie ma. Jakby wlaczyl Ci sie wentylator podczas jazdy to faktycznie bylby problem. Specem wielkim nie jestem, ale od 14 lat w tym Galancie (tym czy innym) siedze i jakos nie przypominam sobie wlaczania sie wentylatora ... to nie szkoda
Pozdrawiam |
_________________ Zycie zaczyna sie przy trzech diamentach ... |
|
|
|
 |
|