Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Matejko
10-04-2006, 13:00
[Cari 1.8 GDI] Klimatyzacja
Autor Wiadomość
demeone 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 598
Skąd: Szczecin/Manchester
Wysłany: 11-07-2009, 01:15   

ok czekamy z niecierpliwoscią na fotorelacje
Dzieki i pozdrawiam
_________________

 
 
norbert73 
Nowy Forumowicz

Auto: 1.8 GDI/AUT 01
Kraj/Country: UK
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 22
Skąd: CORBY
Wysłany: 18-07-2009, 19:49   

Witam mam problem z klima bylem w serwisie nabili ja ale uciekl mi caly czynnik ,wpuscili jakis fluid zeby sprawdzic gdzie jest wyciek ale nic nie stwierdzil w ktorym miejscu jest ten wyciek ,powiedzial mi ze prawdopodobnie jest kompresor do wymiany . Zauwazylem z ze pod kompresorem jest odlaczony taki kabelek i niewiem do czego on jest i czy moze miec jakis wplyw na prace klimy.Pozdrawiam.





 
 
Centosz 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,9 DiD '00r.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 426
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-07-2009, 00:16   

Co ma kompresor do nieszczelności?Skoro czynnik uciekł to musi być nieszczelność.Piszesz ze wpuścił barwnik i nic nie wykazało.Albo zle szukał albo nieszczelnosc jest bardzo mała.Pojezdzij 2-3 dni to może wyjdzie.Po jakim czasie stwierdziłeś że czynnik uciekł?Odrazu po napełnieniu?
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-07-2009, 01:31   

Jeżeli twierdzą, że cieknie kompresor muszą być na nim ślady, czynnika z fluidem świecącym pod promieniowaniem UV. Jeżeli nie ma znaczy, że chcą cię naciągnąć, bo używany kompresor kosztuje około 500PLN. Zmień serwis, skoro wpuszczono fluid wystarczy, żeby inny serwis poszukał śladów wycieku w instalacji.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
swistak81
[Usunięty]

Wysłany: 20-07-2009, 07:37   

dmx88 napisał/a:
żeby klima w pełni zadziałała musiał bym dokupić taki przekaźnik. Ile on kosztuje?

Ciężko to znaleźć. Mi się udało ciut inny (z diodą w miejscu rezystora), ale po obadaniu omomierzem wyszło iż dioda wprowadza jakiś dziwny opór (w kierunku przewodzenia) :shock:
Nie wiem co to było. Wyjąłem diodę, wtedy opór uzwojenia był prawie identyczny jak w oryginalnym z opornikiem. Działa to do dziś...

Ja płaciłem chyba 23zł...
 
 
norbert73 
Nowy Forumowicz

Auto: 1.8 GDI/AUT 01
Kraj/Country: UK
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 22
Skąd: CORBY
Wysłany: 20-07-2009, 14:23   

Witam wlasnie przed chwila bylem w serwisie i pokazalem im ten przewod ktory wisial pod kompresorem i po podlaczeniu okazalo sie ze to byla przyczyna niemocy mojej klimy.Mam jeszcze jedno pytanie , bylem przy nabijaniu mojej klimy i weszlo rowno 720 g czynnika czy to swiadzczy o tym ze klima byla pusta czy maszyna ktora nabija pokazuje np. ze niema koniecznosci nabijac klimy bo jest odpowiednia ilosc czynnika i jezeli by byla jakas nieszczelnosc to czy podczas nabijania tez to by bylo wykazane bo powiedzieli mi ze jak odlaczyl maszyne to caly czynnik uciekl a ja bylem do tego momentu jak wskazywalo na maszynie ze jest 720 g czynnika nabite .Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi.
 
 
Centosz 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,9 DiD '00r.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 426
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-07-2009, 20:47   

Po pierwsze jak przy odłączeniu maszyny czynnik mógł uciec? :)Troche dziwne.Co do początku Twojego pytania to:nie wiem jak jest z innymi maszynami ale u mnie nie pokazuje ile jest czynnika z układzie.Pokaże dopiero jak sie go "wyciągnie"" z układu.Cała procedura trwa tak.Najpierw maszyna wyciąga cały czynnik (wtedy widac ile go jeszcze było).Potem robi podciśnienie (maszyna sprawdza czy nie ma nieszczelności).I na koniec zostaje wpuszczony czynnik.Oczywiście z czynnikiem wpuszczany jest olej do smarowania sprężarki.Cała operacje z zalezności od ustawienia maszyny trwa ok 30-45 minut.
 
 
 
norbert73 
Nowy Forumowicz

Auto: 1.8 GDI/AUT 01
Kraj/Country: UK
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 22
Skąd: CORBY
Wysłany: 20-07-2009, 22:47   

Zaznaczam ze mieszkam w Anglii,podpieli mnie pod maszyne wbil nr rejestracyjny model i maszyna pompowala,i po okolo 20 min pokazalo na wyswietlaczu ze jest 720 g czynnika,przestalo pompowac i zaczela sprawdzac szczelnosc wtedy poszedlem do domu bo mowil mi ze to potrwa jeszcze pol godz i do tego miala dojsc wymiana oleju w silniku,a jak wrocilem to powiedzial mi ze klima nie dziala bo prawdopodobnie czynnik uciekl i wpuszczom jakis fluid zeby sprawdzic ktoredy uciekl czynnik i kazal przyjechac za tydzien,reszte historii znacie ,widocznie koles sie nie przylozyl i nie sprawdzil dokladnie wszystkiego a okazalo sie ze byl tylko nie podlaczony przewod,dzieki pozdrawiam
 
 
Carismaniak 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 73
Skąd: Radom
Wysłany: 11-06-2010, 17:32   

Witam serdecznie czy ktos muglby mi podpowiedziec co sie dzieje z moja klima mianowicie po nabiciu i sprawdzeniu szczelnosci wszystko ok servisant kazal wejsc do auta zapalic i wlaczyc klime i tu klopot bo po wlaczeniu klimy cisnienie skoczylo do 25 bar i zrobil sie bardzo goracy przewod idacy od sprezarki do chlodnicy klimy nadmieniam iz tak goracy ze lol samochod to cari 1,9 Td 98 r klimatronic
wiatrak na chlodnicy oczywiscie zalaczal podczas wlaczania klimy zaczelo nawet chlodzic w srodku ale nie za bardzo temp po nabiciu i jakis 3 minutach byla z 19stopni

czy moze byc to wina osuszacza ??
_________________
Mitsubishi Carisma 1,9 TD wersja najbogatsza :D
 
 
 
dariolee 
Forumowicz

Auto: Carisma 1996 1.8 16V
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 50
Skąd: Ostróda
Wysłany: 13-07-2010, 17:37   

Witam,
Jakiś czas temu byłem w serwisie klimy i dowiedziałem się, że parownik jest nieszczelny i przez niego ucieka czynnik. W serwisie nastraszyli mnie, że wymiana parownika to ok 1000zł (parownik, nabicie i robocizna z wyciąganiem całej deski rozdzielczej). Z tego co się to doczytałem to, żeby dostać się do parownika wystarczy rozebrać schowek i kilka elementów za nim. I tu moje pytanie. Czy samemu mogę wymienić parownik ? Jak uszczelnić połączenie parownika z układem klimatyzacyjnym (taśmy, smary itp) ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.