Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Blos czy sekwencja
Autor Wiadomość
arturo128 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant e33a 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: Warm-Maz
Wysłany: 14-07-2010, 20:26   [E33A 2.0] Blos czy sekwencja

Witam
Mam zamiar samemu założyc gaz do mojego galanta ale zastanawia mnie czy warto inwestowac w nowa sekwencje czy wystarczy tu jakaś druga generacja ewentualnie 2gen+blos??
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 14-07-2010, 20:33   

przy wartości samochodu takiej jaka jest, to zakładanie sekwencji jest mniej opłacalne, natomiast jeżeli chodzi o samo uzytkowanie, to jeździłem na "zwężce" i na Blosie w Galancie i różnice są takie, że zwężka jest bardziej odporna na gorszej jakości kable i świece, ale bardziej jest zamulony samochód, natomiast przy Blosie autko jest żywsze ale też i więcej pali o około litr - chociaż może to też po części wynika z tego że jak się ma trochę szybszy samochód to sie bardziej "depta".
Obecnie już tylko na benzynie jeździ mój Galant.
_________________

 
 
arturo128 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant e33a 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: Warm-Maz
Wysłany: 14-07-2010, 21:03   

chyba zdecyduje się jednak na blosa i odpowiedni reduktor ale teraz nasuwa sie pytanie jaki??
Bo część gratów myślę przełożyć z tico (chyba tylko butla i przełączniki) bo wiem ze reduktor powinien być odpowiednio mocny.

A żeby nie zakładać nowego tematu czy siłowniki tylnej klapy pasowały by od galanta z rocznika 92-96?? Lub jakikolwiek zamiennik bo póki co w sklepach albo rozkładają ręce albo rzucają absurdalne ceny
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.